הידעת שכעת ניתן לצור חיבור להנחיה הפנימית העמוקה ביותר – סטורן נכנס לרטרו – יוני 2023

היום 17.6.23 בשעה 20.27 שעון ישראל סטורן נכנס לרטרו (במעלה 07.12 ) ואנו נכנסים לשכבות עמוקות מאד שנמצאות מתחת לפני השטח, אותן שכבות בדרך כלל מהוות חומות שסוגרות על המקומות הרגישים ביותר בחיינו ולכן הכניסה למקומות אלה מלווה בתהליכים לא פשוטים, החל מחשיפה ועד עימות ואימות עם היכולת שלנו להיות בחמלה ואהבה כלפי עצמינו. נסיגת סטורן כמו כל נסיגה מאפשרת לנו להיכנס לשכבות עמוקות יותר ולהגיע לתובנות חדשות, השכבות אליהן ניתן להיכנס הן שכבות המזל בו מתחולל הרטרו והמסע הוא עם הפלנטה שעושה את הרטרו .

כשסטורן הגיע לדגים התחלנו את לחוות את ההכרח להשיג אחריות זירת הדגים, כדי להגשים את המתנות של הדגים, מה המתנות של הדגים? יכולת ראיה מעבר לגבולות המציאות: משמע, דמיון, חלום, מוזה, השראה ו….המטרה בעזרת סטורן ליישם, וכשאנו נכנסים לרטרו תעלה השאלה, האם יישמנו אותם ואנו חווים התעלות, התמרה וחיבור לנפש.. או שמא אנו עסוקים בחלומות שווא, פנטזיות, תעתועים ובלבול.. כיוון שכולנו רגישים מאד כבני אדם משהו במנגנון ההישרדות גורם לנו להרדים את הכעס והייאוש שנוצר ממקום זה ולקבוע מזרימה לאן שהזרם לוקח אותנו..

כשסטורן עובר בדגים הוא  לא יכול לשאת את הבריחה, הדחקה ואשליה ולכן מעיר מחלומות שווא או מסיוטים ומכריח לצמוח באמצעות משמעת, אחריות, תכנית ארוכת טווח וכן. מחיר!
מסיבה זאת מעברי סטורן לעיתים מעוררי פחדים מודחקים ופצעים ישנים במיוחד תחת אנרגית דגים שהנטייה הטבעית להרדים כל מה שכואב ובלתי נסבל…זה הזמן בו אנו גדלים מעבר למגבלות שלנו. סטורן נמצא כאן כשומר סף שבוחן אותנו אם אנו מוכנים למסע ליציאה ממצרים, למסע חניכה באמצעות מודעות, ומכאן פתוח יושרה אישית וסמכות פנימית שמובילות לחכמה אמיתית

ככל שאנו מתרחקים מעצמנו ולא חיים את חיינו האמיתיים המפגש עם סטורן מכריח אותנו לחוות אירועים גורליים ולחץ בלתי נסבל כדי שנוכל לממש את הפוטנציאל שלנו בין אם מדובר בהישג פנימי או הישג חיצוני.. וכעת כשסטורן נכנס לרטרו אנו נכנסים למקומות שלא יכולנו לזהות, לראות או להבין מדוע הטמנו אותם כל כך עמוק..

חשוב לזהות עם התנועות של סטורן, אנו נכשלים אם המטרות שלנו לא מחוברות למהות שלנו! סטורן עוזר לנו להפוך להיות מי שאנו באמת ברמת הנשמה.. לכן האפשרות לעבור על אותו איזור שלוש פעמים מיצר לנו מתנה אמיתית וזאת למעשה מהות הרטרו של סטורן..

כדי להבין את סטורן ממקום אחר נכנס למיתוס העתיק, סיפורו של סיזיפוס, אם עד כה דחפנו בכל הכוח את המציאות במעלה ההר, כעת האבן חוזרת ומתגלגלת במורד ההר במטרה לבדוק האם המסלול נכון, מדויק ויותר מכל האם נותן תוצאות שתואמות את המטרות שלנו.

המיתולוגיה מספרת לנו על סזיפוס כמנהיג/רודן שנגזר עליו עונש, ועונשו הוא גורלו: גורלו של סיזיפוס – הנאלץ לגלגל את הסלע אל ראש ההר במחזור אינסופי של עמל מפרך . הסוגיה של מחיר ועונש פותח את המחשבה לכיוון של פסימיזם וייאוש, האם? או שמא הבנה של מחזורי החיים? רעיון הקארמה/דראמה? הארכיטיפ הסטורני כל כך מתחבר למקום זה. לא בכדי בארכיונים העתיקים נמצא את שמו של סטורן מקושר לגורל קשה, קארמה, שיעורי חיים שמלווים בעונש ובדידות..

כשסטורן נע קדימה הוא נע במעלה ההר, נע לכיוון המטרה ואנו נעים על אוטומט, אוטומט שהוכתב על ידי החברה והתרבות שלנו, על ידי ציפייה של העולם להגשמת הפוטנציאל שלנו, אך כמו בכל מסע, יש לנו תחנות עצירה בהן ניתן לחשב את המסלול מחדש. איפה התחנות? בנקודות עצירה רגע לפני הרטרו של סטורן ורגע אחרי הרטרו ולכן בנקודות אלה נחווה לחץ חזק מאד, לפני הרטרו לחץ לעצור ולהתבונן פנימה ואחרי הרטרו לחץ להתחיל נוע מחדש אחרי שחישבנו והבנו מה המסלול שלנו

אם נתבונן מכיוון שונה במה קורה היום, נבדוק דרך הדמות המיוצגת על ידי סטורן, דמות הצנזור דמות זאת מורכבת מאד ומוטבעת עמוק בתוך התודעה שלנו. למעשה, המפגש הראשון שאנו חווים עם דמות הצנזור מגיעה ממקום מאד קרוב, מדמות ההורה הדומיננטי שמציב לנו רף להצלחה.

הרף לא חייב להיות נוקשה בנראות החיצונית שלו, אבל הלחץ “דוחס” את המערכת העדינה של הילד יוצרת תחושה של חייבים לטפס כמה שיותר גבוה ולעבור כמה שיותר מהר ולהשיג את הציונים הטובים ביותר ולאחר מכן את ההצלחה הברורה ביותר שמוסכמת על כולם כדי להיות ראוי להכרה של אותו הורה או כל סוג של אוטוריטה בעתיד

אז מה כל כך נורא בהצלחה?:) הלחץ שמופעל להצלחה ולעמידה במשימות ורכישת מעמד דרך עבודה סיזיפית קשה מאד ללא יכולת ליהנות ממנה שכן מיד משהו ניצב על האופק שמים , מישהו מוצלח יותר, משהו מוצלח יותר או כל דבר שיכול להשאיר אותנו מאחור עם תחושה של אני כבר לא נמצא במשחק

בחברה תחרותית בה אנו חיים הלחץ מופעל משלב מוקדם, המילים צריך וחייב הופכות להיות מילות מפתח במילון על בסיס יומיומי, ומכאן ההכרח לעמוד בקריטריונים שמישהו חזק מאיתנו קבע לנו, שמשיהו מצפה מאיתנו לעמוד ברף של סטנדרטים מסוימים, לצד החברה שמתייחסת באופן מאד ברור למי שהצליח או מי שעשה את זה..

דמות הצנזור יושבת על תודעה מסוימת שמספרת לנו שלכל פעולה יש תוצאה וכל סיבה יש מסובב או במילה אחת: קארמה. סטורן מדבר על קארמה ..כשסטורן מתחיל את הרטרו נלחצים כפתורי הקארמה, זיכרונות עתיקים, גנטיקה משפחתית, סיפורים של שושלת וכמובן לקינוח עניינים עם ההורה הדומיננטי בחיינו .. (או הזיכרון של אותה דמות ומערכת היחסים שהייתה לנו איתה) כמה מאמץ להגיע למטרה של הכרה וכמה הדרך לא חשובה.. אלא רק אמצעי ולכן כשסטורן נכנס לרטרו אנו מתחילים לעסוק בדרך וממנה מבינים את המטרה

אם נכנס מעט יותר לעומק נגלה שבעצם מדובר כאן במסע חניכה .. מסע בו אנו מטפסים לבד על צוק ענק , חלקלק עם מעט מאוד מקומות אחיזה, אנו רואים את המטרה אך מועדים מידי פעם כשקולו של הצנזור צועק וזועק, מלחיץ ומוריד ואט אט אנו בונים אשמה, הלקאה, בושה והענשה עד שלא זוכרים את הסיבות למסע אלא את רק את המטרה

כעת כשסטורן נכנס לרטרו אנו יכולים להיכנס לעומק הזיכרונות, לעומק הקארמה ולהבין מה התחולל בעבר שגרם לנו לצאת לדרך ולהסכים לגלגל את האבן באופן סיזיפי למטרה מבלי שנבין למה אלא רק מתוך תחושה של עונש

זה הזמן לעצור ולהיכנס בכנות פנימה, למקום של פחד והאשמה ולזהות מה הפעיל את המקום הזה מלכתחילה, כן זה מצריך לפשוט את השריון ולעצור, שאם לא נמצא עצמנו רודים אחרי האבן שהתגלגלה במורד ההר במטרה לדחוף אותה שוב ושוב..

זמן זה נוצר כדי שנעצור ונבדוק את הדרך והמטרה ואת האבן והעונש.. או במילים אחרות, איך ניתן לעבוד עם דמות הצנזור ולהגיע ליחסים חדשים איתה כשהיא מתמירה עצמה לדמות המורה הפנימי שינחה אותנו כעת להמשך המסע תוך חיבור עמוק להנחייה הפנימית

סטורן יחזור עד המעלה הראשונה של דגים ובכך מאפשר אתחול, הזדמנות מיוחדת להיכנס לדלת מסתובבת ולעבור את הווילונות למימדים שמעבר למציאות הגלויה, למציאות הנסתרת , הרוחנית ומקודשת …

סטורן יהיה בתהליך הרטרו עד 4.11.23 (מעלה 00.30) ויחזור למעלה ממנה החל את הרטרו ב- 7.2.24 . מרחב זמן זה מאפשר לנו לצור חיבור עמוק מאד עם דמות הצנזור ולהתמיר את ההבנות למרחב במעבר ולחיבור שלם עם הנשמה שלנו .. הזמנה מופלאה לקבלת כרטיס לגן עדן באמצעות החיבור להנחיה הפנימית העמוקה ביותר😊

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן