מפגש של יופיטר ופלוטו בקשת על המרכז הגלקטי

היום 12.12.2007 יופיטר ופלוטו נפגשים תחת האנרגיה של קשת לשיחה עוצמתית ומחוללת שינוי גדול מאד בכל מרחב ומימד בחיינו. מפגש מסוג זה חל אחת ל 13 שנים והמפגש הבא יחול בנובמבר 2020 תחת אנרגיה של מזל גדי. שינוי זה מכריח אותנו להשיל את האמונות שלנו , לנקות את המחסנים ומרתפים מתפיסת שאינן תואמות את המציאות ולהשתנות ביחס לעולם שמשתנה.

יופיטר הפלנטה הגדלה ביותר במערכת השמש נצמד לפלוטו הפלטנה הקטנה ביותר במערכת השמש על נקודה משמעותית מאד: על המרכז הגלקטי ולכן כל שינוי שמתחולל כעת יהיה בעל משמעות לעתיד אחר כשלא ניתן לחזור יותר לאחUR..

כדי להבין מה קורה, כדאי שנתבונן ביופיטר ופלוטו בפני עצמם, יופיטר שליט מזל קשת נמצא בבית, לכן השפעתו חזקה יותר וכל מה שנוגע לאנרגיה הקשתית מקבל עוצמה גדולה יותר לטוב ולרע.. הדחף לגדול מתעצם והאמונה מתחזקת : הכל אפשרי.. יופיטר בכל ובמזל קשת בפרט מעורר אותנו לצאת להרפתקה ולחפש את הפוטנציאל הגובה יותר שנמצא בחיינו, לא רק המציאות מוכרת , אלא מסע למחוזות אחרים ובכך להסתכן בעזיבה של מה שמוכר ומעניק בטחון. מסיבה זאת יופיטר מתקשר להתרגשות ממסע של התחלות חדשות, פריצת גבולות , הרפתקאות, לימוד של מרחבים חדשים.. בין אם מדובר במסע לצמיחה ושגשוג כלכלי או שגשוג רוחני או ….

פלוטו שליט מזל עקרב, מייצג את הדחף לשובע, לא ממקום של נראות וחיצוניות אלא מתחת לפני הטח , הדחף לעוד ועוד בכל המקומות הכי רגישים, למעשה פלוטו חושף את כל מה שמכסה על אותו רעב ומניע להסיר את כל מה שמנוע ומפריע בדרך, כל מה שלא התמודדנו או הדחקנו והכחשנו מתגלה באון שלא משאיר ספקות. פלוטו למעשה חושף את המקומות של הצל , המקומות שאנו מזהים כחלשים כשהמטרה לזהות, להבין ולרפא כדי להתפתח ולהפוך חולשה לעוצמה. כיון שפלוטו נכנס מתחת לפני השטח הוא מייצג סוג של הרס, כל הקליפות והכיסויים מתבקעים ונשברים במטרה להביא את האמת החוצה כדי לאפשר שחרור מהכוחות שאוחזים בנו ומנהלים אותנו . למעשה פלוטו מסייע לחתור בעולמות התחתונים כדי לשחרר את החושך ולהביא את האור והמודעות ולכן ההתפתחות היא פנימה לעומק.

לכן המפגש בין יופיטר לפלוטו נוגעת בכל הרבדים לעומק ולגובה, למקומות של הצל הכי אפל ולמקומות של האופטימיות הכי גדולה, אינטנסיביות עצומה וקטליזאטור לשינוי. במיוחד שמפגש זה חל על המרכז הגלקטי שמאפינו מעצמים עוד יותר.. איפה מפגש זה יגע בנו? כל אחד עלפי המפה האישית שלו , לכל מי שיש איוש כוכבי במזלות המשתנים בין מעלות 27-29 , מה שמפגש זה יוצר הוא דחף עצום לשינוי, חיפוש משמעות, אומץ, צורך לחשוף סודות ואמיתיות, התפרצות של שנאה וגזענות, משברים על רקע אמונה ותפיסת מציאות

אחרי מפגש זה עולמנו עומד להיות שונה ואחר… נקודת המדידה/סגירת המעגל וההבנה מה קרה תתרחש במפגש הבא ב 12.11.2020 בגדי

 

 

2 מחשבות על “מפגש של יופיטר ופלוטו בקשת על המרכז הגלקטי”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן