הזדמנות להתבננות עמוקה במטרות שלנו – מרקורי נצמד לונוס ברטרו – דצמבר 2021

היום 29.12.21 מרקורי נצמד לוונוס ברטרו.. למעשה בפועל מרקורי רץ לקראתה והיא נסוגה אליו.. שתי תנועות אנרגטיות שונות מאד במהותן קדימה ואחורה לכן המפגש יוצר נפיצות גבוהה מאד בעיקר על הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו בכל הנוגע להצלחות  ומאבקים בתקרות הזכוכית שלנו

מרקורי מייצג את מערכת החשיבה ואופן יצירת הקשרים ולכן גם כל הסיפורים שיש לנו בהיסטוריה הפרטית והקולקטיבית בנוגע לסיפורים וונוס מייצגת את המערכת החושית ומהות הקשרים ועד כמה הם מעניקים לנו תחושה של בטחון ושלווה. לכן המפגש בין השניים יוצר חיבור בין שני גורמי מפתח בחיינו, הסיפורים והתפיסה לצד הגוף והחושים.. ממקום זה נוצר מרחב ליצירת קשרים בעלי משמעות מיוחדת, במיוחד נוכח הרטרו של ונוס, כיוון שהכול נכנס לשכבה אנרגטית עמוקה יותר ונותן מענה לצרכים עמוקים יותר שבדרך כלל לא נחשפים למציאות היומיומית .

יש משהו מעניין באנרגיה של הגדי שמציגה לנו הלחץ להגיע לפסגות וליישם את המטרות שלנו בחיים על רקע ההיסטוריה האישית שלנו לצד התקופה שאנו עוברים בעולם.. במיוחד כעת! מכאן נוצר לחץ עצום וממנו נולדות שתי אפשרויות: להתעלם ולהרדים ולהמשיך לנוע מתחת לרדאר או להשוות את עצמינו לאחרים ולמה שקווינו שנהיה.. ..

מסיבה זאת, הזמן העכשווי מאפשר לנו להתבונן ולראות באמת מה שנמצא שם ואם נבחר בכנות ללא התניות ומניפולציות פנימיות נוכל לראות באמת מה שיש לנו ולהודות על כך או אם נראה משהו שלא נראה לנו , נוכל לשנות ולרפא ולצור עלית מדרגה ולהגשים חלומות באופן פשוט וקל למרות המפגש עם כל הפחדים והחרדות ….

זהו זמן נפלא לפתוח את ההקשבה ואת הלב למה אנו דורשים מעצימנו על רקע העבר, האם זה רלוונטי? או שמא הגיע הזמן לשינוי וחידוש חוזה  ..במיוחד שונוס ברטרו ומרקורי בצל טרום רטרו, אך הנה עוד טיפ קטן, דווקא בזמנים אלה של לולאת הרטרו ניתן להיכנס לקצוות הפרומים והפגומים ולזהות דברים שבדרך כלל לא ניתן לזהות וממקום זה לעשות החלטות, לקחת אחריות (מזל גדי) ובנות תכנית פרקטית ליישום ומימוש החלומות שלנו

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן