אפשר למתוח את חוטי המחשבה –מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש

היום 23.3.20 מרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש (בתוך לולאת הרטרו) מרקורי הוא הפלנטה הקרובה ביותר לשמש ולכן בראיה מהכדור תמיד יהיה בקרבה גדולה מאד לשמש, והמרחק הגדול ביותר בין השמש למרקורי בראיה מהכדור יהיה עד 28 מעלות.

כשמרקורי נכנס או יוצא מלולאת הרטרו הוא מצוי במרחק הגדול ביותר מהשמש כיוון שבאזור זה נפתח מרחב הבנה חדש ושונה מהרגיל וההרגל..  היום אנו נמצאים במקום בו מרקורי נמצא במערב במרחק הגדול ביותר מהשמש בתוך לולאת הרטרו.

מצב זה בו מרקורי מגיע לשיאו כמרקורי מקדים לשמש, זורח לפני השמש.. זמן מיוחד בו נוצרת בנה ממוקדת מה ניתן לצור ולעשות. המחשבה כעת ממוקדת עם הבנות שקבלנו לאורך מחזור הרטרו הנוכחי ולכן קל יותר לראות את הדרך . זמן טוב לאסוף את כל המסקנות שנוצרו מאז מרקורי נכנס למרחב הרטרו (ינואר 2020) וכעת בזמן זה ניתן להבין את העובדות שנאספו לאורך זמן זה ולעשות עימן משהו בעל משמעות למען ריפוי (אנרגית דגים)

חשוב לזהות בימים אלה שמרקורי נמצא בדגים אחרי מסלול ארוך ופתלתל ובמקום זה מרקורי מחבר אותנו לאינטליגנציה אינטואיטיבית, מה שאומר שרבדים של המציאות שבדרך כלל נסתרים מאיתנו כעת פותחים וחשופים ולכן הדמיון, האינטואיציה, החלומות, הרוחניות ו… חלון גדול שפתוח לשמים:) מי אמר שהמשיים סגורים?:)  מקום זה יכול לעורר השראה שמובילה למחשבות מעצימות ובנות ..חשוב לזהות שהצל של הדגים מדבר על זיהום, אכזבה, כאב, סבל, קורבנות, נטישה ו… כיוון שעברנו מסלול ארוך מאד כעת הסיכוי למקום חיובי גבוה יותר , אך דגים גם מסמל את התת מודע הקולקטיבי ולכן הפחדים המשותפים של כולנו יכולים לצוף ולהדביק במאייפנים של הצל..

זה המקום לזכור שיש הבדל בין פחד לאינטואיציה למרות שהם נובעים מאותו מקום לכאורה.. הפחד סוגר את הגוף ואת הלב בעוד האינטואיציה פותחת ומאפשרת סוג של שלווה וידיעה שהכל בסדר ואין דבר אקראי..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן