ונוס ברטרו בעקרב – חלק 1

מה משמעות הרטרו של ונוס בעקרב

וונוס מבלה כשלושה שבועות במזל למעט זמן הרטרו בו יכולה לבלות עד ארבעה חודשים באותו מזל ולכן המיקוד שמקבל אותו מזל הוא כמו זרקור ענק להערכה מחדש של ציפיות, להתמודדות עם סוגיות של יחסים, כספים, ערך עצמי, דימוי/תדמית ומגנטיות. זה הזמן לסגור קצוות פתוחים ולזרוע זרעים למעגל קטן (18 חודש) ולמעגל גדול (8 שנים) כדאי לראות את המחזוריות של מעגלי וונוס ולראות שפעם אחרונה שוונוס עשתה רטרו בעקרב היה ב- 2002 ולכן יש קשר בין מה שקורה כעת לבין מה שקרה ב- 2002…שימו לב , לא תמיד הביטוי זהה, אך המהות זהה, זאת אותה הגברת בשינוי האדרת. וברמה של התפתחות, נקודות זמן אלה מהוות תמרורים בתכנה הגדולה של וונוס. ניתוח קצר זה מדבר על היחס בין ברטרו של וונוס לבין השמש שלכם, כדי לקבל תמונה מלאה יש לבדוק ביחס למפה אישית.

מה משמעות הרטרו של ונוס בעקרב ביחס למזלות

טלה: האם האנרגיה והמשאבים שהשקעתם עונים על הציפיות שלכם?
הרטרו האחרון של ונוס, לפני 18 חודשים היה בטלה, למעשה ונוס בלתה ארבעה חודשים במזל שלכם (בדרך כלל מבלה שלושה שבועות) לכן יצרה ערוץ למערך חדש, תשתית חדשה, יכולת מגנוט חדשה ויותר מכל ציפיות ביחס ישיר למה שחשתם באותו רטרו.

הרטרו הנוכחי מאפשר צוהר להתבוננות ולמגנוט, עד תחילת המעגל של ונוס (29.10.10) הייתה לכם אפשרות לסגור קצוות פתוחים, דליפה וחורים פעורים ביחסים, מרגע שוונוס עברה לפאזה הראשונה, מקדימה לשמש, נוצרת תחושה חזקה של חיבור למשהו חדש, יש לכם אפשרות למגנט משהו חדש ביחסים בכלל ויחסים רומנטיים בפרט, זה הזמן של הילד הפנמי המשולל עכבות, המחובר לעצמו ומוכן לצאת לחוויה חדשה. מקום זה יוצר התאהבות, יותר ברעיון האהבה:) לכן משליכים על מי שמגיע לחיים, כדאי להתבונן פנימה וחכות אחרי הרטרו כדי לברר אם מדובר באמתי או בשליח. וונוס עוסקת בכספים, זמן זה לא נכון להשקעות, אלא רק להערכה מחדש של מצב כלכלי, חשוב להיכנס באומץ וכנות להערכה מחדש ויצירה של סדר המוכתב על ידי הבנת המגבלות והגבולות.

זה הזמן ללמוד את עצמכם לעומק, לראות את הדברים בהם בורכתם, להצית את התשוקה לחיים, לנקות יחסים שלא מפרים ויותר מכל לגלות את ערך המנייה שלכם.
זמן הרטרו של וונוס בעקרב מכניס אתכם למקצב מהיר מאוד ולכן כדאי לבדוק מה אתם ממגנטים לחיים שלכם, החל מסיטואציות “שורפות” שבאות ללמד את הצורך בשינוי מקצב. וכלה באיזה אנשים אתם ממגנטים שכן כעת הם מהווים מראות מדויקות במיוחד לצרכים הראשונים שלכם, ונקודה חשובה נוספת: מחויבות, כל סוגיית המחויבות עולה על השולחן להערכה מחדש. הערכה מחדש יכולה לאפשר לבנות תשתית חדשה שלא מותנית על פולס ראשוני של השדרות אלא מעבר.

שימו לב, מפה מייצגת פוטנציאל. מעבר אקוטי כמו הרטרו של ונוס בעקרב מאפשר לנו לזהות את מימוש ויישום של הפוטנציאל, ניתוח עומק של המפה יכול לאפשר לנו לזהות את הצרכים האמתיים, את תקיעויות, לחצים, פחדים וקשיים שלא מאפשרים להעריך מחדש מי אנחנו, לכן זמן זה נפלא לייעוץ עומק בכל הנוגע לערך עצמי, יחסים, כספים ומחויבויות.

שור: האם מערכות היחסים שלכם עונות על הציפיות שלכם?
מזל עקרב הוא המנוגד ומשלים למזל שור, לכן מיצג את מה אתם מנסים לחפש או למגנט לחייכם, לכן הרטרו של ונוס בעקרב יכול לאפשר התבוננות לעומק ביחסים, להעריך מחדש מה המקום שלכם ומה המקום של בן הזוג או של אנשים אחרים בחייכם, האם “המשחק” עובד על הקליפות החיצוניות? או מונע מרעב והתניות? לכן בתקופת הרטרו של וונוס תוכלו למצוא עצמכם עסוקים בלמצוא דרכים להגיע להרמוניה במערכות יחסים, זה הזמן להבין איפה השכל ואיפה הרגש בדיאלוג הזוגי,זזה הזמן בו ניתן לבחון לעומק כמה אתם לוקחים אנשים אחרים כמובן מאליו או כמה אנשים אחרים לוקחים אתכם כמובן מאליו, אגב, על רקע זה נכנסים לוויכוחים, מאבקים ומלחמות טוטליות. לכן הרטרו של ונוס בעקרב יאפשר להיכנס פנימה ולזהות תבניות ודפוסים של התנהלות במערכות יחסים ודרך הערכה מחדש וכנות ניתן לחזור לזהות ערך עצמי אמתי שלא מושתת על יחסים.

הרטרו של ונוס בעקרב מכניס אתכם להתניות ומאבקים ולכן כדאי לבדוק מה אתם מגנטים לחיים שלכם, החל מסיטואציות אינטנסיביות ומתנות שבאות ללמד שינוי של הסתכלות דרך חיבור של שכל ורגש, וכלה באיזה אנשים אתם ממגנטים לחייכם שכן כעת הם מהווים שיקוף עומק מדויק לחוסר האיזון שלכם. ונקודה חשובה נוספת: לא תמיד חייבים להסכים או להתנגד, לפעמים אפשר שפוט לשחרר ולאפשר לדברים להיות.

שימו לב, מפה מייצגת פוטנציאל. מעבר אקוטי כמו הרטרו של ונוס בעקרב מאפשר לנו לזהות את מימוש ויישום של הפוטנציאל, ניתוח עומק של המפה יכול לאפשר לנו לזהות את הצרכים האמתיים, את תקיעויות, לחצים, פחדים וקשיים שלא מאפשרים להעריך מחדש מי אנחנו, לכן זמן זה נפלא לייעוץ עומק בכל הנוגע לערך עצמי, יחסים, כספים ומחויבויות

תאומים: האם הדרך בה אתם מתפקדים עונה לסטנדרטים של האמונות והציפיות שלכם?
עקרב מייצג לתאומים את סביבת העבודה ואת האופן בו הם מתפקדים, את הדרך בה מטפלים במשימות, את הדרך בה עובדים ופועלים ביחס לתפיסת העולם שלהם, לכן מיקום זה מצביע על העומק שאתם מכניסים עצמכם בכל הנוגע לעבודה, בזמן זה אתם יכולים לזהות את המפגש עם עולם פונקציונלי זה, החוויות יכולות להיות טוטליות, הכול או לא כלום ולכן זמן זה הכרחי לעיבוד והערכה מחדש של מצבכם. כמו המשמעות העמוקה שאתם נותנים לעבודה כך גם משמעות עמוקה לתפקוד גוף נפש, זמן הערכה מחדש של תזונה, הזנה, קשב והקשבה.

הרטרו של וונוס מכניס אתכם לאזור בו יש הכרח להגדיר מחדש את המטרות ואת האופן בו אתם מתפקדים ביחס למטרות, זה הזמן בו ניתן להיכנס לעומק ולהתיישר ביחס למטרות שלכם, איך ליצר כיול מחדש, כיוון וכוונון של המערכת כדי להעלות את הערך העצמי ולהגיע לנקודה בה תאהבו לעשות את מה שאתם עושים ותעשו את מה שאתם אוהבים. זה הזמן לצור סדרי עדיפויות , להיעזר ביכולת האנליזה הפנמית לצור רשימת מכולת ברורה, מדויקת ומסונכרנת לזמנים כדי לאפשר שינוי של ממש לא רק ברמה של תפקוד אלא כחלק מתהליך ריפוי פנימי עמוק.

שימו לב, מפה מייצגת פוטנציאל. מעבר אקוטי כמו הרטרו של ונוס בעקרב מאפשר לנו לזהות את מימוש ויישום של הפוטנציאל, ניתוח עומק של המפה יכול לאפשר לנו לזהות את הצרכים האמתיים, את תקיעויות, לחצים, פחדים וקשיים שלא מאפשרים להעריך מחדש מי אנחנו, לכן זמן זה נפלא לייעוץ עומק בכל הנוגע לערך עצמי, יחסים, כספים ומחויבויות.

סרטן: האם היחסים הרומנטיים שלכם מספקים אתכם ועונים על הציפיות שלכם? האם היצירתיות שלכם עונה על הציפיות שלכם.?
למזל סרטן קל יותר להבין את העוצמות הרגשיות של העקרב, לא באופן רציונלי, אלא באופן אינסטינקטיבי ודרך מסננת של איפוק. מעגל הרטרו של ונוס בעקרב מתחבר אצלכם לרומנטיקה ולתשוקה, לכן זמן הרטרו מאפשר הערכה מחדש ל מערכות יחסים, האם עומדות תחת רף הציפיות שלכם או שהן “פרווה” לטעמכם. כדאי לציין מעגל זה מחבר באופן מיידי למה שהתחולל בזמן זה ב- 2002, מדובר במבחן חניכה של מערוכת יחסים אינטימיות, לא רק זוגיות אלא גם עם ילדים (כולל הילד הפנימי) וגם עם יכולת היציאה החוצה עם היצירה שלכם.

הרטרו של וונוס מכניס אתכם לזמן טבעי של חקר הרעיונות היצירתיים שלכם לעומק, לבחור מה נכון ועם מה ניתן ללכת עד הסוף מתוך חיבור למה הלב רוצה. היצירתיות שלכם מגלה את הלב שלכם החוצה ולכן זה מקום בו אתם זוכים להערכה, הכרה ואהבה. כל אדם מייחל למקום זה ואצלכם שהזמן יכול לתעתע , דווקא כעת ברטרו של וונוס ניתן לשים זכוכית מגדלת לתקן ולשפץ ובמקביל לזהות מה עובד נכון ובאופן שלם ומושלם. זה הזמן לפתוח את המגירות של הלב ולומר את מה שיכול להיות מובן מאליו או לצור הדברות בתוך מערכת יחסים כדי לתת למקום זה ביטוי מלא ומתוך ביטוי זה ניתן להגדיל את מרחב האהבה והיצירתיות.
זה הזמן לבדוק לעומק ולטפל במה שלא עבוד נכון, לא לזרוק, לברוח או להשתבלל, אלא לטפל, לטפח ולצור ביחס לצו הלב.

שימו לב, מפה מייצגת פוטנציאל. מעבר אקוטי כמו הרטרו של ונוס בעקרב מאפשר לנו לזהות את מימוש ויישום של הפוטנציאל, ניתוח עומק של המפה יכול לאפשר לנו לזהות את הצרכים האמתיים, את תקיעויות, לחצים, פחדים וקשיים שלא מאפשרים להעריך מחדש מי אנחנו, לכן זמן זה נפלא לייעוץ עומק בכל הנוגע לערך עצמי, יחסים, כספים ומחויבויות.

אריה: האם הבית והמשפחה של עונים על הציפיות שלך? האם ההזנה שלך מזינה את הנפש?
סוגיות דומות למה שאתם מרגישים כעת, הרגשתם ב- 2002, מדובר באותו מעגל של בית, נוחות, בטחון ומשפחה, כיוון שמדובר בסוגיות עתיקות שצפות מהלא מודע ומעבר רחוק, כדאי לחזור למחזור הקודם של וונוס ב- 2002 וב- 1994 כדי לראות מה היו השיקולים שלכם אז ואיך משפיע עד היום? מה ניתן היה לעשות אחרת? האם אתם בטוחים , שבעי רצון ומסופקים בתוצאות המעגל האחרון? זה הזמן לטפל ולעומק, באומץ ובכנות כדי לצור תשתית בריאה יותר למעגל הזה.

רטרו זה של וונוס בעקרב מאפשר לכם לעשות שיחות של לב אל לב עם בני משפחה ואהובים קרובים לכם, זה הזמן לפתוח את הלב ולהידבר אחד על אחד , לב אל לב.
אגב, זמן זה מאפשר לכם לזהות מה מהווה בשבילכם מקור לשלווה, בטחון ונחמה, לכן זה הזמן לצור הערכה מחדש במה באמת חשוב לכם ואיך להתגמש מעט לקראת השבט שלכם , לפעמים יותר מדי התמדה יכולה להתפרש כעקשנות וזה הזמן לבדוק אם התמדה, עקשנות או אפשרות לגמישות וכאן עולה שאלת המפתח מה הדבר הכי חשוב שהייתם רוצים לשנות כדי לחוש בטחון, סיפוק, נוחות, הזנה והעצמה, כי זמן זה מאפשר לגעת במקום הזה ולצור תשתית לעתיד.
חשוב בחלק הראשון של הרטרו לסגור קצוות של דליפה ומתחילת המעגל של ונוס להתחיל לסמן ולזרוע תוך כדי הקשבה לאינטואיציה הפנימית העמוקה ביותר ולא לפחד של חסר וחסך.

שימו לב, מפה מייצגת פוטנציאל. מעבר אקוטי כמו הרטרו של ונוס בעקרב מאפשר לנו לזהות את מימוש ויישום של הפוטנציאל, ניתוח עומק של המפה יכול לאפשר לנו לזהות את הצרכים האמתיים, את תקיעויות, לחצים, פחדים וקשיים שלא מאפשרים להעריך מחדש מי אנחנו, לכן זמן זה נפלא לייעוץ עומק בכל הנוגע לערך עצמי, יחסים, כספים ומחויבויות

בתולה: האם החיים היומיומיים בסביבה הקרובה מתגמלים, מפרים ועונים על הציפיות שלכם?
האם העיסוק בחיים והעשייה היומיות מתיש אתכם? חסר משמעות או סוחב למיליון כיוונים שונים? תקופה זאת של וונוס ברטרו אידאלית לעבור מחדש ולהעריך מה אתם באמת רוצים, ומה לא כל כך חשוב בשבילכם, ולמה? כיוון שאנו נוטים לאמוד את ההתקדמות האישית שלנו לאור ציפיות של אחרים ושל החברה, בכלל ואתם בפרט, זה המקום להעריך מחדש את העובדה שמדובר במסע אישי שלכם, אלה החיים הייחודיים היחידים והמיוחדים שלכם. אם תנסו למדוד את הציפיות באופן לא מציאותי למי שאתם באמת, תחושו לא מתוגמלים וריקים ואבודים. זה הזמן לצור קשרים אמתיים עם אנשים מהאזור היומיומי שלכם, לא ממרחקים, לא מאחורי מסכים אלא בסביבה הקרובה, כן, הדלת ממול או ליד, או אם יש חילוקי דעות, מאבק ומלחמה עם אחים ואחיות, זה הזמן למצוא פתרון שישחרר את הדליפה האנרגטית.

הרטרו של ונוס בעקרב מאפשר לכם להתחבר לעומק החשיבתי שלכם, לזהות את היכולות שלכם לזהות את המניעים הפסיכולוגים שלכם ביחס לאנשים החיים בסביבתכם הקרובה או של שכדנים , אחים ואחיות, זה הזמן להעריך מחדש את הקשרם שלכם, וכמו תמיד כשמיגיעם לאזור של העקרב, איפה התניות, איפה החוסר הגמישות ומכאן כלי לשינוי וליצירה של תשתית קרובה מפרה ומעצימה. ונקודה חשובה נוספת, גבו מחשבים, טלפונים או כל מקור של מידע שחשוב לכם, זמן זה עדיף לנקוט בפעולות של זהירות מאשר להצטער אחר כך בעתיד.

שימו לב, מפה מייצגת פוטנציאל. מעבר אקוטי כמו הרטרו של ונוס בעקרב מאפשר לנו לזהות את מימוש ויישום של הפוטנציאל, ניתוח עומק של המפה יכול לאפשר לנו לזהות את הצרכים האמתיים, את תקיעויות, לחצים, פחדים וקשיים שלא מאפשרים להעריך מחדש מי אנחנו, לכן זמן זה נפלא לייעוץ עומק בכל הנוגע לערך עצמי, יחסים, כספים ומחויבויות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן