הזדמנות חדשה למפגש עם שדים ישנים – מרקורי נכנס לרטרו בעקרב – אוקטובר 2020

היום 14.10.20 מרקורי מתחיל את הנסיגה במזל עקרב.. ואנו הולכים יחד איתו לצלילה עמוקה לנבכי המקומות החשוכים ומקום מגוריהם של השדים והמפלצות הפנימיים

מרקורי נכנס לרטרו ומתחיל לנוע לאחור, זמן זה מאפשר לנו להיכנס למקומות שבדרך כלל לא זמינים לנו משום שאנו מותנים בתוך דפוסים מחשבה קבועים שלא מאשרים לנו להסתכל לשום כיוון חוץ מאשר השביל הסלול מראש וכשאנו נעים במהירות על שביל סלול מראש אנו לא צריכים לחשוב ולא צריכים לעצור לבדוק מה אולי מונע מאיתנו לראות את הכל האמת ולא רק את מה שנמצא על השביל..

כשמרקורי נכנס לרטרו ואנו צועדים איתו לאחור, לפתע אנו יכולים להבחין ולזהות את מה שנמצא מחוץ לשביל, מה שנצא בעומק הבסיס עליו מצוי השביל .. ולכן הרטרו מספר לנו שהגענו לאיזור מסוים במפה שדורש ניקיון יסודי של גישה ותפיסה!

ולמה? מרקורי אחראי על החשיבה, הגישה, התפיסה והדרך בה אנו פוגשים ומתקשרים עם העולם וכיוון שיש משהו בתהליך לימודי שנכנס לאוטומציה.. כן, זה אפילו עוזר שלא כל בקר צריך ללמוד מחדש איך מצחצחים שינים או נועלים נעליםJ אך יש סוגיות שההרגל נפלא ומשרת את המערכת ויש סוגיות שההרגל לא עושה עימנו חסד.. לכן שמרקורי נכנס לרטרו הוא לוחץ על המקומות שאין בהם חסד ונדרש איוורור וחשיבה מחודשת על הרגלים והפעם יחסים! כמה קל להיכנס להרגלים שמרדימים וכולאים ולא מאפשרים שמחה, יצירה והפריה הדדית..

בכללי הרטרו של מרקורי מאפשר ניקיון יסודי של זירה מסוימת ואוורור כל המחשבות, צלילה לעומק, בדיקת יסודות ותבניות נוכח תחושות , רגשות והרגשות וכשמרקורי נע על אותו איזור שלוש פעמים אנו חווים תהליך של לימוד משולש מהלא מודע, לאינטראקציה ולחשיפת הפוטנציאל הגבוה ביותר של אותו איזור במפה בכלל ובמפה האישית בפרט.. והפעם נלמד מי הם השדים הישנים שלנו ואיך אנו חווים חרדות ופחדים ואיך אלה משפיעים על מערכות יחסים!

מומלץ לבדוק איפה מרקורי עושה את העבודה במפה האישית כדי להפיק את המקסימום שניתן בזמן זה של אי וודאות שמצית את האיזורים הללו באופן ויוצא דופן .. דווקא כעת ניתן להגיע למקור המאבקים עם המפלצות הבולעניות, דווקא כעת ניתן להגיע לשורש הפחדים העמוקים ביותר מהחיים עצמם ואיך לנקות, לאוורר, לרפא ולצור עוצמה פנימית עמידה וחזקה להתמודדות עם המשך התקופה של אי הוודאות שאנו חווים כעת…

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן