המילים הן כמו חיצים מורעלים או איזמל של מנתחים – מרקורי עושה מולות לכירון ספטמבר 2020

היום 10.9.20 שני שליטי מזל בתולה בשיח עוצמתי שפותח את הדלתות לשיח הפנימי בין האדם לבין עצמו למול השיח בין האדם לאחרים.. או בין מי שאני לבין מערכות יחסים! הפצע מתגלה בעוצמה חזקה מאד

השיח בין שני שליטי בתולה: מרקורי וכירון. על ציר טלה /מאזנים מדבר על התודעה שנקרעת בין המחשבה של האני לבין המחשבה של אנחנו.. החוויה וההרגשה של כאב יכולה ללוות את נקודת הזמן הזאת ..למעשה אנרגיה זאת מובילה אותנו לאזור מרתק בו נוכל לזהות איך מילים יכולות לפצוע או לרפא, לפגוע או לסייע ולתמוך. אנרגיה זאת מדברת על הצורך להביא מודעות חדשה שאיתה ניתן לרפא, לא משנה מאיפה הכאב מגיע או מאיפה הפצע נולד, בדיוק כפי שמחשבות מילים יצרו אותו כך גם בעזרת מחשבות ומילים ניתן לרפא. זמן זה מאפשר להיות מודעים למקומות שאנו פוגעים בעצמינו דרך דיאלוג שלילי, ביקורת נוקשה והטלת ספקות שלילים ביכולות שלנו..

זה הזמן להבין את המורכבות המעודנת שלעולם לא ניתנת למדידה והשוואה, משום שהשוואה תמיד תהיה בסיס לפגוע בעצמינו או באחרים או אחרים שפוגעים בנו דרך מחשבות שליליות, מילים בוטות, ואמירות פוצעות

האנרגיה היום מאפשרת להתבונן יותר לעומק ולנסח את המחשבות והמילים מחדש, זה הזמן שמאפשר לספר את הסיפור בגישה אחרת ופרספקטיבה שונה ובכך להתחיל להגיע למעין של חכמת הריפוי בכוח המחשבה.

למעשה היום אנו יכולים לזהות את המילים שיכולות להכנס פנימה למקומות הכי עדינים כמו חיצים מורעלים הנשלחים באלימות ואגרסביות גבוהה מאד או מילים יכולות להגיע כמו איזמל של מנתחים שמוציא את מה שמרעיל ומאפשר תהליך של החלמה וריפוי.. אנו בוחרים!

ברכות ליומלא הבנה

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן