האם אפשר לבחור את הקרבות שלנו ? מארס עושה תשעים לפלוטו אוגוסט 2020

היום 13.8.20 מארס בשיח דינמי עם פלוטו, למה שיח זה כל כך בעל משמעות? משום שמדובר בשני שליטים של אותו מזל, מארס ופלוטו, שני שליטי מזל עקרב נמצאים בקרב אינטנסיבי עמוק מאד, זהו אחד הקרבות החשובים ביותר בחיינו

ולמה? כיוון שקרב זה לוחץ על הכוח שיש לנו להיות מנהיגים בחיינו (או להסכים לברירת המחדל של ההישרדות ) מול הכוח שיש לאחרים להפעיל אותנו או להפרות ולהעצים אותנו (או להסכים לברירת המחדל של ניהול על ידי המפלצות הפנימיות שכוחן גדול מאיתנו) קרב זה יכול לצור קרבנות רבים ומחיר עצום שכן יושב על כפתורים מאד ראשונים שמביאים לנפיצות עצומה, כפתורים אלה נעולים בתוך מטענים גנטיים עתיקים ומחברים אותנו למסה עצומה שמנוהלת על ידי שני כוחות אלה בהוויה הנמוכה שלהם, הישרדות בכל מחיר, טריטוריאליות, אגו, כעס וזעם לצד התניות, מניפולציות ואלימות סמויה/גלויה (תלוי איפה מתיישב שיח זה במפה האישית ועל מה.. ובמקביל איפה מארס ופלוטו במפה האישית ומה הדיאלוג שבניהם)

המאבק בין שני כוחות אלה יוצר מקדם חיכוך גבוה ונפיצות עצומה כך שכל דבר קטן יכול להעיר את המפלצות ולהגיע לאגרסיביות, זעם, פחד וחרדה..האדרנלין מגיע לשיאים חדשים ועימו המתח והלחץ..כיוון שהכל מגיע ממקום ראשוני מאד נראה כי רק כך ניתן להתמודד עם כוחות אלה ..חשוב לזכור שניתן לצור התמרה ולהתחבר לפאזות הגבוהות של כוחות אלה או לפאזות הגבוהות של תת דמויות הפנימיות שמנהלות כוחות אלה ..

חשוב לציין שאנרגיה זאת מגיעה לכל אחד ואחד מאיתנו ומפעילה איזורים מסומים בחיינו שמגיבים לאותן אנרגיות ויוצרים לחץ חזק מאד שמחפש ערוץ יציאה החוצה והערוץ הקל ביותר הוא התפוצצות..כמו בחיים אישים של כל אחד ואחד מאיתנו כך גם בחיים של קבוצות שחולקות חוזים דומים, דוגמה מדינות, מפת המדינה מופעלת ונוצר לחץ עצום שמחפש ערוץ יציאה החוצה

מקומות אלה של קבוצות יוצרים חיבור למרכזים ראשונים מאד ואחיזה חזקה במה שנראה אמיתי ונכון, אלא שלא כל מה שנראה אמיתי ונכון לקבוצה אחת אמיתי ונכון לקבוצה אחרת ואז מגלות המפלצות הקבוצתיות ומתחיל מאבק חזק מאד.. כדאי לשים לב לא להקלע למלחמה שלא בחרנו בה את הקרבות באופן מדויק.. אחרת נמצא עצמינו רוקדים בשדה מוקשים..

מילת המפתח כשמגיעה אנרגיה כל כך אדומה, לראות את האור האדום ברמזורJ לעצור, לנשום ולבחור ממקום אחר.. משום שהיבט זה הוא הזמנה לקרב אך מאחריו יש את ההזמנה לריפוי אותם סימפטומים שצוינו לעיל ומקור החולי ממנו נובעים. זה זמן מרתק לגלות כמה כוח יש שם או כמה עוצמה..כמה חולי ואלימות או כמה ריפוי, חמלה וסליחה.

במילים אחרות.. שיח זה יוצר אווירה שמאפשרת להוציא את מה שמתחבא בפנים בין אם מפלצת או עוצמה, לכן זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מה אנו ממגנטים לחיינו ומה זה משרת, ובמקביל לזהות “חומרים בסיסים וראשונים” הקיימים בנו וזקוקים לפוקוס ולעבודה אישית, למשל: פחדים, תסכולים, כעסים לא פתורים וריפוי פצעים עמוקים של זהות, רצון, מטרות וסוגיות של הצלחה/כשלון.. ויותר מכל לחבור למנהיגות הפנימית

היום מארס נמצא בצל טרום רטרו ולכן הוא עתיד לחזור לאותה נקודות עוד פעמים, מבחן משולש של התנהלות עם אנרגיה זאת, בפעם הראשונה היום, לחץ והצפה של מה שמתחבא שם בפנים ולא בהכרח שנבין מה קורה באמת אלא אולי רק לאחר מכן, רק בדיעבד.. ולכן יש לנו את הפעם השניה שתחול עם מארס ברטרו , נגיע לעומקים חדשים בגילוי אותן מפלצות פנימיות אך עם הגילוי גם מגיע הריפוי (בתנאי שנהיה כנים ואמתים, נסכים לראות את איזורי האחיזה והמניפולציה) ובפעם השלישית שמארס יעשה את הצל פוסט רטרו נוכל למצוא פתרון והבנה מה באמת הקרבות שאנו בוחרים ואיך אותם קרבות יכולים להוביל לניצחון במלחמה בכלל ..

לכן היום השאלה הגדולה ביותר שעולה, האם אנו בוחרים את הקרבות או שהמציאות לוחצת על כפתורי אוטומט והמפלצות מגיחות ורק אחרי שתסיימנה לחגוג אנו יכולים לזהות מה קורה ומאיפה זה הגיע כדי למזער נזק ולהתכונן לפעם הבאה..

ברכות לימים שקטים

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן