הגיע הזמן לפתוח את הלב – ונוס נכנסת לאריה

היום 6.9.20 ונוס נכנסת לאריה. כניסת ונוס לאריה מספרת על אפשרות לעבד את האנרגיות באופן אחר. בזירת האריה נכנס פוטנציאל של יצירתיות, אפשרות להתנסות בצורה אחרת ממה שהתרגלנו בעבר, זמן לביטוי היכולת האישית דרך סיפור חדש!

היום אנו יכולים להיזכר בעוצמה של הלב, להיזכר שיש לנו מערכת מדהימה שיכולה לאהוב להיפתח לחיים, לשמוח ולהזהיר שאנו רוצים , רוצים את השמחה ואת האהבה..

ואיך? דרך חיבור לזירה של הגיבור הפנימי, וונוס נטענת ברצון, תשוקה ואהבה.. זמן זה מאפשר חיות גבוהה מאוד, השראה, מוטיבציה ויצירתיות ..רק כמו תמיד האנרגיה יכולה להראות עצמה דרך הצל של עודף דרמה, קיבעונות על רקע של אגו ואלם מול המציאות.. כל אלה מובילים למקום בו ניתן להתחבר להזדמנויות שתעוררנה את רצון החיים האמיתי, את הכוונות טובות ואת הנכונות להיות מחוברים ללב וללכת אחרי החלום…

למעשה כאשר ונוס נכנסת לאריה נוצר זמן מרתק להצהרה של אהבה! אהבה יורדת מהגדר ונכנסת לזירה המרכזית במטרה לשחק! תבלין חזק של דרמה מקבל מקום מרכזי בחיים והכול פתוח, זמן נפלא לרומנטיקה ופתיחת ערוץ לצ’אקרת הלב..

זמן לפתוח את הלב ולהסכים להיכנס למקום לא מוכר כדי לחגוג את החיים. אנרגיה של אריה מדברת על סיכון או סיכוי…תלוי בתפיסה וגישה, זמן לקחת סיכוי כדי לאפשר לפתוח את הבועה האישית ולאהוב. באזור זה אין בטחון, אלא חזרה למקום של התקוות של הילד הפנימי, זמן נפלא לרפא פצעים של כאב לב, שבר לב או התכווצות של הלב כדי לאפשר לאהבה לזרום ולרפא.. לנקות פחד, להעיז לחיות ולהתחבר וליצוא

עוד נקודה מעניינת ונוס באריה מדברת על המקום בו אנו צריכים להיות נערצים, לא רק אהובים או מוערכים, אלא נערצים, ככל שהלב מתרחב כך גם כמות האהבה והערצה, יחד עם האפשרויות מגיע גם הצל בצורה גאוות יתר, יהירות ועריצות.. זמן נפלא לאהבה, החל מאהבה עצמית, שיפור יחסים ואינטראקציות בכל מרחב שטרם חווינו כשהמטרה לחזור לשחק כמו ילד ללא פחד , ללא חשש אלא עם המון אופטימיות, חום ואהבה.

ובזמנים כל כך לא בטוחים שאין טיפה של וודאות לאן אנו נעים אולי זה הזמן שכדאי לחשב מחדש על מה מהמרים?:) המלצת הזמן הנוכחי להמר על הלב! על שמחה ואהבה..

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן