האוהבים השמימיים נפגשים – ונוס ומארס נצמדים במזל בתולה

היום 24.8.19 בשעה 20.04 ונוס ומארס נפגשים במזל בתולה (מעלה 04.08) המיתולוגיה מספרת לנו שוונוס ומארס הם האוהבים ונאהבים השמימיים ותרגומים שטחיים יכולים להסתפק בהגדרות שהמפגש בין ונוס ומארס יוצר אנרגיה רומנטית, נפלאה מלאת אהבה ותשוקה. האם?:)

אפשר להסתפק בהסברים אלה ללא שאלות , אך המפגש בזירת הבתולה מאפשר לשאול שאלות ולהבין מה בעל ערך ומה כבר שחוק ומשומש עד אבק דק.. אם אנו רוצים שלאהבה שלנו ולמערכות היחסים שלנו יהיה ערך ועוצמה בעלת משמעות.. זה הזמן לשאול את השאלות.

כדי לשאול שאלות רצוי וכדאי שיהיה לנו מידע וידע בעלי ערך שיעזרו לנו לצור גישה חדשה, נתחיל באסטרולוגיה:) אסטרולוגית תמיד יש מתח בין ונוס ומארס, בין אם הביטוי של ונוס ומארס נקבי או זכרי. למה הכוונה? ונוס שליטת מזל שור (אנרגיה נקבית) מול מארס שליט מזל עקרב (אנרגיה נקבית) או ונוס שליטת מזל מאזנים (אנרגיה זכרית) מול מארס שליט מזל טלה (אנרגיה זכרית) באופן טבעי תמיד אנרגיות זכריות מול זכריות ונקביות מול נקביות.. ובניהם נוצר מתח חזק מאד של משיכה למטרה מסוימת .. מה המטרה? לצור חוזה חדש שמהותו גדולה מהקצוות המאפיינים אותו.

עוד כמה מילים בנוגע למתח בין ונוס ומארס : מתח מבטא אנרגיה דואלית , מנוגדת משלימה שמיועדת לצור התפתחות, לא תמיד המתח מתקיים על פי הקלסיקה, משום שיש מקומות בהם מארס חזק יותר (לדוגמה בטלה ובעקרב) או יש מקומות בהם ונוס חזקה יותר (לדוגמה בשור ומאזנים) מה קורה שהמיקומים בהם ונוס או מארס ובמקרה שלנו ונוס ומארס לא קלסיים? כל אחד יכול לקבל תפנית, למשל ונוס בזירה של מארס מקבלת מאפיינים מארסיאלים, הופכת לתחרותית, מחפשת לצוד ולנצח לעומת מארס בזירה של ונוס מקבל מאפיינים וונוסים ניצוד, טומן מלכדות ונעשה רכושני ..

כעת יש לנו מרחב בו גם ונוס וגם מארס נמצאים במקום ומיקום לא נוח במפגש שמתחיל מעגל יחסים חדש. לשניהם לא נוח ברמה של האנרגיה, אין כאן מאפיינים זכרים או נקבים אלא מנטליים ולכן המפגש כעת יוצר התחלת יחסים מהראש:) או יחסים שמטשטשים את המשיכה והמגנטיות, לדוגמה, רומנטיקה, משיכה ויחסים מינים, מיקום זה של תחילת המעגל מאפשר להגיע דרך הראש לשורש הבעיות הרומנטיות, מגנטיות ומיניות

אך עד שמגיעים לשורש הולכים סחור סחור ולעתים נוצרת נמנעות או עודף פעולה (בתולה יכולה להתבטא כקדושה או קדשה !!!) ממקום זה התחלת המעגל של היחסים בין ונוס ומארס מפעיל אצלנו את הצורך לחקור את האזור הפרדוקסלי, הקשה, הבעייתי שנשען על חוויה ששום דבר לא באמת יכול להיות מושלם.. לכן מייצרים מפגשים ומשיכה למצבים חסרי פתרון לכאורה והמעגל הנוכחי מאפשר למצוא את שביל הזהב בתוך הלחץ והמתח של החיים..

עוד נקודה חשובה שנוגעת לתחילת מפגש זה בין ונוס ומארס בכלל ובפרט בבתולה, דבר לא משולם ולכן התסמין של FOMO מקבל תגבורת מהראש ונכנסים למירוץ שלא קשור לאהבה אלא ללחץ חברתי ומתח תרבותי שנשען על השוואה .. ועוד ועוד ללא מגנוט של משהו בעל ערך, אלא הגדלה של הבורות והכאב של החסכים. 

דרך אחרת להבין את המפגש בין ונוס ומארס, דרך הארכיטיפים, הדמויות הפנימיות אותם מייצגים ונוס ומארס. ונוס מייצגת את הנסיכה ומארס מיצג את הלוחם, בתחילת מעגל הם מגיעים עם הבנות מהמעגל הקודם ונפתחים לחוויה חדשה: במיקום זה של התחלה התודעה נמצאת במקום הכי ראשוני ולכן הנסיכה שלנו היא הנסיכה הנמה והלוחם שלנו צייד שמופעל על קוד הישרדותי.. ומסיבה זאת  הלחץ בין הצורך של הנסיכה שנמצאת בצפייה למישהו שיעיר אותה ויציל אותה לבין הצייד שלא סגור על המטרות שלו ונע בפחד פן ייפול למלכודת.. אין חיבור ..והכאב של החסך יתגבר כדי לגרום לנו לפול מבפנים

לכן זמן זה מאפשר לנו לגעת בסוגיות סבוכות של המפגש עם המציאות היומיומית , מטענים ישנים שמהווים פילטר למציאות מסמאים ומסתירים את האפשרויות של הפיכת הקש לזהב:)

זמן זה מאפשר לנהל משא ומתן עם האומץ של מארס והרכות של ונוס ולהגיע לפתרונות יצירתיים שלא דורשים מחיר של תבוסה מול המציאות… כדאי לבדוק איפה נמצאת זירת הבתולה במפה האישית שכן זירה זאת מזמינה למחקר מחדש של תפיסת העולם שלנו כדי שנוכל לקחת אחריות לחיבור בין רצון וצורך מול החיים עצמם..

כיוון שמדובר בשתי אנרגיות מנוגדות שנפגשות במרחב פרקטי מדיד ובדיק, יש סיכוי שהביטוי יגיע באופן לא פשוט משום שכל פעולה שנעשית מקבלת משוב מידי ברמה של תוצאה ביחס לאידאלים אך בו זמנית היכולת לגייס את המיקוד, האסרטיביות והעשייה (מארס –דמות הלוחם) לצד דיפלומטיה, גישה נעימה המבוססת על ערכים (ונוס – דמות הנסיכה) יוצרים תמהיל שמאפשר להגיע לתוצאות הטובות ביותר..

דרך אחרת להבין את הריקוד בין ונוס ומארס במיוחד בזירה שלשניהם לא קל לבטא עצמם.. הביקורת הפנימית שמגיעה מעולמה של הנסיכה בשל הפער בין רצוי למצוי מקבל אפקט התלקחות המוצת מכעס ותסכול מדמות הלוחם ובקלות ניתן להיכנס למלחמות עקרות שלא מביאות לדבר מלבד אבדן אנרגיה .. חשוב, אם נתקלנו במצב זה, לנתח את המציאות על בסיס עובדות ולא על בסיס השערות וממקום זה ניתן לשנות גישה ושינוי הגישה יאפשר לעלות מדרגה ולשפר את התנאים אליהם נקלענו..

לסכום, היום יש לנו התחלה של מעגל מרתק שפותח לנו דלתות ממקום לא פשוט, זוג האוהבים נתקל בקירות המציאות וצריך לפתוח דלת מיוחדת שיכולה להוביל למגע ומסע למהות הגבוהה יותר של מערכות יחסים, כוחות המגנוט והמשיכה , קשרים וחיבורים , אהבה ויחסים ..

ברוכים הבאים למחול מיוחד ומקודש בין האוהבים השמימיים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן