ונוס נכנסת למאזנים – זמנים מיוחדים ושינוים עצומים – ספטמבר 2022

היום 29.9.22 בשעה 10.49 ונוס נכנס למאזנים, חוזרת הביתה, כניסת ונוס למאזנים מביאה עימה שיח מרתק על מהות הערכים והחיבורים שלנו בעולם במיוחד שונוס נמצאת בדיוק בין שמש ומרקורי .. כמו מגשרת ומאפשרת ובכך מעצימה את מהותה במאזנים

ונוס במאזנים פעולת כמו דיפלומטית ומשימתה לראות את שני הצדדים של כל קונפליקט , משבר, מאבק ו… ומכאן לפשר, לברר, לבדוק, לשים על המאזנים, ולמצוא פתרון בו כל הצדדים מרוויחים, במיוחד כעת כשנמצאת בין שמש ומרקורי ומגיעה טעונה מאנרגית המפגש עם מרקורי בדרכה למפגש עם השמש..

בדרך כלל ונוס במאזנים יכולה לראות את כל הצדדיים ומכאן להגיע למקומות מהם ניתן למגנט מה שנכון ומתאים לנו, הפעם מדובר במעבר יוצא דופן, זוכרים את הרטרו האחרון של ונוס? (ונוס נכנסה לגדי ב 5.11.21 , נכנס לרטרו ב- 19.12.21 , התחילה שנה חדשה ב- 9.1.22 , סיימה את הרטרו ב- 29.1.22 וסיימה מהלכה בגדי ב- 6.3.22 כל המידע בשלל מאמרים מיוחדים לאורך מסעה של ונוס באותו מחזור רטרו, לפי הזמנים שצוינו לעיל ) אז ונוס היתה בין השמש לכדור “כשגבה” מופנה לכדור וכמו שמספרות האגדות היא ירדה לעולמות שלמטה כדי למות ולהיוולד מחדש .. סוגיות שהועלו ברטרו זה מגיעות כעת לנקודת מפנה

מדוע? משום שוונוס מגיעה למפגש אחר עם השמש, היא נמצא במקום הרחוק ביותר מהכדור “שפניה” אל הכדור ולכן נוצרת ההבנות במיוחד במאזנים (23.10.22 ) אנו מכירים את המסלול ויודעים לצפות את הזמנים והסדר המדויק..עד שנוצר שינוי מגמה שינוי זה מדבר על ערבוב הקלפים מחדש!

זה קורה עכשיו, הפעם קורה משהו מיוחד, לוונוס יש מסלול מיוחד חמש שנות ונוס במחזור של שמונה שנים.. כשמסלול זה נוצר מבנה מרתק של מחומש (לא בכדי מחומש זה מהווה סמל עתיק ובעל עוצמה של ערך ושליטה בעולמות של אור/חושך) וכמו שהתחלות עובדות כך גם השיאים, הפעם ונוס מגיעה לשיא במזל חדש.. לאורך שנים רבות השיא היה בעקרב והשנה, ונוס עושה את השיא במעלה האחרונה במאזנים מה שמעצים עוד יותר את האיכות של אנרגית מאזנים

חשוב לציין שבין המחזורים המחומשים יש סדר ובפעם האחרונה שאירוע זה של מפגש שמש ונוס על מעלה 29 במאזנים התרחש בפעם האחרונה ב- 1763 וב- 1771

איכות מאזנים מועצמות ניתן להגיע לכמה מקומות, המעבר הקרוב ביותר, בדיוק כמו בתקופה מחזור הרטרו, שם דגש על סוגיות של ונוס, אז.. אם יש לנו תנודות גדולות בכספים, לא רק ברמה אישית אלא חברתית, סחר ושותפויות, ערך של כסף ומניות, לצד מערכות יחסים אישיות.. זה הזמן לזהות, מה באמת עובד ביחס לשנה ונוסית מלאה (584 ימים)

חשוב לזכור שמפגש זה חל בסמוך לתחילת הרטרו של מארס ולעונת הליקויים! הכל מתעצם למקומות שכבר כעת במולד התחלנו להגיש את התנודות של משהו עומד לקרות, לא ברור מה.. אבל למי ששם לב למחזורי ונוס שכל רטרו לאורך שנים שהיה בגדי קבל מענה בעקרב! וכעת המענה במאזנים.. (תחילת השנה הוונוסית 9.1.22 )

מה מגנטנו אז ומה היום? איזה החלטות הגיעו לשולחננו אז ואיזה תוצאות יש לנו היום? איזה ערך היה לנו לעצמנו תחת לחץ חברתי מהול במוסר של פרות קדושות .. בסוך מעסה של ונוס במאזנים נקבל את המענה.. מה שזרענו אז , נקצור כעת..

כיוון שעדין לא הגענו לשיא, יש לנו זמן לעבוד על מקומות אלה ולכוון ולכווננן את עצמינו מחדש ..זמן מיוחד לשים על המאזנים את מה שחשוב באמת, מה חשוב לנו באמת ממקום שאינו מותנה דרך חסר וחסך? מה באמת בעל משמעות שמעניק לנו הפריה והעצמה?

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן