אני רוצה, עושה ומרפא – מארס נכנס לבתולה

היום 18.8.19 מארס נכנס לבתולה ומשפט המפתח שמגדיר זמן זה  הוא : אני רוצה, עושה ומרפא!

מארס מייצג את התשוקה הראשונית לחיים, יצרים, אדרנלין, רצון, עיירות, חיות, הישרדות, עוצמה, מנהיגות, אומץ, עצמאות אך בו זמנית מארס מייצג גם את הצל, פחד, תסכול, סירוס, עצב, קרבנות, ריק, חוסר אונים, חדלון וכאב…

מארס לא הולך על האזורים האפורים של החיים, אלא על הקצוות : חיים ומוות (כשליט: טלה/עקרב) חיבור נכון לאותו קול פנימי בתוכנו מאפשר לנו לעבור ממצב של הישרדות למנהיגות, וממצב של עבדות לעצמאות

מה מספרת לנו האנרגיה של בתולה? בתולה מייצגת את האזור שנוגע לתפקוד יומיומי, עבודה ובריאות. כניסת מארס לבתולה מדברת על מאבק הלוחם שלנו על שלווה ושלמות, בריאות ועצמאות. מארס מתפקד באופן שונה בכל מזל, מארס בבתולה מונע מהצורך לעשות כדי לשפר ולשנות ובכך לצור תוצאה שמביאה למקום נכון, מדויק, מזוכך ומכויל לחלומות בכל הרבדים והתחומים של החיים.

מארס בבתולה מאפשר לזהות את המקום שזקוק לשינוי, תיקון, שיפור וריפוי דרך עשייה.. הדחף לעשות קיים בכל יצור חי ולמעשה החיות הולכת לאיבוד לכשנעלם הרצון לעשות.. לכן הצל יעורר את הדחף, דרך חלומות, דרך תסכול, דרך פחד, דרך עצב ומתח.

מארס מייצג את דמות הלוחם. דמות זאת מאפשרת לנו להתמודד בעולם: לשרוד, להלחם, לפרוץ גבולות, להנהיג את עצמנו להגשמת חלומות. לכן דמות זאת מצוידת בטונות של פוטנציאל עשייה, פריצה, עוצמה, אומץ והנהגה. אך בו זמנית היא הדמות שיכולה לעצור אותנו, לגרום לנו לברוח או להיכנס לסיטואציות שמראש עולבות ומשפילות אותנו. הקומפלקס של דמות זאת נעוץ במבנה הדמות ובהיסטוריה שלה… במהלך הרטרו יש לנו את האפשרות להיכנס לעומק התכנה של דמות הלוחם , לזהות ולהבין ויותר מכל לשנות את מה שעוצר אותנו ..
.
דמות הלוחם מחולקת לשלוש פאזות תודעה שונות
פאזה ראשונה היא הפאזה המופעלת מעבר והיסטוריה, החל מחיים אלה וכלה בהיסטוריה של זמנים אחרים (גלגולים), כל החוויות נדחסות ללא מודע ומפעילות דרך המערכת האינסטינקטיבית. חלק זה הוא הצייד הפנימי שפועל ומופעל על רובד הישרדותי ראשוני.
פאזה שנייה היא פאזת הלוחם הפועל ומופעל דרך רגשות שמדליקים אותו או מכבים אותו וממקום זה אין הבנות ומדעות אלא אוטומט רגשי.
פאזה שלישית היא פאזת המנהיג שמאופיין במודעות גבוהה מאוד, הבנה של מטרות, יעדים וחלומות.. דמות זאת היא בגדר פוטנציאל אופטימלי של כל אחד ואחד מאיתנו במסע ההגשמה ומימוש אישי.
מארס מצהיר בזירה זאת: מה אני רוצה ומה אני עושה כדי להגשים את החלומות שלי

מארס מספר לנו על הרצון לפעול וכיון שמארס הולך על קצוות , בדרך כלל יפעל בכל הכוח ובכל העוצמה, אך בזירת הבתולה הוא פעול אחרת,  דמות הלוחם פועלת כאן  בצעדים קטנים שיוצרים שינוי גדול.

הפעולות הקטנות שאנו עושים בחיים על בסיס יומיומי יכולות לשפר את חיינו ככל שאנו מודעים יותר למסלול בין חלום למציאות.. דרך מסע של התבוננות לעומק הדפוסים של הסיפורים שלנו. או במילים אחרות בהתבוננות באוטומציה היומיומית שלנו נוכל לגלות שהאוטומציה יוצרת פעולות, הפעולות יוצרות תוצאות והתוצאות מעצבות את מי שאנו באמת..

לכן הזמן מאפשר לנו להיות כנים ולגעת בסיפורים שאימצנו לאורך הדרך ונתבו אותנו למקום בו אנו נמצאים.. וכאן שוב עולות השאלות, האם זה מה שאני רוצה? אם כן, זה הזמן לעשות ולהגיע לתוצאות חדשות ונכונות..אם אנו מזהים שמה שאנו עושים זה לא, זה הזמן להסכים לצור חוזה חדש לשינוי… וממקום זה האני רוצה יצור אני עושה חדש ..ובגדול שינוי חוזה בין מחשבה לעשייה.

אם משהו לא ברור בחיינו, אם אנו לא יודעים מה אנו רוצים או לא יודעים לאיפה אנו נעים ומה עלינו לעשות כדי להגשים את החלומות שלנו, זה הזמן בו ניתן להיעזר בתוצאות כמו כעס, זעם, תסכול, כאב, דכדוך, חוסר אונים, קורבנות, חידלון ו… לגילוי הרצון שמתחבא מאחורי התוצאות .. זוהי עבודה מרתקת עם הצל על בסיס יומיומי ליצירת מציאות חדשה ובריאה.

אז לכל החולמים שקצת מתוסכלים, לכל המייחלים שקצת כועסים, לכל הנכספים שקצת עצובים.. זה הזמן! בואו נשתמש במה שזמן מציע, נלמד את הקוד הייחודי של זמן זה ונאפשר לעצמנו ללדת את עצמינו מחדש, לעשייה מבורכת, מלאת השראה ביחס לחזון ולחלום..

ברכות לימים של עשיה מרפאה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן