אינטואיציה, השראה וחלומות – מרקורי נכנס לדגים – מרץ 2021

היום 16.3.21 מרקורי נכנס לדגים אחרי שבועות רבים בהם מרקורי בילה בדלי (מאז 8.1.21 …) למעשה השנה 2021 מרקורי מבלה את הזמן הארוך ביותר במזלות האוויר משום שעושה את הרטרואים שלו באוויר בלבד!

היום מרקורי מסיים את מסעו בדלי ונכנס לדגים, מה זה אומר? עברנו מסע אורך מאד בדלי כדי לגעת בצורת חשיבה אחרת, מקורית, אמיתית, כנה ואותנטית כדי להגיע לדגים ולהתחבר מחדש לחזון שלנו

אם נתייחס לקול הפנימי אותו מייצג מרקורי, מרקורי הוא מספר הסיפורים שלנו וכעת מספר הסיפורים שלנו נכנס לזירת החלומות:) מיקום זה מאפשר לתודעה התרשמות ופתיחות, זרימה וחיבור לחלומות. חשוב לציין שאם קיים במערכת שלנו דיאלוג דינמי מיקום זה ילחץ על כפתורי הבלבול הפנימי, אשליות וחלומות שבורים. כמו תמיד המטרה להציף ולהסכים לזהות את המקור של הבלבול והאשליות ולהתמיר למיקוד ואתחול החזון

לכן, אחרי המסע בדלי שמטרתו גילוי אמת חדשה וסדר חדש זה הזמן להתחבר למרחב הווייתי וחוויתי שמעבר לגבולות המוכרים והידועים כדי לקבל את הדלק של ההשראה והעצמת החלומות שלנו בכל תחום. למעשה, מרקורי הוא המסננת המנטלית למציאות ולכן מעברו לדגים יוצר שינוי מגמה בהתייחסות ובגישה, קל יותר לזהות את הקיום של מישהו/משהו אחר, קל יותר לראות צרכים של האחר קודם וקל יותר להבין כאב וסבל של עם /דת/לאום אחר..

מקום זה בהחלט יכול לסייע לפתוח את הלב ולהקשיב לצרכים שלא נתנו את תשומת ליבנו ולמצוא פתרונות נכונים ובריאים לתמונה הגדולה ולא רק למצוקה הקטנה. כדאי לזהות שמיקום זה שיכול לגרום לאבדן גבולות יכול לצור מצבים של שדידה אנרגטית, עייפות, ליאות ועצב, אך כמו תמיד אלה תואמות של החוויה האישית שלקחת למקומות חדשים כדי להרחיב את התודעה לזמנים אלה… חשוב לשים לב, אם מגיעים למקום זה לעצור ולנשום, להתחבר לטבע ולמשהו שגדול מהיומיום….

אם נביט מנקודת מבט אחרת, מרקורי בדגים מפעיל את מוח ימין, את הצד האינטואיטיבי ואחרי זמן כל כך ארוך בדלי, הגיע השלב של שחרור הרציונל וחיבור לחלקים האחרים של התודעה… אגב, החוויה של אינטואיציה ופחד חופפות ויכולות להוביל לנתיבים מוזרים ולא ברורים .. אז כן, למרבה הצער, אשליה והונאה עשויים להיות גם משכנעים ומפתים יותר ולכן כדאי לשים לב להרגשת אכזבה או מתחי אלה רומזות על פער בין אידיאלים לבין אשליה.

נוקדה נוספת שנוגעת למעבר מרקורי בדגים, כיוון שאנו עוסקים במקומות מעודנים מאד של הנפש העומס יכול להיות גדול מתמיד, במיוחד על המערכת העצבית שמיד מציפה את הרגש העמוק ביותר (מרקורי אחראי על המערכת העצבית ודגים – מים – רגש) לכן בזמן זה אנו עלולים לחוות עייפות נפשית ולכן מומלץ לנוח יותר, לכבות קצת את השכל ולתת למשהו אחר לקחת אותנו למסע..

למי שעוקב אחרי מהלכי התנועות של מרקורי הנה כמה נקודות לתזכורת על מסעו בדלי (נקודות אלה הן נקודות מפנה של האנרגיות בהן ניתן היה לשדרג ולהתאים את התדרים שלנו לתדרי המציאות הכל כך משתנה)

מרקורי נכנס לדלי ב 8.1.21
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב 15.1.21
מרקורי נכנס לרטרו ב 30.1.21
מרקורי מתחיל שנה חדשה ב- 8.2.21
מרקורי מסיים את הרטרו ב 20.2.21
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב — 13.3.21
מרקורי מסיים את מסעו בדלי ב – 16.3.21

ברכות לימים מלאי השראה וחלומות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן