ונוס ברטרו – 2009

ילדותינו המוקדמת יוצרת את התכנה הבסיסית ממנה אנו מופעלים ופועלים לאורך החיים, אחת מאבני בנין הראשוניות בתכנה היא “אבן הערכים”, אבן זאת מעגנת בתוכה את החושים ותחושות, החל מזיכרון קדום של טרם מילה ועד גיל שבע שמונה בו מתעצבת התכנה באופן שלם, כשהתכנה מתעצבת נוצרת לנו פלטפורמה ערכית מלאה. פלטפורמה מלאה מכילה את הקוד הערכי, כל האהבות/שנאות, חיבור/דחייה וצורך /מניעה הם תולדה של אותה פלטפורמה.

“אבן ערכים” מהווה “רכיב” בתכנה הפנמית וממנה אנו מופעלים וכל הבחירות, חוויות ותחושות נובעות הם פרי של אותה תכנה.
הערכים הפנמיים עליהם אנו נשענים מהווים עמוד שדרה פנימי, כיוון שעמוד שדרה זה בנוי מחוויות ותחושות של זיכרון עתיק (בין אם רגע הלידה, הריון ועד גלגולים) לא תמיד ניתן להסביר למה משהו מרגיש נכון או לא נכון, נעים או נעים. לימוד התכנה מאפשר הבנה של אנו ממגנטים ומבקשים בחיים ואיך לאפשר עונג, שמחה סיפוק ואושר בחיים.
“אבן הערכים” היא דרך אחרת לכנות את המושג: טעם וריח. כשאנו יוצאים לעולם למפגשים ואינטראקציות עם אנשים או סיטואציות, אנו מופעלים מאותה תכנה או אבן ערכים, כל עולם הטעמים והריחות שלנו נחשף לגירוי וחיכוך כדי לאפשר סיפוק וצמיחה, או לחלופין מביא לתחושות של תקיעות, תסכול וכאב.

במהלך החיים, אנו יכולים למצוא עצמינו בבעיה, תקועים, מתקשים, כואבים ומתוסכלים, מקור חושות אלה נעוץ עמוק בתוך אותה תכנה ואופן העבודה שלה בעולם, למעשה נקודות חיכוך אלה הן המקום בו העולם הערכי שלנו לא בדיוק מסתדר עם ערכים שבעולם החיצוני (אנשים וסיטואציות) או שאנו נאלצים להתגמש, להתפשר, לרצות ואפילו לבטל את עצמינו כדי להתאים.

אך, אחת לשנה וחצי יש שער אנרגטי בו ניתן לשנות ולשדרג את אותה תכנה שעובדת על אוטומט.
אחת לשנה וחצי ונוס נכנסת לרטרו ותמרור זה מאפשר נקודת מפנה בתכנת האוטומט הערכי/רגשי שלנו: חיבור לליבת התכנה, שינוי ושדרוג ביחס לגיל, צרכים ומציאות החיים היומיומית.

מעבר לסמן של שנה וחצי, אחת לשמונה שנים כשוונוס מגיע לאותו מקום של ונוס במפת הלידה, משלימה מבנה מלא של פנטגרם ומיקום זה מייצר “שער-על אנרגטי” נקודת מפנה עצומה מעבר לקווים הלינאריים.
וונוס משלימה מעגל מלא בשנה וחצי, חציו הראשון של המעגל היא נעה לפני השמש וחציו השני היא נעה אחרי השמש, בכל מזל “מבלה” כשלושה שבועות. בנקודת השינוי כשוונוס מתחילה מעגל חדש היא מבלה זמן שונה באותו מזל בו מתחיל המעגל, השנה, 2009 כשוונוס מתחילה מעגל חדש, תבלה 112 יום במזל טלה. כיוון שקיימת מחזוריות בתנועה של ונוס (כמו כל פלנטה) מחזור מדויק בו מגיעה לאותו נקודה הוא אחת לשמונה שנים, במהלך מאה שנה מחזור וונוס משחזר עצמו 13 פעמים, כל שמונה שנים כשוונוס מגיעה לנקודה הכי קרובה לוונוס לידתית (וליחסיות שלה לשמש) אנו פוגשים את הנקודה בה הקרובה ביותר לקוד האישי שלנו ולכן נקודה זאת מהווה נקודת שינוי, העצמה, ואפשרות לפגוש את מה שהכי נכון ומתאים לנו (גם ברובד רגשי וגם ברובד מנטלי ורוחני) בכל הנוגע לעולם ערכים, מערכות יחסים, אינטראקציות והגשמה של הקוד האמתי.

בפברואר 2009 ונוס (בטלה) נראית בשמי הערב, עוקבת אחרי השמש במלוא בוהקה ועוצמתה, מנקודה זאת מתחילה להתקרב לכדור וכמו כל גרם שמימי ככל שמתקרב לכדור כך גם עוצמתו והשפעתו גדלה, זמן זה הוא כמו הקדמה לרטרו, אפרטיף:) בגלל: הקרבה לכדור, המיקום באותו מזל בו יתרחש הרטרו יוצר השפעה חדשה בה ניתן להתחיל ליישר עצמינו לקוד הבסיס והראשוני, זמן זה מאפשר בדיקה מחודשת של עולם הערכים, עמוד שדרה ומערכות יחסים, בכל הנוגע לסוגיות ונוסיאליות, ארבעה חודשים בהם נוכל לשנות ולשדרג עצמינו, במקביל זמן זה מאפשר לנו לחזור לנקודת יחסיות דומה שהתרחשה בשנת: 2001, 1993, 1985, 1977…

תאריכים שכדאי ורצוי לקחת בחשבון בזמן זה:
3 בפברואר הזמן בו נכנסת ונוס למזל טלה
6 למרץ ונוס נכנסת לרטרו במעלה 15.28 בטלה
27 למרץ ונוס מתחילה מעגל חדש במעלה 7.16 בטלה
11 לאפריל ונוס נכנסת לדגים
17 לאפריל ונוס מסיימת את הרטרו במעלה 29.12 בדגים
24 לאפריל ונוס חוזרת לטלה
21 למאי ונוס חוזרת למעלה ממעלה ממנה החלה את הרטרו

תאריכים אלה נותנים לנו זמנים מדויקים לשדרוג התכנה לכולנו בכלל ולמי בפרט: למי שיש כוכבים במעלות שצוינו לעיל, ואם נמקד לשמש בלבד, אז לכל מי שנולד בין 17-19 בפברואר, 26-29 במרץ ו- 5-7 באפריל, תקופה זאת יכולה להותיר חותם של ממש להמשך החיים.
ברמה של תהליך, כשוונוס נכנסת לטלה, המסך עולה מעל הבמה והפרסומות מתחילות, למי שיש פלנטות על הטווח הכולל שצוין לעיל , יחוו כבר בתחילת פברואר תחושות שמשהו מתקרב שכן התדר מתחיל לדמות לתדר הקוד האישי..

כיוון שתהליך זה מהווה נקודה מרתקת במסעינו, או הזמנה בזמן, מומלץ להבין מי היא ונוס? מה הקוד של ונוס? בכללי ובאישי, מה מציע הרטרו הנוכחי? הזמנה ליצירת עוד אבן בשביל האבנים הצהובות..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן