האומץ להאמין בהתחלות חדשות – צמידות שמש יופיטר בטלה

במהלך עשרת הימים האחרונים לאט לאט נבנתה הזווית בין שמש ויופיטר ולמעשה היום ב 12.4.23 בשעה 01.05 נוצרת צמידות מדויקת והעוצמה האנגטית מגיעה לשיא שילך ויפתח לאט לאט במהלך עשרת הימים הקרובים ומשם שמש ישא את האנרגיה לאורך הגלגל עד המפגש הבא במזל הבא..

כעת תחת אנרגית טלה אנו מתבוננים באומץ להאמין.. מיקום שמש בזירת הטלה מאפשר לנו לגלות איך אנו עובדים עם האנרגיה הטלאית, איך עובדים עם הלוחם הפנימי שלנו, על מה אנו נלחמים ? מה המטרות שלנו בחיים? האם אנו מנוהלים ממקום של תבוסה וקרבות אבודים מעבר או ממקום של נצחון (הנפש) תוך הזכרות מלאה במטרה שמעבר לאגו? זמן להבין לעומק את מהות קולו של הלוחם הפנימי ולהגיע למקור ולליבה של הרצון, שאלות כמו : יש משהו חדש שרצית להתחיל? מה רצית לעשות כבר המון זמן וטרם גילית את האומץ לעשות זאת? מה בוער שם בפנים ומחכה לנבוט בכל העוצמה למרות ועל אף? או מה הדבר שהכי מפחיד אותי? מה הדבר שגורם לכעס ותסכול הגדול ביותר? מה מציף וגורם לתחושה של אבדן דרך..

יופיטר נמצא בזירת טלה מאז 20.12.22 (אחרי כניסה ראשונית שהיתה ב 11.5.22) ומאז נע במהירות גבוהה ומחכה לאור השמש שיאיר בעוצמה את משמעות האנרגיה שמביא לזירת הטלה: מסע חדש שמדבר איתנו על אומץ, אומץ להאמין ברצון הטבעי שלנו לחיות מתוך שמחה והשראה.. יופיטר בטלה מציב את ההזדמנות לפתוח את הדלת לחיים, למסע חדש שתוצאותיו תהיינה בעתיד , כעת זה רק להאמין שמה שאנו זורעים בכוח האמונה יכול להתגלם ולהגיע למציאות חיינו בשמחה ולצור חווית אושר

כשנוצרת הזדמנות מסוג זה , אחת ל 12 שנים, משהו בתכנו מתחיל להתרגש לקראת הבאות, אך כמו תמיד לצד ההתרגשות יש גם פחד, ולכן מצב זה דורש מאיתנו להיות אמיצים.. איפה ניתן למצוא את האומץ? את המיקוד ? את המטרה ? האם יש מטרה? במקביל איך ניתן להתחבר לאמונה? אמונה שהכל אפשרי .

מזל טלה מדבר על התחלה יש לעבור את דלת הכניסה למרחב חדש.. לכן מצב בו נוכל להיתקל בהתנגדות ואולי בחוסר הסכמה : הפאזה הראשונית של יופיטר היא דעתנות! והפאזה הראשונית של טלה היא הישרדות…לכן יש סיכוי להתקלות וחוסר הסכמה…חשוב לזכור שאנו חושבים בגדול או מאמנים בגדול אנו לוקחים סיכונים המבוססים על אומץ! לזכור להיות אמיצים, האומץ הוא המפתח לצאת החוצה וכשיוצאים מגיעים למקומות מופלאים…

וכנוצר מפגש של שמש ויופטר שני הגופים הגדולים ביותר במערכת השמש.. שני גופים השולטים במזלות האש: שמש באריה, יופיטר בקשת וכל זאת בזירת טלה..כמו חישוב מסלול מחדש באמצעות אמונה..

האמונה כעת יכולה להוות דלק עצום לתנועה למטרות והרצונות הגבוהים ביותר של הנשמה האישית ואולי גם הקולקטיבית של כולנו כמין אנושי שחולק חיים על כדור הארץ… זה הזמן לעמוד מול הפחד ולהבין שבפאזה הראשונית דעתנות מהולה בפחד הישרדותי הם האש המכלה הגדולה ביותר שבפוטנציאל יש לפנינו את הפאזה הגוהה של אמונה ומנהיגות וחיבור לתמונה הגדולה שמעבר..

המלצה לבדוק איפה בדיוק מתיישבת צמידות זאת ואיך יכולה לסייע להבעיר את אש החיים והשמחה, את התשוקה והיצירתיות כדי לבער את הבערות ולצור קפיצת אמונה לאמת שאיננה מותנית או יחסית לדעתנות הישרדותית..

ברכות לחג שמח

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן