איזה סיפור אנחנו מספרים לעצמנו על הערך המנייה שלנו – מרקורי נכנס לשור

היום 27.4.20 מרקורי נכנס לשור ומתחיל לקרקע את המחשבות שלנו למקום פרקטי.. בכלל ובפרט כעת שמרקורי עומד להגיע לשיא בזירת השור (צמידות מרקורי שמש)

מרקורי עבר את מזל טלה במהירות שיא:) אחרי לופ אנרגטי עמוק מאד של הלולאת הרטרו האחרון של מרקורי.. כעת מרקורי מאט את המקצב בטריטוריה של השור, המחשבות מקבלות גוון פרקטי יותר, התקשורת זהירה יותר והתבלין המאפיין את התפיסה והגישה בזמנים אלה השהייה והקשבה למערכת החושית שיודעת לסנכרן נכון בין הגוף לבין המציאות החיצונית

מסיבה זאת בזמן מעברו של מרקורי התודעה נרגעת, הקצב מתמתן ולעיתים נמצא עצמינו מחפשים את המילים המדויקות, החיפוש אחרי ההגדרה לוקח זמן רב יותר נוכח הצורך החבר בין מילה לחוויה. זמן זה מאפשר להשקיט את השכל ולהירגע, לחבר בין תחושות לבין מחשבות. למעשה זמן זה מאפשר בניה של אינטליגנציה חושית, תכנון שקט ומקצב איטי דרכם זורעים את המחשבות לקראת העתיד..

חשוב לזהות מה לא עובד כעת ברמה של חוסר שקט, החוסר שקט יכול להבהיל אותנו כיון שמסיט מהדרך (לכאורה..) זה הזמן להאט את המהירות שמוכתבת דרך השכל ולהסכים לצור שיח עם הגוף כדי להיות בחווה אמיתית ושלמה עם המציאות.. כדי שנגיע לשב בו אנו חווים את הערך האמיתי של מי שאנו וממקום זה קל לנו למגנט לעולמנו עוד מאותו דבר.. (דומה משוך דומה)

כיוון שנקודת זמן זאת משיקה לשיחה של מרקורי עם סטורן, מיידית עם כניסת מרקורי לשור נחווה משהו מעט שונה מבדרך כלל.. כעת נפגוש סימני שאלה בנוגע למה באמת בטוח בחיים שלנו ואיך ניתן לצור מרחב בטוח אמיתי שלא תלוי ומותנה..
כל הפרטים על השיח בין מרקורי וסטורן במאמר מיוחד

ברכות ליומקסים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן