הרווח בין החלומות למציאות – מרקורי עושה מולות לנפטון – אוגוסט 2021

היום 24.8.21 מרקורי מתמקם מול נפטון ומיקום זה מדבר על אפשרות לפגוש יצירתיות חדשה, השראה, גישה למימד של חלומות, ערוץ למרחבים של הלא מודע הקולקטיבי

לפני הכל חשוב לזהות שמרקורי כעת בבית (שליט מזל בתולה) ובמקביל נפטון בבית (שליט מזל דגים) ולכן שיח זה עוצמתי מתמיד.. מה מספר לנו שיח זה? לפני הכל נבדוק מי המשתתפים: מרקורי מדבר על היכולות של המוח שלנו, בין היתר לזהות, לתרגם, לעבד ולהכניס למגירה הנכונה כדי להעביר לרמה של חוויה, נפטון מיצג את כל מה שמעבר לזיהוי הרגיל והרציונלי, כל מה שמעבר למה שנמצא במגירות ומקוטלג ביחס לחיים שלנו..

בכל שיח הפלטנה הקטנה ספוגת את מה שהפלנטה הגדולה מביאה עימה .. לכן המולות לנפטון מדברת על יכולת להתחבר למימד גבוה יותר, לשנות את התדר לאינטליגנציה אינטואיטיבית ולמוסס את הלוגיקה ורציונל. לכן יום זה פותח ערוץ נפלא לקסם שמעבר ליומיום, לתדרים מעודנים יותר, לחומרי ריפוי גבוהים יותר, למעבר ישיר מהלא מודע למודע וגילוים של משאבים ונכסים מיוחדים שהתחבאו עמוק עמוק בתוך המגירות של הרציונל….

ועם זאת, כמו תמיד , גם הצל פעיל. תפיסת מציאות יכולה לקבל כיוון משלה שלא קשור לעולם של היומיום, הצפות רגשיות לא ברורות וניהול אחר של מספר הסיפורים : מספר הסיפורים האישי יכול להוליך אותנו שולל אחרי מה שנדמה כל כך אמתי, רצוי ומומלץ לכתוב את המחשבות והגיגים המיוחדים, לשחרר חשמל סטטי ממערכת כדי לאפשר ערוץ נקי ומפגש עם המסרים הגבוהים של הנשמה..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן