הגיע הזמן להביט לאמת בעיניים ולפשוט את הקליפות – מרקורי נצמד לפלוטו בגדי

היום, 12.1.20 מתרחש שיח עמוק ומרתק בין מרקורי ופלוטו. שיח זה מדבר על עוצמות יוצאות דופן ולכן כדאי להגיע אלו דרך סיפור או יותר נכון דרך המיתולוגיה שמהווה עוד כלי להבנת תבניות/דפוסים/אנרגיות/תדרים.. באחת המיתולוגיות העתיקות מרקורי מתואר כמי שגנב את האש מפלוטו – אל השאול, לשירות האדם והאש כאן מסמלת רבדים רבים, החל מאש החיים וכלה במקור פרקטי לחום והזנה..

לכן שבמציאות מתרחש דיאלוג בין מרקורי לפלוטו נמצא עצמנו נכנסים למקום עמוק מאוד (פלוטו) ומביאים לפני האדמה (מפגש עם העולם) אנרגיות חדשות שמאפשרות מיקוד חזק יותר, עוצמות גדולות יותר, עומק שונה ויותר מכל יכולת השפעה בתוך המפגש עם המציאות..

לכן כדאי לזכור שעוצמה גדולה הולכת עם אחריות ואחריות מבקשת למדוד נכון את העוצמות שבאות לידי ביטוי במפגש עם המציאות.. כי בקלות ניתן עם הכוונות הטובות ביותר לשרוף גשרים (האש לא רק מחממת..אלא גם שורפת) לכן אחריות, זהירות, והקשבה וממקום זה נוצר מפגש אמיתי, כן, עוצמתי, לרבדים שעד כה לא היו זמינים, ונקודה חשובה נוספת, כפי שלנו יש ערוץ לעומק אחר כך גם לאחרים והמפגש עם אחרים יכול לעורר משוב חזק מאוד עם עוצמות רגשיות גדולות מאוד.. לנשום.. להסכים להתבונן לעומק ולשחרר את הצורך לשלוט בסיטואציה..

דרך אחרת להבין את השיח בין מרקורי המיצג את דמותו של מספר הסיפורים לבין פלוטו המיצג את דמותו של האלכימאי, כדי להגיע לסיפור המדויק בחיחינו יש לצור אלכימיה, לשנות ולהגיע לליבה של מה אנו רוצים באמת, מה המטרה שלנו בחיים ושיח זה עוסק בדיוק בנושאים אלה

כיוון שנושאים אלה דורשים כנות, עלינו להשיל את הקליפות של ההגנה, הפולטיקלי קורקט והמסכות עימן אנו מסתובבים כדי לזכות בהכרה משום שאמרו לנו שככה צריך, היום זה זמן להשיל הכול ולראות את האמת המראה המדויקת ביותר ואם יש תחושה וחוויה של כשלון, זה הזמן לשנות את הסיפור, על ידי הבנת מקורות אותו סיפור, כך לגבי המטרה, אם נתקל בהרגשה של כשלון או ייאוש, תבוסה או הלקאה, זה הזמן לבדוק את המטרה אם היינו כנים עם מה שאנו באמת או סטינו משום שאנו מחשפים את ההכרה ומיתוג שלא מתאים לנו

כיוון שמרקורי הוא הפלנטה המהירה ביותר הוא נושאת את ההתנסויות של המפגשים לאורך כל הזמן בו מצוי בגדי ודרכו ניתן להבין מה קורה באמת, לאוורר, תמלל, לתרגם ולדעת מאיפה אנו באים ולאן אנו הולכים ולא רק במחזור של מרקורי , או מחזור של הירח (משום שהצמידות סמוכה לירח המלא הלוקה) אלא במחזור גדול יותר של סטורן ולמיטיבי לכת שמחפשים באמת את הנתיב להגשמה והתפתחות הנשמה.. להגיע עד להבנת הנתיב של סטורן פלוטו..

ברכות ליומלאמת

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן