מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של אפריל 2019

10.4.19 ונוס נצמדת לנפטון
ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית ותחת השפעה אנרגיית הדגים היא יכולה להחוות כמו כל הנסיכות, הן יודעות שהן קסומות ומופלאות אך לעתים נכנסות עמוק מידי לחומרים מהם עשויות האגדות:) מאבדות נעל או נרדמות או טועמות מתפוח הרעל .. ולמה? משום שוונוס נעלה בדגים ומחוברת לאלטרואיזם ואידאליזם עם יכולת הקרבה עצומה עד חיבור לצל ממנו נוצרו האגדות.

נפטון שליט דגים בדגים פותח דלת לאותו אלטרואיזם ולכן זמן זה מאפשר התנסויות שמעבר למוכר והידוע , זמן זה מאפשר להתחבר למקומות הגבוהים ביותר, להקריב ממקום של חלום וחמלה, לתת ולהזין את עצמנו לא רק כיחידות נפרדות אלא מתוך הבנה של כולנו כמארג אנושי..

כיוון שנפטון הוא הפאזה הגבוהה של ונוס ולכן מספק לה עוד מאותה אנרגיה מופלאה ולעתים גם עוד מאותה אשליה..זמן שמאפשר כנות עמוקה של הנשמה להבחין בין החלום לבין האשליה, בין אגדה לבין אהבת אמת… זמן להתאהב מחדש בחלומות 🙂

10.4.19 שמש עושה תשעים לסטורן
נקודת זמן זאת נוצר דיאלוג עוצמתי בין שמש וסטורן, שני גרמי שמים אלה מייצגים את האנרגיה הזכרית על שתי פניה: הכרה ואהבה חמה למול חינוך נוקשה וקשוח. בגדול אנו זקוקים לשתי האנרגיות כדי לצור תמהיל בריא של זהות עצמית. תמהיל זה מדבר על חום ואהבה, הכרה וחיזוקים לצד הצבת מטרות, שקדנות ומצוינות במטרה להעביר אותנו תהליך של חניכה ליישום, הצלחה ופריצת תקרת הזכוכית הנובעת מקארמה עתיקה.. אך השיח הפעם מדבר על קונפליקט בין התמסרות מאהבה לבין פחד מאמונה ומקום זה מוביל להתבוננות מחודשת פנימה.

המיקום של שמש בטלה מדבר על אפשרות להתנסות במרחב של רצון ממוקד מטרה בעוד סטורן בגדי לוחץ על כל הכפתורים של הפחד ממה שצריך ומסוגיות של הצלחה/כישלון בעיני העולם שבחוץ.. ממקום זה נוצר קונפליקט בין הרצון לזהות אישית נפרדת לבין פחדים עתיקים מהחוסר קבלה על ידי החברה . הבעייתיות נעוצה במיקוד בדמות הצנזור פנימי המוביל לתחושות של אשמה ומתח, קפיאה, כאב והלקאה .

חשוב לזהות שהפוטנציאל בזמן זה הוא מעבר דרך אותן תחושות כדי להגיע להבנת עומק של המטרה, שקדנות, רצינות מחויבות והתמדה.. זה הזמן בו ניתן לזהות את תפקיד הצנזור ואיך הוא מוביל למפגש עם המורה הפנימי למסע של חניכה מול הפחדים והאשמה. או מינוף של היכולות והכישרונות לעשייה ויישום כדי להגיע לתוצאות שעוברות את הצנזור, המטרה לנקות את הפחד והאשמה ולאפשר חיבור לנשמה ולאלוהות, ויצירת ערוץ לחזון והגשמה

10.4.19 יופיטר נכנס לרטרו
יופיטר מייצג את עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כשנכנס לרטרו נוצרת הזדמנות לבדיקה מעמיקה של הדעות והאמונות שלנו לעומק. נקודת הזמן בה יופיטר נכנס לרטרו, היא נקודת העצירה ונוצר לחץ אנרגטי חזק שקשור לדעות ואמונות, לפתע לא ברור אם באמת או אשליה, אם נכון או רק ספורים שספרנו לעצמנו..

הכול בסדר:) אלה סמנים מקדימים לתהליך פנימי שמאפשר להגיע להבנות בריאות יותר, אימות פנימי המאפשר להביא את אותן דעות ואמונות ליישום ולעיגון במציאות. הרטרו של יופיטר שיתרחש במשך ארבעת חודשים הקרובים מאפשר לצור סינכרוניות בין ההיסטוריה שלנו, חומרי בראשית מהם ינקנו את האמונות הראשונות ביותר, לצד התניות ראשונות ביותר שעל בסיסן נבנה עולם האמונות שלנו.. על אמונות אלה אנו בונים את רשץ הביטחון של העולם הרגשי וממנו אנו בונים הנחות, דעות ותפיסות . במהלך החיים אותן תפיסות ואמונות מהווים חומר דלק וזה הזמן לקבל מבט פנימה לעומק חומרי הבסיס של האמת ואיפה האמת נמתחה, כווצה או עוותה נוכח הנוחות האישית, חברתית וגלובלית.. כדי להגיע לאמת שלא נשענת על שיפוטיות, דעתנות, פרשנות אלא על חוקיות הקוסמוס כפי שבאה לידי ביטוי במציאות חיינו הקרובה. זמן נפלא לעבודת עומק לחיבור בין רגשות ואמונות..

12.4.19 מרקורי עושה תשעים ליופיטר
מרקורי ויופיטר הם שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו, כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר. למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום..

המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים.

13.4.19 שמש עושה תשעים לפלוטו
שמש מיצג את המרכז ופלוטו את השוליים, שמש מיצג את העולמות של האור ופלוטו מיצג את עולמות החושך, שמש מיצג את הנראה ופלוטו את הבלתי נראה.. שמש מייצג את האור וההקרנה החוצה, את מהות האני ותחושת המטרה של מי אני בעולם, בעוד פלוטו מייצג את העולמות התחתונים והאפלים, והכוחות שפועלים בעולמות אלה. לכן אנו מדברים על שני קולות ששונים מאוד בהווייתם וכשנוצר בניהם קונפליקט (זווית של תשעים) נוצרת חוויה של קושי.

הקושי נוצר בגלל התנגשות בין התחושה של המטרה האישית שמתבססת על זהות עצמית , לבין כוחות שחזקים מאיתנו ומשתלטים עלינו, לדוגמה: פחדים. ומה קורה במצב זה? אנו ממגנטים לחיינו אנשים בעלי עוצמה וכוח כדי שנוכל להתמודד עם סוגיות השליטה ולהתמיר את הפחד וההתכווצות למקום של פריצה וגדילה. בגדול הסוגיה שעולה על הפרק היא כוח ועוצמה, האם הכוח והעוצמה מגיעים מעולמות של פחד ושיתוק או מעולמות של אור והבנה? החכמה כאן לא להיסחף עם הפחד מהחושך, אלא להיות בתוך החושך לרגע וכשנוצרת הסתגלות לחושך ניתן לראות באור אחר את אותה חרדה ומנקודה זאת היא הופכת לפחד ומתוך השקט מגלים את החכמה איך לעבוד עם הפחד לפריצת גבולות ויצירת מרחב הוויה חדש ללא עימות ומאבק.

טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים (שמש) לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן