אסטרוקואוצ’ינג – הרקע לשיחות עם כוכבים

כל בקר כשאנו מתעוררים אנו מוצאים עצמינו נחשפים לרעשים אין סופים, מנסים להתאים עצמינו, להתגמש, להתקפל ולסדר שהכול יראה תואם ונכון. מספרים לנו שהחברה האנושית מתפתחת בצעדי ענק, המהירות גורפת אותנו ומאיצה בנו לרוץ מהר, להספיק, להגיע, להראות תוצאות. הפרדוקס המוזר הוא ככל שאנו מנסים להתאים עצמינו לדרישות ההולכות וגדלות של החברה, כך אנו יכולים למצוא עצמינו מתרחקים מהקול הפנימי, בין אם מתוסכלים, כועסים, עייפים, מרצים או משתוקקים, רוצים, רעבים וכמהים או לחלופין לצאת לשוליים מחוסר התאמה לדרישות החברה, הזמן והמקום: האיזון העדין נעלם ולמעשה אנו מגיעים למקום של התרחקות משמחה, בריאות ושלווה ומכאן קצרה הדרך להבנה שיש צורך בשינוי. ממקום זה למעשה נולד הקואוצ’ינג או במחוזותינו אסטרוקואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים

מה זה קואוצ’ינג? המונח “אימון” (coaching) לקוח מעולם הספורט, כל שחקן או קבוצה נעזרים במאמן כדי לאפשר להביא את עצמם לרמת הישגים גבוהים יותר. המאמן נעזר בשלל גישות, טכניקות, עבודה, תכנית ודרך כדי לאפשר לשחקן לצמצם את הפער בין רצוי ומצוי. באנלוגיה לספורט, ניתן לראות את החיים כמגרש משחקים, ואת המתאמן כספורטאי המחויב למימוש פוטנציאלים והצלחה, כשהמאמן עוזר לו לפתח את כישוריו ולמצות את הפוטנציאל כדי שיכול לנצח. כמו בספורט, גם בחיים, כל אדם יכול להפיק תועלת ממאמן שיצפה, ישקף, יפעיל, יאיר/יעיר את דרכו ויסייע לו להתחבר לחזון, להתבונן, להגדיר ולהגשים את המטרות והחלומות, וכמו בספורט להיות שחקן שמגיע לשיאים חדשים, מצטיין, מצליח ובעיקר נהנה מהמשחק. ובמחוזותינו, המאמן מצויד בארגז כלים נוסף: מפת לידה, ומכאן יכול לאפשר למתאמן להגיע למקומות עמוקים יותר, לעורר תהליכי עיירות, מודעות, הבנה ותוך כדי גם ריפוי לזמנים עברו (החל מדפוסים רגשיים וכלה בגלגולים) המפה מאפשרת כלי אובייקטיבי לסוגיות הכי סובייקטיביות עם נתיב מדויק של ציר הזמן למימוש קל, פשוט ומהנה:) ממקום זה נולד האסטרוקואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים, האסטרוקואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים נשען על 12 שלבים המקבילים ל- 12 המזלות/ארכיטיפים ומהווה סולם גדילה טבעי ומדויק להגדרת המשחק, חוקים וכללי המשחק (שונים מאדם לאדם) זמנים וטכניקות תוך הבנה, יצירה של מציאות אחרת, בניה של בטחון, יצירתיות, הצלחה, שיקוף, עומק, אמונה, מטרות וחיבור מופלא לאני האמתי האותנטי.

ומה ההבדל בין קואוצ’ינג רגיל לאסטרוקואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים, התוספת הקטנה של אסטרו:) מפה, מפה היא תבנית הד.נ.א. של האדם על כל ממדיו ורבדיו, למעשה המפה מאפשרת לנו לזהות מה שנסתר מאדם בשל דפוסי התנהגות, פחדים, כישלונות,
ומה ההבדל בין קואוצ’ינג לאסטרו קואוצ’ינג (שיחות עם כוכבים) : המילה אסטרו וכאן למעשה הנכס המיוחד שאנו נעזרים ומשתמשים כדי לאפשר לאדם לזהות את החלומות האמתיים שלו, מכאן איך לעורר את הרצון להתחיל לצאת למסע, או להתחיל תכנית אימון כדי לאפשר לפוטנציאלים לבוא לידי ביטוי, אנו נעזרים במפה כדי לזהות מהו הרצון של האדם, מה מפריע לו להתחבר לרצון או לחלופין מה מסרס את האדם או מפחיד אותו, איך לבנות אומץ וכוח כדי להתחיל לצמצם פער בין רצוי למצוי דרך שימוש במשאבים..ושוב, כל אדם יחיד ומיוחד כשהמפה שלו מעניקה לנו את החמרה/תכנה/מערכת הפעלה ושלל הרכיבים ואיך מכאן לצאת למסע..

מסע של אלף מייל מתחיל בצעד אחד קטן וצעד אחד קטן בתכנית הוא ההסכמה לזהות את הצורך בעזרה חיצונית כדי שתשקף את העולם הפנימי.

ומה זה? בשני משפטים: אימון הוא תהליך מובנה ושיטתי לגילוי ולמימוש עצמי בכל תחום ובכל רובד של החיים. אימון אסטרולוגי הוא תהליך מובנה ושיטתי הנשען על ארגז כלים נוסף: חוקי הקוסמוס ומחוגי זמן מדויקים לגילוי, הגדרה, הבנה ומימוש עצמי בכל תחום ובכל רובד של החיים.

ומתי? כשתכלית החיים איננה ברורה, ששאלות מפתח מבצבצות מתחת לפני השטח ומעלות ספקות לגבי מה קורה בחיים. כשהמוטיבציה מפנה מקום לדכדוך, חוסר עניין ותחושה של תקיעות. כשהחלומות נמוגים למול מציאות אפורה או שמאוויים מפנים מקום לשגרה מונוטונית. כששמחת החיים מתמוססת והקול הפנימי מתרחק ונעלם: כל הסימנים מראים שיש צורך בשינוי, וכאן נקודת המפנה, נקודה ממנה המציאות יכולה להשתנות על ידי בחירה, חלק מהאנשים יסכימו להמשיך ולספר סיפור שמתי שהוא בעתיד, בטוח שיזדמן להם לעלות על הנתיב בחזרה, שכעת אין זמן ואין כסף, אין יכולת ואין משאבים, ורק אחרי שאסיים את זה או אגמור את זה. אחרים שמוכנים להודות שמשהו חסר, שמוכנים לוותר על לחץ ומתח ולהתפנות לשינוי המציאות, אלה האנשים שהגיעו למעשה למקום של ההסכמה להודות שזקוקים לשינוי, ולמה אסטרו-קואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים? כי אסטרו-קואוצ’ינג שיחות עם כוכבים היא תכנית אימון שמטרתה להביא את האדם להיות הגורם המרכזי בחייו, לא עוד סטטיסט משני ומשתנה בשולי הסיפור של החיים, אלא אפשרות נדירה לצור תהליך מובנה וסופר עוצמתי המביא את המאומן ממקום של סטטיסט למקום של במאי ראשי בסרט החיים.

ואיך? אסטרו-קואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים היא תכנית שנים עשר השלבים, שנים עשר השלבים נשענים על שנים עשר המזלות, ארכיטיפים, אנרגיות או ברמה הפשוטה ביותר: שתיים עשרה הדמויות הפנימיות (מזלות) שמהוות את האני השלם, כל דמות חולשת על שטח התנסות מסוים (בית), כל דמות מייצגת רצון וצורך מסוים (פלנטה) וביחד סך החלקים יוצר את השלם: מפת הלידה האישית שמעניקה שפע של מידע אובייקטיבי על תכונות האדם, חוויות שחווה, פחדים, תקיעויות, כישרונות ומתנות וכמובן ציר הזמן שלמעשה מאפשר קלף מנצח נוסף אותו נתן לשלוף כדי לאפשר מסע קל, מהנה ומעשיר.

ברמת הפרקטיקה התכונה הראשונה שאנו זקוקים לצאת למסע היא רצון. ללא רצון לא ניתן ליזום, לצור והביא מהכוח לפועל את החלומות שלנו, אך מהו רצון? במהלך החיים כל כך הרבה פעמים נאמר לנו מה אנו רוצים, הורים או מורים או חברה או חברים ומכרים, מרבית האנשים שאוהבים אותנו מציעים ומייעצים, אך האם באמת יודעים מה אנו רוצים או שמא נפגשנו כל כך הרבה פעמים במה אנו רוצים ללא קשר למי אנחנו כך שסופו של תהליך שכחנו מה אנו רוצים? או שמא הרצון הראשוני בשלב מוקדם מאוד של החיים נתקל בהתנגדות גדולה מדי? חינוך קשה מדי או תוצאה אחרת ממה שציפינו ומשם למעשה משהו הלך לאיבוד וחדלנו להאמין בעצמינו? או שמא התנגדות גרמה לכעס, פחד או דכדוך? התחלת המסע היא מיקוד ברצון, במסע של אסטרו-קואוצ’ינג – שיחות עם כוכבים אנו מתחילים בזיהוי מדויק של הרצון או איזה דמות פנימית מאיימת על הרצון, מסרסת, מדכאת או מענישה את הרצון הבסיסי, איך דמות זאת משרתת אותנו ולמה, איך ניתן לשנות דרך התנהלות אותה דמות דרך סט של פעולות פשוטות וקלות, וממקום זה לקחת את המושכות של החיים לידיים ולהסכים לרצות מחדש להגשים חלומות, ואם הוזכרה המילה חלום, מהו בעצם החלום שלנו? מי היא אותה דמות חולמת המצויה עמוק עמוק בתוכנו ומספקת לנו מנוע מופלא לחיים? האם דמות זאת מקימת יחסים בריאים עם הרצונות שלנו? או שמא גם דמות זאת ניזוקה ממסע החיים עד כה ושכחה מה החלום האמתי?

ואיפה אסטרולוגיה בכל הסיפור הזה?:) הרצון הראשוני מתחיל במפגש עם החיים ודרך מפה אנו יכולים לזהות את הרצון, אופן המפגש שלו עם העולם, במה נתקל, מתמודד ומשחזר שוב ושוב, למעשה האופק מאפשר לנו לזהות את דלת הכניסה למפה, מאיזה חומרים עשויה הדלת? מה מאפשרת? מי עומד מאחוריה ובידי מי המפתח לדלת זאת? היכולת להגיע לדלת זאת ולהבין אותה מעניק לנו עוצמה לא רגילה שכן אנו משחררים את השליטה, התניה, כעס ופחד בשמחה, רצון ויכולת להביא מהכוח אל הפועל את החלומות שמסתתרים מאחורי דלת זאת

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן