אבא פצוע – שמש עושה מולות לכירון

המפה האסטרולוגית מספרת לנו על מסע התפתחות כשכל אחד מגרמי השמים מיצג דמות פנימית בעלת רצונות וצרכים , כשאנו לומדים לאבחן את הצרכים והרצונות, מקורם ומהותם ואיך ניתן להביא אותם לידי ביטוי.. אנו יכולים להבין את השיח במפה, את החוזים הנשמתיים ואת מהות המסע שלנו

היום 26.9.19 שמש וכירון מדברים, שיח עמוק מאד שנוגע בזהות שלנו ובמסע ההתפתחות שלנו

במסע שלנו השמש מספר לנו על הדמות העיקרית שהרי הכול סובב סביב השמש: שמש הוא מקור ממוקד של אור וחיים, מקור להקרנה, זהות בהירה ועוצמה חזקה.. למעשה השמש הוא הגיבור הפנימי שיוצא למסע אינדיבידואציה, צמיחה ומימוש עצמי וכירון מספר לנו על המקור החיץ, ההפרדה, הנטישה ויותר מכל הפצע והכאב של מה לא.. ובשיח עם השמש מה לא, ומה בלתי אפשרי למרות ועל אף ולכן השיח בין שמש וכירון מיצג את הקוטביות הגדולה ביותר שקיימת בתוכנו ובמסע ההתפתחות שלנו

הקוטביות של מה כן ומה לא, הכל אפשרי, הכל בלתי אפשרי, הכל הקרנת אור, הכל הסתגרות האור, הכל חיות, הכל אין חיות ו.. למעשה שמש מייצג תחושת משמעות של ההווה והעתיד, תקווה ובטחון עצמי, נדיבות, יצירתיות, ומהות הילד הפנימי. ושכירון נכנס לתמונה איכויות אלה מקבלות תפנית ובאות לידי ביטוי דרך הפגימות בהווה והאין סיכוי בעתיד, חוסר בטחון ומלנכוליה, מרירות, ציניות, ומהות הפצע הפנמי שיושב על פצע קולקטיבי..

המטרה של שיחה זאת לפתוח את הפצע והכאב כדי למצוא את הערוץ לריפוי

דרך אחרת לפתוח ערוץ להבנת השיח בין השמש וכירון, במסע ההתפתחות שלנו, השמש מדבר על התפתחות הזהות האישית שלנו ומקורה הנשען היחסים עם דמות האב. היחסים עם דמות האב מדברים על צורך עמוק בהכרה ואהבה של מי שאנו החל מילדות וממשיך למסע חיינו הבוגרים. ארכיטיפ זה מדבר על הנראות ולכן מה באמת נראה בנו ומה זקוק לאור השמש כדי להמשיך לחיות, אור השמש מדבר על המאור הגדול, מרכזיות, עוצמה, אור, חום ואהבה : אלה איכויות הקיימות בכל אדם ונבנות על בסיס היחסים עם דמות האב, כשמקום זה פצוע, משהו בזהות האישית נפצע, נוצרת תחושה שהאדם חסר יכולות וכישרונות, אין לו מקום תחת השמש ודרכו החוצה לוחצת על כפתורים ראשונים של אין לי מקום תחת השמש.
השפעת כירון על ארכיטיפ האב יוצר ידיעה פנימית עמוקה של לא ראוי , וכשהאדם יודע שלא ראוי הוא יגמד את עצמו, זהותו האישית נבנית ממקום של חסר וחסך ובמקום לצאת החוצה בשמחה של ילד קטן המגלה את העולם, ייווצר כאב של אין עולם ואין מגרש משחקים ואין דבר שמחכה לי שם בחוץ וכאן קצרה הדרך להשתבללות וביטול עצמי, כאב של אי קיימות ותחושת צל כבד המעיב על החיים.

היום כשנוצר שיח בין השמש וכירון הסוגיות של האב עולות על פני השטח, יחסים עם דמות האב בכל הרבדים.. והפצע שנמצא שם שנוגע לאותה דמות.

נקודה מעניינת נוספת שהשיח בין שמש כירון חושף, ארכיטיפ האב מספר לנו על תהליך האינדיבידואציה של הילד, על מסע של יציאה החוצה מעולם מוכר לדרך חדשה ודרך המסע הילד מגלה את האיכויות והכישרונות שלו, ממש כמו אותו אריה שיצא למסע לקוסם מארץ עוץ לבקש אומץ והמסע עצמו גילה לו שהוא מהות המושג אומץ, האומץ לצאת לדרך הוא חלק בלתי נפרד ממסע התפתחות וכשארכיטיפ זה פצוע, יש תחושה שהדלתות סגורות על מנעול ובריח לפעמים בתוך החומות הכולאות ולפעמים מחוץ לחומות בתחושת בדידות וצעקה עמוקה לקיימות.

כירון מייצג את הפצע והריפוי , כירון נוגע לעומק בפצע הזהות שלנו , במי אנו ואיך אנו יוצאים החוצה לעולם בכלל ובפרט איך אנו יוצאים עם הלב.. לכן היום אפשר בקלות לפגוש את הפצע של הלב השבור שמתחיל ביחסים עם דמות האב וממשיך ליחסים עם כל אדם שמהדהד על אותו צורך שלנו כילדים, שיראו אותו ויאהבו אותו..

לכן מקום זה מספר על החוויה של הלב והבדידות העולם.. חשוב לראות שהפצע של הבדידות הוא חלק ממסע האינדיבידואציה ההכרחי לגילוי מי אני ומה אני

היום אנו חווים את שיאם של היחסים בין השמש וכירון ולכן במשך כמה ימים לפני כבר נחוש באור המוטל על הפצע של האני ( כך גם כמה ימים אחרי עדין נרגיש את האפקט), אם אפקט פצוע : הפצע יפתח , נחווה את הפצע בעוצמה ונמגנט תשומת לב לפצע, אם אפקט פוצע נרגיש את הצורך להוציא את הפצע ואולי על קרובים לנו ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטלי ורוחני, מסיבה זאת השיח בין כירון לבין השמש נוגע בפצע של האני ..

לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים..הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת..כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז הפנימי..

ברכות ליום של ריפוי

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן