הזדמנות חדשה לסדר חדש –  אפריל 2022 – צמידות מארס סטורן

היום 5.4.22 צמידות מארס סטורן . מפגש זה בין מארס וסטורן מחבר בין שתי אנרגיות שונות מאד ועם זאת דומות אולי בגלל זה אנו נתקלים בכל הקונפליקטים הפנימים שלנו כשנוצר מפגש זה.. בין מה הרצון הראשוני משדר לבין קול פנימי אחר שיושב על מה אנו אמורים לעשות.. וכאן מגיעים לקונפליקט עמוק מאד שיושב על הפער בין מה רוצים לצריכים… לכן היום יש לנו מפגש עם הקונפליקט הזה וכל מפגש מסוג זה מאפשר פריצת דרך חדשה ממנה מגיעות:  תכנית , אחריות, רצון , פעולה תוך התייחסות למערכת האוטומציה המפעילה אותנו כדי לאפשר פריצה ויצירת מרחב חיים חדש.

פעם אחרונה שהיה מפגש בין מארס וסטורן בדלי היה ב 31.3.20 .. כיוון שאז התחיל מחזור חדש בין השניים על מעלה ראשונית של מזל דלי , פגשנו את האירועים באופן שיצר כאוס מוחלט בתוכנו עם אבדן עוגני הבטחון אליו הורגלנו.. וכשנוצרת רעידת אדמה קולקטיבית (אנרגית דלי, נוצר שבר גדול מאד המבדל ומפצל במטרה לצור את החיבורים על בסיס ערכים גבוהים יותר ממה שהכרנו עד כה..

המפגש הנוכחי בין מארס וסטורן בדלי בשלישון האחרון של דלי מעניק הבנות שונות לחלוטין ממה שחווינו במפגש האחרון שהכל היה בגד שוק כאוטי.. כעת אנו יכולים להיפגש עם הפאזה הגבוהה של השניים

המפגש הקודם היה בפאזה הראשונית של סטורן: הצנזור שהעלה לחץ , מתח, ביקורת, אשמה ואולי תחושה של גורליות שהובילה למקום בו לא בדיוק יודעים מה לעשות, הפאזה הראשונית של מארס : השורד העלה את רף ההישרדות, עירות, פחד, מאבק, בריחה או קפיאה.. זה המקום בו כל אחד מאיתנו התחבר לצנזור וללוחם הפנימי והעלה משנה סדורה של מלחמות ומתקפות , לצד הלקאה, אשמה ומתקפה חזקה…

אנרגיה זאת חיברה כל אחד מאיתנו לאצבע המצביעה על מה קורה שם בחוץ ביחס למה קורה כאן בפנים.. אין ספק שמקום זה מעיר ומכריח להיות בכנות אמיתית, מכאן החוויה האישית כמה נבהלים שמתעוררים ומכאן כמה קל להצביע מה אחרים לא בסדר, מה המערכת לא בסדר, מה החברה לא בסדר.. שבעצם מה שנדרש זה סדר חדש שנבנה בהרבה סדרים אישים חדשים..

השאלה האם האצבע האישית מצביעה החוצה מה לא בסדר שם או האצבע מצביעה פנימה מה לא בסדר שם.. כך או כך .. נדרש סדר אחר שתואם מסע התפתחות קולקטיבי של כולנו כחברה אנושית ..

המפגש ההוא😊 היה מפגש עם אותם מקומות שעוצרים אותנו וגורמים לנו לחוות תחושה של הישרדות או מלחמה מבלי להבין לאן באמת הולכים.. ומכאן הביקורת, האשמה, ההלקאה, החוויה הגורלית של משהו גדול יותר ששמט את הקרקע מתחת לרגלים ומכאן חוסר אימון ומלחמה ו… מוזמנים להתבונן באירועים של השנתיים האחרונות..

המפגש העכשווי מגיע דרך הפוטנציאל!!! דגש על פוטנציאל של הפאזות הגבוהות , מארס בפאזה הגבוהה יכול לחבר למנהיגות (מנהיגות פנימית ) לצד סטורן בפאזה הגבוהה שיכול לחבר לחכמה (חכמה פנימית) למעשה מפגש זה יכול להיות קרש קפיצה נפלא למקומות חדשים בהם כל אחד לוקח את האחריות האישית (סטורן) למטרות (מארס ) ומכאן את ההסכמה לחוזה חדש. כל המלחמות העקרות לא מובילות לדבר, היכולת להשתמש באנרגיה זאת לבניה של משהו חדש מתוך הכאוס והתוהו בבוהו ..

דרך נוספת להבנת המפגש בין מארס וסטורן, במפגש זה אנו מקבלים שתי אנרגיות או שתי תת דמויות פנימיות שלוחצות על כפתורי הישרדות במקום שלא פשוט להבנה כיוון שמקום זה מבקש לצאת מהקופסה ולכן הלחץ נעשה גדול יותר עם חשש ומתח גדול יותר.. במקביל האנרגיות של מארס וסטורן סותרות מיסודן , מדובר בשתי אנרגיות מנוגדות במקום ייחודי לפריצת מעגל חדש: תכנית , אחריות, רצון , פעולה תוך התייחסות למערכת האוטומציה המפעילה אותנו כדי לאפשר פריצה ויצירת מרחב חיים חדש.

במה האנרגיות הללו שונות? מארס מייצג חום ומהירות וסטורן מייצג קור ואיטיות, מארס מדבר על אביב וסטורן מדבר על חורף , מארס מייצג את הנעורים ועוצמות של הגיל הצעיר בעוד סטורן מייצג את הזקנה והחכמה של הזקנה ולכן שתי פלנטות אלה מייצגות שתי דינמיקות שונות במהותן נפגשים נוצרת אנרגיה חזקה מאוד של קצוות שנפגשת למבחן המציאות, מארס מיצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות למעשה מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמיתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתוכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים.

בניגוד לפעם האחרונה בה נוצר מפגש בין השנים בו הריכוזיות והאינטנסיביות היו לא פשוטים ונראה כאילו שאין פתרון.. המפגש הנוכחי מציע פתרון : מיקוד במהות של הפוטנציאל החיובי, לרתום את האנרגיות של סטורן לתכנון תכנית חדשה, ואת האנרגיות של מארס לעשייה, לעבור את הגשר של פחד והחרדה ולהבין שמאחורי הכל נמצא מרחב חדש שמאפשר לאנושיות שבנו לבוא לידי ביטוי ולצור עוגנים חזקים לחלומות של מחר…

מוזמנים להוריד את הכפפות אגרוף ואת הצעקות הרמות של מי לא בסדר ואיפה לא בסדר ולמה לא בסדר… זאת רק פאזה של שינוי שמאפשרת לנוע למרחב בריא יותר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן