אפשר למתוח את האינטליגנציה הרגשית להבנות חדשות

היום 23 לחודש מרקורי מתמקם היום במרחק הגדול ביותר מהשמש (בתוך לולאת הרטרו) מרקורי הוא הפלנטה הקרובה ביותר לשמש ולכן בראיה מהכדור תמיד יהיה בקרבה גדולה מאד לשמש, והמרחק הגדול ביותר בין השמש למרקורי בראיה מהכדור יהיה עד 28 מעלות.

כשמרקורי נכנס או יוצא מלולאת הרטרו הוא מצוי במרחק הגדול ביותר מהשמש , היום אנו נמצאים במקום בו מרקורי נמצא במערב במרחק הגדול ביותר מהשמש בתוך לולאת הרטרו. מצב זה בו מרקורי מגיע לשיאו כשמרקורי עוקב שמש .. זמן מיוחד בו נוצרת בהירות פנימית עמוקה בזירה בה עברנו 3 פעמים ברבדים עמוקים יותר.. בצל טרום רטרו, ברטרו ובצל פוסט רטרו.

בזמן זה ניתן להתמקד באינטליגנציה רגשית כדי להגיע לחיבור אמיתי לגבור הפנימי, וכמו כל גיבור זה הזמן בו הוא מתחבר לנתיב של השליחות המבוסס על הרגשה ואינטליגנציה רגשית, חיבור זה מוביל למסע שונה שמגובה בדלק שמאפשר להכות שורשים ולהגיע למרחבים חדשים..

אך במקביל להבנות המדהימות, נוצר לנו פרדוקס מעניין הבנות עומק יוצאות דופן מצד אחד ומצד שני כניסה למנהרות פנימיות (לולאת הרטרו ) פחד והיאחזות במוכר והידוע.. משמע, הבנות מנטאליות מחד והיאחזות רגשית מאידך. לכן הטיפ שעובד בזמן זה הוא מציאת קו האמצע, זהירות

זהירות שנובעת מחכמה שרצוי וכדאי לבדוק את הבריכה בטרם קופצים ראש לתוכה, או קפצנו ראש ויש מים , תמיד תהיה סערה קטנה עם אדוות במקום הקפיצה, ולכן אם אנו נמצאים בבריכה והמים גועשים, כדאי לזוז הצידה לתת למים להירגע. להבין את האדוות ואת המשמעות של ההשפעות שיש לכל מחשבה/פעולה בחיינו. סבלנות, זמן וחכמה לצד אובייקטיביות ושקט פנימי אלה הם המפתחות בזמן זה, אלה הם הציוד הכרחי לכל גיבור במסעו בין אם מסע קטן ובין אם מסע החיים הגדול ביותר:) .והכי חשוב בזמן זה אנו מגלים את מהות הרגש וחשיבתו בתוך מסע ההגשמה שלנו..

ברכות להבנות רגשיות חדשות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן