השער לדרך האבנים הצהובות נפתח לרווחה – יופיטר מסיים את הרטרו – דצמבר 2023

יופיטר מסיים את הרטרו ב 31.12.23 בשעה 04.40 במעלה 5.34 ופותח לנו שנה חדשה בסימן חדש..

נתחיל מההתחלה, יופיטר נכנס לשור במאי 2023 , יופיטר המטיב הגדול, המורה הענק, האופטימיסט יוצא הדופן, המאמין ושואף לצדק נכנס למרחב זה ומביא עימו רוח חדשה.  יופיטר מסמל שפע, התרחבות, חכמה, אמונה (כל נושא האימון ואמונה)בשל כך, יופיטר מספק את הצינור לחיבור לאמת, לחוקיות הגבוהה של היקום, לאמת אישית ואוניברסלית, אמונה. אמונה ללא פורמט לא מתגשמת ולא מתעלת עצמה לשני כיוונים של שיפור.

כשמדברים על יופיטר מדברים על אנרגיה מטיבה, משפרת ומרחיבה: ברובד הפסיכולוגי אותה אנרגיה המאפשרת התעלות במצבים לא נוחים דרך התמרת המודעות וקבלת פרספקטיבה גבוהה יותר. יופיטר מאפשר שיפוט והבנה הנובעים מהתנסויות החיים: מהמסע על הגלגל מטלה ועד עקרב, יופיטר מאפשר להתמיר את ההתנסויות האישיות ליכולת שיפוט הנובעת מחכמה של אותן התנסויות לצד הבנה, אמת והזנה ממקורות גבוהים יותר.

החכמה הגבוהה יותר מעניקה לנו הבנות מסוימות על מהות המושג צדק, ולא בכדי בעברית שמו של יופיטר הוא צדק וכאן נוצר לנו צהר מרתק למחקר ובדיקה מחודשת של המושג צדק. מהו צדק? אישי? חברתי? אוניברסלי? ממה עשויים החומרים של הצדק? מה מזין אותם ומה מצל עליהם?

כשהמורה הגדול, יופיטר מגיע לשור, הוא מגיע למרחב האדמה הפורה כדי להביא את עקרון האמונה, רוחניות, גישה שמעבר, תמונה גדולה, אופטימיות ויותר מכל הצמיחה והשגשוג..

כשיופיטר נכנס לרטרו הוא מאפשר לנו לחזור ולבדוק את עולם האמונות שלנו, להאט את המקצבים ולעשות חשבון נפש למהות הצמיחה והגדילה שלנו, לאן גדלנו והאם? לאן צמחנו והאם? האם השתמשנו בהזדמנויות שאפשרו לנו לצמוח באמת? או ספרנו לעצמנו סיפור משום שלא היינו מסוגלים לעבוד עם הצל של יופיטר?

תחת אנרגית שור זמן הרטרו אפשר לנו מה בנינו, האם יש לנו יסודות עמידים וחסונים שיגרמו לנו לחוות ביטחון, שנחווה שפע, שמחה ושלווה? הרטרו למעשה מאפשר לנו להתמודד עם הצל של יופיטר הנובע מדעתנות , מתפיסה של הדרך שלי או הדרך שלי או הדרך שלי, מפטרוניות, מנהנתנות יתר, חוסר גמישות ועוד… וכמובן מה הקשר בין האמונות שלנו לערכים שלנו והאם?

31.12.23 יופיטר יוצא מהרטרו ומאפשר לעבד מחדש את תקופת הרטרו שהחלה ב 4.9.23 כמו התעוררות וזיהוי של איפה אנחנו במסע חיינו, זמן שיכול לפתוח את השער לדרך האבנים הצהובות במסע כן ואמיתי לאורך הצל פוסט רטרו שיסתיים ב-  23.3.24  כשנקודת המבחן הבאה תהיה במפגש בין יופיטר לאוראנוס ב 21.4.23 על מעלה 21.49 (כדאי לבדוק ביחס למפה אישית וכן, די ברור שזה משיק גם למפה של מדינת ישראל)

אנו נמצאים כעת בזמנים מיוחדים בהם ניתן להסיק מסקנות כנות ואמיתיות לגבי הקשר בין הערכים שלנו לאמונות שלנו כדי לצור ניקוי עומק של כל הרעשים, סיפורים , דעתנות  ושאר צלליו של יופיטר תוך לקיחת אחריות מלאה עם פרספקטיבה גבוהה יותר שתאפשר מסע אמיתי על דרך האבנים הצהובות

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן