האם אנו מדקלמים או חושבים – ונוס נכנסת לתאומים – מאי 2024

ונוס שהתה בשור מאז 29.4.24 ועד היום 23.4.24 למעשה המיקום של ונוס בזמן זה היה בעל משמעות עצומה משום שונוס שליטת מזל שור והגודש האנרגטי תחת שור היה גבוה מאד.. ונוס למעשה צבעה את כל האיזור תחת אנרגיה מאד מיוחדת, אנרגיה ונוסית

נתחיל מההתחלה, ונוס שליטת מזל שור החלה מעגל אנרגטי חדש ולכן כל מה שנוגע לארכיטיפ הונוסי קבל משנה תוקף. למעשה, כשוונוס החלה את המסע החדש נוצר מפגש עם הצורך העמוק ביותר שלנו להתחבר לאדמה שמספקת לנו את הביטחון והשלווה לצד  הידיעה העמוקה שהכל בסדר, זהו צורך ראשוני מאד להיות מסופקים, להיות בחוויה שהכל בסדר ואנו בטוחים בעולם… המעבר של ונוס בשור היה עוצמתי במיוחד ונגע בכל המקומות של אותו צורך עתיד בביטחון, האם באמת נגענו במקום הזה או שמא רק בפחדים וברעב הנוגע מחוסר ביטחון..

איך אפשר לדעת? שתי סוגיות עיקריות יושבות כאן, סוגיות כלכליות וסוגיות של מערכות יחסים, אם הגענו לסיום המסע של ונוס בשור בתחושה של אין לנו יכולת למגנט שפע ועושר או אם הגענו לסיום המסע של ונוס בשור עם תחושה חזקה שמערכות יחסים לא באמת מעניקות לנו בטחון.. אלה הנושאים שנצטרך לטפל כעת כשוונוס תכנס לתאומים במיוחד אחרי המפגש עם יופיטר שמעצים את הכל למימדים חדשים ..

האם זמן זה היה זמן שחשף בעוצמה את הרעב ואת הנטיה הטבעית להסתפק בתחליפים או נחמה נקודתית עם ידיעה עמוקה מאד של הנשמה שבעצם אין לנו בטחון.. שאלות אלה בעלות משקל עצום!  כעת שונוס נכנסת לתאומים נצטרך להבין את הסיפור שאנו מספרים לעצמנו בנוגע לכל מה שעברנו מאז 29.4.24

ונוס נכנסת לתאומים ב 23.5.24 בשעה 23.31 שעון ישראל ומיד התדר משתנה בכלל והשנה בפרט משום שמרקורי נמצא בשור וונוס בתאומים ומצב של חילופי שליטים מיצר אנרגיה חדשה, אחרת מיוחד, שיכולה לתת מענה למה שבדרך כלל נמנע מאיתנו … רצוי וכדאי לבדוק בעל איזה בית עוברים ונוס ומרקורי ואיפה מתיישבת נקודת האמצע שלהם!!! נקודה זאת יכולה להציע פתרונות יוצאי דופן לסוגיות שהיו תקועות עד כה..

כניסת ונוס לזירה זאת מעוררת משהו חדש, ולמה? משום שוונוס היא שחקנית מרכזית במשחק החיים שלנו וכניסה שלה לזירה חדשה מספרת לנו שכדאי להתכונן לשינוים , עדכונים ובעיקר הערכה מחדש של אותה זירה.

ונוס מסמלת תת דמות פנימית שמחברת אותנו למציאות דרך העולם החושי והרגשי מחד ומאידך דרך מערכות יחסים. כמו תמיד שמדובר בחושים ורגשות, מדובר במקום אישי מאוד שמונע מחוויה אישית ותנועת ונוס בשמים מסמלת לנו את המסע של החיים המוביל אותנו לאפשרות לפתוח את החומרה, התכנה ומערכת ההפעלה של החושים והרגשות שלנו כדי להתפתח ולהגיע לביטחון, ערך עצמי והבנה עמוקה של מהות החיים שלנו.. לכן לכל מי שעובד על מרחב בטוח וערך עצמי רצוי ומומלץ להתבונן בתנועת ונוס ( במאמר מוסגר חשוב לבדוק גם ביחס לוונוס האישית ולמחזורי ההתפתחות האישים של אותה תת דמות ) ולמה? כיוון שמעבר ונוס חושף אותנו לזירות שונות במהלך החיים וכל זירה מאירה ומעירה צורך מסוים שלנו

בזירת התאומים הצורך מגיע דרך מפגש עם מישהו אחר מתוך סיבה אמיתית וכנה, חשוב לזכור את הצל שיכול להגיע עם סיפורים שלא נאמנים לאמת, או עם מקסמי שווא ובעיקר עם תעתועי השכל שלנו שעובד על דפוסים קבועים ושימור חזק של כל מה שמוכר

זמן זה מאפשר לנו מבדק של האינטליגנציה החושית ויצירת חיבורים חדשים שיאפשרו יצירה, צמיחה וגדילה.

כפי שצוין קודם, ונוס נעה ממזל שור, מהבית שלה שבו היא התחילה מעגל חדש, מעגל זה מתחיל תמיד עם חיבור עמוק לחוויה החושית. כעת ונוס נעה למרחב חדש, מעגל צעיר מאד ובו היא נדרשת להתנהל באופן שונה ממה שמכירה מהבית, כאן ונוס נדרשת משמע אנו נדרשים להתחיל לתרגם את מה שחווינו באופן שיהיה ברור ונהיר ויותר מכל מתקשר.

מקום זה מחבר אותנו לזמנים קדומים של מערכות יחסים ראשוניות בעיקר עם הסביבה הקרובה, אחים, אחיות ושפה ראשונה שספגנו, האם אנו ממשיכים לעבוד עם אותה שפה? כעת זה הזמן לבחון אם השפה ההיא תואמת את מה שקורה בעולנו כעת..זה המקום בו נוכל לזהות אם אנו ממשיכים לדקלם או שמא השכלנו להתעלות לחושב באמת מה הנרטיב שלנו..

נקודה מעניינת למחשבה: כניסת ונוס לתאומים אחרי מפגש אינטנסיבי עם יופיטר לוחצת מחדש עם הכוכב המחומש שמהווה מסלול על לנתיב של ונוס!!

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן