ונוס ברטרו – 2012

ונוס מסמלת תת דמות פנימית שמחברת אותנו למציאות דרך העולם החושי והרגשי מחד ומאידך דרך מערכות יחסים, משמע, דרך החוויה האישית ביותר ודרך מראות משקפות, מנוגדות ומשלימות.. לכן כל שינוי בתנועתה של ונוס מהווה נקודת מפתח בכל מה שנוגע לאותה דמות, בכלל ובפרט כשוונוס מתחילה מעגל חדש שכן באותה נקודה ניתן לשנות ולשדרג את התכנה של אותה דמות.. שדרוג זה חל בכל המישורים, החל מהמישורים האישים ביותר ועד מישורים חברתיים, מדיניים, כלכלים וכלה במישורים רוחניים..

ונוס מתחילה מעגל חדש כשהיא ממוקמת בין השמש לכדור בנקודה הקרובה ביותר לשמש, מסלול התנועה של ונוס הוא אליפטי ולכן התנועה והמהירות שונות ביחס לנקודות שונות על המסלול האליפטי, בנקודת זמן זאת מהירות התנועה של ונוס סביב השמש בגלל כוח המשיכה של השמש המאט את המהירות והתנועה ולכן וונוס נראית כאילו היא נעה לאחור. כל שנה וחצי נחווה את התופעה הנ’ל, ולאחר חמישה מחזורים שאורכים שמונה שנים, נגיע שוב לנקודת התחלה של המעגל ובאם נחפש את המחזור הגדול המתחולל בעידן, נתקל במושג “מעבר ונוס על השמש”, או ליקוי ונוס, אמנם על פניו זה יראה כמו נקודה קטנה המסתירה חלק קטן מאוד של השמש, אך בפועל אותו חלק קטן הוא הנקודה האפילה בתודעה שלנו.. ולכן כשנוצר מעבר כל כך נדיר המתרחש אחת מאה ועשרים שנה (כצמד ליקוים בהפרש של שמונה שנים) נוצר לנו חריר מרתק במטריקס וניתן לשנות את התכנה המוכתמת, מוטבעת וחקוקה למשהו חדש ביחס לתכנית הגדולה.

מתי כל הסיפור מתחיל? כשוונוס נכנסת לתאומים, כניסתה לתאומים מדברת על הזירה בה יחול האירוע ולכן הבניה האנרגטית מתחילה מהרגע שוונוס נכנסת לאזור, בדרך כלל כניסת ונוס למזל מסמנת לנו שלושה שבועות בהם היא תבלה באזור אך הפעם, בגלל הרטרו, ונוס תבלה בתאומים ארבעה חודשים!! וכל שינוי במסלול תנועתה בתאומים מייצר תבנית חדשה בתוך המרקם של התהליך בכל תחום, מישור ורבד..

אם נקפל את התהליך לפי נקודות מפתח
נקודה ראשונה כניסת ונוס משור לתאומים,
השלב הבא של שנזהה כאבן דרך הוא הנקודה בה ונוס נכנסת לצל טרום רטרו,
לאחר מכן עצירה,
רטרו,
נקודת תחילת השנה הוונוסית המלווה בליקוי,
המשך הרטרו אחרי שינוי האוקטבה,
עצירה אחרי הרטרו
צל פוסט רטרו
ומשם המשך התנועה אחרי כל הלופ של הרטרו
נקודת המעבר למזל הבא: סרטן

כיוון שהליקוי חל בתאומים ולאורך עידן דגים תמיד הליקוי היה בתאומים, מה זה אומר לנו? איך משפט זה מגלה לנו ספור שלם שנוגע לתפיסת מציאות?
מה זה תאומים?
איפה האנרגיה יושבת בתודעה האישית , החברתית, המדינית, הפוליטית, הכלכלית, הדתית, התרבותית והקולקטיבית?
איך סוגיות ההפרדה והאיחוד עובדות כאן? בליל ובבל?
איך תקשורת מהווה מפתח? מה זה תקשורת? איזה רבדים יש לתקשורת ואיך לאורך העידן האחרון שונתה התודעה הקולקטיבית במקביל לצמד הליקויים החלים כל 120 שנה..
במקביל כיוון שמדובר בוונוס וונוס מייצגת את הפן הנשי, מה זה אומר? איך זה בא לידי ביטוי?
איך כל צמד ליקוים כזה מגלה לנו משהו בתפיסת העולם בנוגע לאנרגיה נשית? נשים? אימא אדמה? חיבור לתרבות? דת? אמונה?
כמו כן, לא נשכח את האירוע האסטרונומי ודרך התרגום של השפה האסטרולוגית, מה זה ליקוי? ליקוי מדבר על הטלה צל, מה צל שמוטל כאן?
וכיוון שאינו מסתר את השמש אלא רק נקודה קטנה, אותו צל מדבר על נקודה אפילה בתודעה, איפה היא? מה זה אומר? איך ניתן להתמיר את אותו אזור אפל ולבנות ממנו גשר של אור… זאת ועד בסדנה מיוחדת.. שמתרגמת את האירוע האסטרונומי לקשת ענקית של תחומים בחיינו בכל מישור, מימד ורובד.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן