הפער בין צרכים אישיים לצרכים חברתיים – ונוס עושה מולות לסטורן – אוגוסט 2022

היום 28.8.22 ונוס משוחחת עם סטורן, מדובר בשיח דינמי שיושב על סוג של נדנדה.. סוג השיח מיוצג על ידי ההיבט, היבט של אחד מול אחד או כפי שאנו מכנים מולות. מה זה אומר בעצם? כל היבט במפה מהווה תבנית של אנרגיה המתבטאת דרך שלל חוויות, תחושות, מפגשים והתנסויות בחיים… כעת זה אומר כוח אחד מול כוח אחר או קול פנימי אחד מול קול פנימי אחר

כשאנו חוקרים היבט מסוים חשוב להבין את משמעות התבנית האנרגטית, שכן תבנית זאת יוצרת את הדפוסים שלנו או במילים אחרות, כל תבנית אנרגטית היא אבן בסיס ראשונית הדומה ל-“חומרה” “תכנה” ול-“מערכת ההפעלה” שלנו.. שלל התבניות יוצרות את הדפוסים המרכיבים את אישיותנו, דפוסים אלה ניזונים מגנטיקה ארוכה בשנים, יש שייכנו אותה קארמה ויש שהתייחסו אליה כשורש ממנו האדם מוזן ויש שילכו לאסטרולוגיה הקלאסית ויאזינו להסברים שלה בדבר היבט/תבנית כזאת או אחרת, יש שיקשיבו לאסטרולוגיה פסיכולוגית ויש שיחקרו את התבנית מכיוון של התפתחות נשמה..

כל אלה מעניקים לנו זוויות הסתכלות שונות על מהות מסוימת. אך מה זה באמת? ונוס וסטורן מה מספר השיח ביניהם: נתחיל באסטרולוגיה קלאסית, אסטרולוגיה קלאסית מתייחסת לכל היבט בין ונוס לבין סטורן כלא פשוט, כתבנית המייצגת קשיים בחיים, תחושה של חוסר סיפוק בחיים בכלל וביחסים בפרט, מלווה בפשרות, תסכול ובדידות, אין יותר מדי תרגומים למה ומדוע. בימים עברו ההתייחסות למושגים אלה הייתה כמו התייחסות לאקסיומות, לומדים, משננים ומדקלמים.

ככל שהשפה האסטרולוגית התפתחה כך גם היכולת לפתוח את האקסיומות ולחקור אותן וממקום זה קבלנו מידע חשוב מאוד בכל הנוגע לתבניות האנרגיות, מעבר לאבחון, הבנות עומק, יכולת לעבוד עם האנרגיות ולשנות ביחס למשימות למסע החיים שלנו.. למי שמתעניין מוזמן להיכנס לשלל המאמרים על היחסים בין ונוס לסטורן ואיך ניתן להלביש היבט זה על המפה האישית כדי להפיק את המקסימום מזמן זה …ושוב על פניו זמן של קונפליקט בין הנוח האישי לבין הכתבה חברתית, אך אם נכנס לעומק נראה שאין סתירה אלא שני חלקים של אותו שלם שמחפים בטחון וערך..

דרך אחרת לזהות את מה קורה היום היא הבנת הצורך שמייצג כל קול, ונוס מייצגת את הקול של הצורך בביטחון אישי שמושתת על ערך עצמי בעוד סטורן מייצג את הקול של הצורך החברתי שמושתת על בטחון הנובע מהצלחה חברתית.. היום נפער פער בין שני הצרכים, מה שאומר שיש מחיר עד שמבינים שניתן לעבוד גם עם צרכים שונים כדי להגיע למקום אמתי של ביטחון משום שאנו זקוקים גם לביטחון אישי וגם לביטחון חברתי וכדי להביא את הכישרונות שלנו לידי ביטוי כדי לממש אותם ולהגיע להצלחה. זה בדיוק הקשר בין בטחון איש לביטחון חברתי..

כך שאם היום נקלע לקונפליקט בין המחיר שאנו צריכים לשלם ברמה אישית כדי להתאים לדרישות החברה, או בין המחיר שאנו צריכים לשלם ברמה חברתית כדי לא לאבד את מי שאנו, זה הזמן מבקש מאתנו להיכנס לעומק המקום שמרכיב את הביטחון שלנו כי בגדול אמורה להיות זרימה בין כשרון ליכולת להצלחה ואם אין סימן שיש כאן משהו שאנו צריכים לתת מענה או לבחור כדי לאפשר את אותה זרימה

נקודה מעניינת נוספת היא הפחד, כשאין לנו בטחון אנו ננעלים בתוך פחד או חרדה או דכדוך עמוק או … אצל כל אחד זה בא לידי ביטי באופן מעט שונה ביחס לאיפה מתיישב השיח הזה במפה האישית.. אך חוויות אלה מספרות לנו שמשהו שם לא שלם וכדאי ורצוי לבדוק למה אנו מפחדים וממה והאם באמת יש לגיטימציה לפחד או אולי זה זרז להוציא את עצמנו למרחבים בהם גם הכישרון, גם היכולת וגם ההצלחה מקבלים תפנית וביטוי שלם יותר..

וכל האמור מגיע יום אחרי השיח העמוק של ונוס עם אוראנוס מה שמעצים את הניגודיות ואת הבלבול… המצטרפים לשיח זה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן