בניה של אינטליגנציה חוויתית – מרקורי נצמד לוונוס – אפריל 2021

היום 25.4.21 מרקורי נצמד לוונוס. מה מספר לנו המפגש הזה? מרקורי מייצג את האינטליגנציה שלנו במקביל למערכת החשיבה ואופן יצירת קשרים וונוס מייצגת את המערכת החושית ומהות הקשרים שאנו יוצרים
מסיבה זאת המפגש בין השניים יוצר מרחב ליצירת קשרים בעלי משמעות מיוחדת, זמן נפלא לפתוח את ההקשבה ואת הלב ליחסים בכלל, בין אם יחסי עבר שיכולים לעלות מדרגה ובין אם יחסים חדשים שמראש יכולים להתבסס על חוזה חדש ושונה ממה שהכרנו עד כה.

כיוון שצמידות זאת חלה תחת האנרגיה של שור, יש חיבור עמוק למה חווים וכעת הזמן לתרגם במה מחשבתית כדי להביע לרף הגבוה ביותר של האינטליגנציה החושית שלנו.. מסיבה זאת כעת ניתן להיכנס לקצוות הפרומים והפגומים של יחסים ולהציץ, מצד אחד נפגוש צללים ופחדים, שדים ומפלצות ..אך הסוד הוא בהזדמנות להתבונן באותם רגשות ותחושות שעולות כדי לנקות ולטהר את התודעה ובכך לאפשר מגנוט ליחסים אחרים..
הצמידות עם מרקורי בנקודת זמן זאת פותחת את התודעה מחד ותודעת הלב מאידך ומאפשרת לגשת כמו ילדים למפגשים עם העולם ולכן יש מקום לטוב, שמחה והזדמנות ביחסים בכלל ובפרט ביחסים אישים רומנטיים, זמן נהדר לחגיגת הלב למקומות שהרבה מאוד זמן לא היו זמינים לנו וכעת בקלות השבילים נפתחים ויכולת המגנוט מתעצמת..

דרך אחרת להבנת שיח זה , דרך תרגום הארכיטיפים המיוצגים על ידי מרקורי וונוס. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שמתרגם לנו את המציאות או יותר נכון את תפיסת המציאות, ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית ..כל אחד מאתנו הוא נסיכ/ה בממלכתו😊 כל אחד נולד עם מאגרים ענקים של כישרונות ומשאבים וכשאנו מודעים להם אנו בונים ערך עצמי, מרחב בטוח וידיעה שאנו פוסעים על שביל שמוביל למימוש ..

ונוס בשור המגיעה הבית כדי להתחיל מעגל של בנית ערך עצמי וחיבור לאותה נסיכה פנימית וכשמרקורי מספר הסיפורים נצמד הוא מאפשר תרגום מחדש של אותם חוויות שאנו חווים דרך אנרגית השור או במילה אחת אינטליגנציה חווייתית.. כדי לאפשר התפתחות וצמיחה ובניה עם הפנים קדימה

מפגש זה יכול ללחוץ ולייצר מתחי ועצבנות אם אנו לא מחוברים באמת למערכת החושית שלנו או לאותה נסיה פנימית או אם תפיסת המציאות שלנו לא נאמנה למציאות המתנה.. אם נחווה מצב זה, כדאי לתרגם אותו כרמז מהיקום או מאתנו לעצמנו שכדאי לעצור ולזכור שמותר ליהנות ולשמחו.. ההנאה והשמחה הן הבסיס שבסופו של יום מיצר גם את התוצאה של ההצלחה ..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן