הרטרו האחרון של מרקורי לשנת 2013

נכתב בהשראת הרטרו האחרון של מרקורי בשנת 2013

מרקורי נכנס שלוש פעמים בשנה לרטרו, וכל שנה הרטרואים מתרחשים באותו אלמנט. השנה כל הרטרואים של מרקורי עוברים דרך מזלות המים. התחלנו עם דגים, אחר כך הגענו לסרטן וכעת אנו לקראת הרטרו האחרון של מרקורי בשנת 2013 רטרו בעקרב.
מה אומר הרטרו של מרקורי ומה קורה שמתרחש במזלות המים?

מרקורי מסמל את תכנת החשיבה, איך השכל עובד, איך המערכת המנטלית מתפקדת ומכאן צורת קומוניקציה, בסיס לכל צורת יחסים החל מהיחסים בין אדם לעצמו על מגוון הדיאלוגים הפנימיים, כלה ביחסים עם אדם אחר, חברה, תרבות, מטרה, יעד או חלום: אבן הבסיס היא מרקורי.

מזלות המים מייצגים את עולם הרגשות, ואת כל מה שנספג בתוך הרגשות שלנו . לכן מזלות המים הם כמו כלי קבול ענק שמכיל את ההיסטוריה האישית, הסביבתית, המשפחתית, התרבותיות ו…כל המפגשים, האנשים והמצבים שחווינו נטמעים בתוך המים , המים מכילים את כל הזיכרונות ואת כל ההיסטוריה, וכיוון שאנו מכילים את הזיכרונות של השושלת שלנו גם זיכרונות אלה נמצאים בתוך המים ויש יגידו שהזיכרונות נמצאים שם עוד ימי בראשית.

כשמרקורי שמייצג את החלקים המנטליים שלנו עובר על אזורי הרגשות והזיכרון הרגשי, נוצר טריגר שמציף הכל למעלה כדי לאפשר תרגום חדש לאותם רגשות . דרך התרגום החדש ניתן להבין, לעבד ולהטמיע את אותם רגשות בצורה עדכנית לזמן זה. מה שונה בין זמן זה לבין זמנים אחרים? הרטרו! הרטרו מדבר על מסע של שלוש פנמים על אותו אזור ולכן פעם ראשונה נרגשי את ההצפה, פעם שנייה נגלה את הכלים להתמודדות עם ההצפה ופעם שלישית נוכל לתרגל את הכלים החדשים ובכלך לא רק לשנות זיכרונות ורגשות אלא לשנות את התפיסה כולה.

מזלות המים: סרטן, עקרב ודגים מייצגים שלושה זמנים שונים בחיים ושלושה מצבי תודעה שונים. מזל סרטן מדבר על הרגשות הראשוניים ביותר שמגיעים מהעולם הפנימי והאישי ביותר שנוצר בתוך השבט בו גדלנו. מזל עקרב מדבר על הרגשות הבוגרים יותר שמגיעים מתוך אינטראקציה עם אנשים אחרים ומפגשים בהם נוצרה התערבבות עם רגשות של אחרים. מזל דגים מדבר על הרגשות הרוחניים שלנו שהצורך בחיבור לכוחות עליונים וגדולים מאיתנו כדי שתהיה לנו אמונה ותקווה בעולם

כשמרקורי עובר במזל סרטן הוא מציף זיכרונות ורגשות שנוצרו בתוך המשפחה שלנו ובתוך השבט הראשוני שהיווה מקום של היחד, ולכן אם לא הייתה הזנה או מילוי צרכים ראשונים אלה, חלק מהזיכרונות יעלו דרך רגשות חזקים מאוד ולא מעט עצב וגעגוע יצופו וימלאו את היומיום שלנו בזמן זה. המטרה למצוא דרכים חשיבתיות חדשות מתוך הניסיון של היום כדי לשנות את המטענים העתיקים ולשחרר את העצב והגעגוע.. הרטרו מאפשר מסע של שלוש פעמים על אזור זה ולכן התהליך עמוק יותר ומאפשר למצוא את חוט השני שאולי אבד פעם.

כשמרקורי עובר במזל עקרב הוא מציף זיכרונות ורגשות שנוצרו בתוך היחסים שלנו עם אחרים, במקומות בהם חשפנו ואפשרנו לעצמינו להיות עירומים ואינטימיים כדי להפרות את עצמינו, להיפתח ולהתפתח רגשית. ולכן אם לא הייתה הזנה או מילוי צרכים אינטימיים אלה, חלק מהזיכרונות יעלו דרך רגשות חזקים מאוד ולא מעט כאב ותסכול יצופו וימלאו את היומיום שלנו בזמן זה. המטרה למצוא דרכים חשיבתיות חדשות מתוך הניסיון של היום כדי לשנות את המטענים העתיקים ולשחרר את התסכול והכאב.. הרטרו מאפשר מסע של שלוש פעמים על אזור זה ולכן התהליך עמוק יותר ומאפשר לגלות את מקור התסכול והכאב ..להרפות, לשנות ולרפא

כשמרקורי עובר במזל דגים הוא מציף זיכרונות ורגשות שנוצרו בתוך היחסים שלנו עם האידאלים, החלומות, הציפיות ויותר מכל עם אלוהים ואוטופיה. יחסים אלה אמורים לספק לנו מקום של תקווה, אמונה, אימון ובטחון בתוך העולם הגדול .. ולכן אם לא הייתה הזנה או מילוי צרכים רוחניים אלה, חלק מהזיכרונות יעלו דרך רגשות חזקים מאוד ותחושה חזקה של קרבן, נטישה וניכור יצופו וימלאו את היומיום שלנו בזמן זה. חשוב לזהות שבמיוחד בדגים הזיכרון לא אישי אלא ניזון גם מזיכרון קולקטיבי ולכן חזק יותר.. המטרה למצוא דרכים חשיבתיות חדשות מתוך הניסיון של היום כדי לשנות את המטענים העתיקים ולשחרר את ההרגשה של הניכור, קרבנות ונטישה. הרטרו מאפשר מסע של שלוש פעמים על אזור זה ולכן התהליך עמוק יותר ומאפשר לגלות את מקור הנטישה, קרבנות וכאב….לשחרר, להיזכר במה שמעבר ולאפשר לא רק לחלום אלא להגשים

לכן הרטרו של מרקורי במזלות המים פועל למען מטרה מסוימת. מטרה שתוכל לאפשר לנו שינוי חוזה דרך מבדק עומק עם עולמות המים. הרטרו אוצר בתוכו הצפות חזקות של כוחות חזקים מאיתנו והמטרה לשנות, לזכך, להבין ולתעל את הזרימה למקום שיוצר השפעה מלשון שפע..

ראשון לאוקטובר 2013 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו בעקרב ומכאן מתחיל תהליך מרתק של עבודה אישית שמטרתה לפתוח את הזיכרונות, להציף, לטפל, לרפא ולשנות חוזה עם מספר הסיפורים האישי שלנו כדי לצור מציאות בריאה יותר, לחולל קסמים ולאפשר לה רגשי ולחוות את העולם אחרת. ראשון לאוקטובר מרקורי מתחיל את המסלול עליו יחזור לכשיכנס לרטרו….לכן שלב זה מציף ומעלה מעומק המים את הרגשות הכמוסים, את התניות ומניפולציות הפנימיות, פחדים ומפלצות כדי שברטרו עצמו נוכל לעבד ולטפל ויותר מכל לשנות ולמגנט משהו חדש לחיינו.

חשוב, רטרו זה של מרקורי הוא האחרון במזלות המים ולכן גם מסכם את השינויים של עולמות הרגשות, הזיכרונות והתניות ומכאן המלצה חמה לנצל את הזמן כדי לטפל בתסכול, כאב, עצב, דכדוך, פחד וחוסר אונים… כדי לאפשר לחוות ולהרגיש אחרת.

מומלץ לבדוק איפה מרקורי עושה את הרטרו במפה שלך, על איזה אזור אישי הוא עובר (בית) את מי הוא פוגש (איוש כוכבי בעקרב,/שור/דלי /אריה) ומה קורה ממפגש משולש זה, . וכמובן איך להפיק מרטרו זה את המקסימום

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן