היא חוזרת שוב לסיבוב מלכותי – ונוס נכנסת לצל טרום רטרו

היום 9.4.20 נוס מסמלת תת דמות פנימית שמחברת אותנו למציאות דרך העולם החושי והרגשי מחד ומאידך דרך מערכות יחסים, או במילים אחרות: ונוס מחברת אותנו דרך החוויה האישית ביותר ודרך מראות משקפות, מנוגדות ומשלימות..
לכן כל שינוי בתנועתה של ונוס מהווה נקודת מפתח בכל מה שנוגע לאותה דמות, בכלל ובפרט כשוונוס נמצאת בנקודות קיצון כמו כניסה לצל טרום רטרו..

הכניסה לצל טרום רטרו מדברת על כניסה לאיזור שעומד להיות מאד אינטנסיבי ולעבור גיהוץ חזק מאד! מנקודה זאת ועד כניסת ונוס לרטרו נפגוש הבהובים גדולים מאד של כל מה שלא עובד באמת במערכות שלנו מול עצמנו ומול העולם..

הזירה של התאומים בעלת משמעות גבוהה יותר מכל מרחב אנרגטי אחר משום שבמאות שנים ונוס עושה את מעברה על השמש (ליקוי) בזירה זאת ובכך מאפשרת לנו שינוי ושדרוג התכנה של הארכיטיפ הונוסי .. שדרוג זה חל בכל המישורים, החל מהמישורים האישים ביותר ועד מישורים חברתיים, מדיניים, כלכלים וכלה במישורים רוחניים..

לכן מנקודת זמן זאת ועד הרגע בו ונוס תתחיל את הרטרו נחווה אינטראקציה ויחסים שונים עם עצמנו והמקומות בהם אנו חסרים ומתקשים עם הצרכים הראשונים ביותר שנובעים ממקום של רעב.. גם אישי וגם קולקטיבי

זמן זה יראה לנו את הרשת הבטחון ששזרנו לעצמנו כיחידים או כחברה, רשת זאת כעת מתגלה כמחוררת להפליא וזמן זה יראה לנו איפה ברמזים, באופן חזק מאד במהלך הרטרו ואפשרות לפעולה של ממש בצל פוסט רטרו..

נקודה חשובה מאד: ונוס נכנסת לצל טרום רטרו תחת השפעת הירח מלא הראשון לשנה האסטרולוגית, כשהיא שליטת הירח (ונוס שליטת מזל מאזנים וירח מלא זה הוא על ציר טלה/מאזנים) לכן נחווה העצמה של התחושות והרגשות בזמן זה..

הנה נקודות מפתח לזמנים בהם ונוס משנה מגמה

3.4.20 ונוס נכנסת לתאומים
9.4.20 ונוס נכנסת לצל טרום רטרו
13.5.20 ונוס נכנסת לרטרו
3.6.20 ונוס מתחילה שנה חדשה
25.6.20 ונוס מסיימת את הרטרו
29.7.20 ונוס מסיימת את הצל פוסט רטרו
7.8.20 ונוס מסיימת את מהלכה בתאומים

ברכות לימים מתוקים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן