זמן לצאת מסיפורי האשמה, הלקאה ולקחת אחריות על חיינו !! מרקורי נכנס לגדי – ינואר 2024

מרקורי נכנס לגדי בפעם השלישית ב 14.1.24 בשעה 04.35 שעון ישראל (פעם שלישית משום שמרקורי עשה רטרו שהחזיר אותו לקשת ובחזרה לגדי.)

נתחיל מההתחלה, מרקורי נכנס לקשת ב 10.11.23 לכאורה דבר לא קרה, אך אם ניתן לתאר זאת מטפורית, אם הרטרו הוא גשם, זאת הנקודה בה אנו מתחילים להרגיש שמזג האוויר מתחיל להשתנות ומשהו עומד לקרות, מדוע, מום שמרקורי עתיד לנוע במרחב אנרגית הקשת במהלך הרטרו

ואז מרקורי מגיע לנקודה אליה עתיד לחזור בסוף הרטרו, ב 25.11.23 משם למעשה מתחיל לנוע במה שנקרא הצל טרום רטרו, הזמן בו מרקורי מבלה בצל טרום רטרו מעלה הבהובים קצרים של מה שאנו עתידים לפגוש במהלך הרטרו עצמו, אך הסיפור לא נגמר, מרקורי נכנס לגדי, ב- 1.12.23 כן… זה הזמן בו האנרגיה משתנה, מאנרגיה של אש לאנרגיה של אדמה ולכן התחושות והחוויות שאנו פוגשים מתחילות להשתנות למקום בו יש צורך להתייחס למבחן התוצאה

למעשה הנקודה בה מרקורי נכנס לגדי לא רק שהאנרגיה מתחילה להיות כבדה יותר ומכניסה לשיח עמוק עם הצנזור הפנימי, אלא שמרקורי עתיד להתחיל את השנה החדשה בדיוק על אותה נקודה, נקודת אפס בגדי!!!

מרקורי ממשיך את מסעו בגדי וב13.12.23 נכנס לרטרו , ברגע הכניסה לרטרו מתחיל מסע פנימה לעומק השכבות שבדרך כלל לא זמניות לנו בגלל סיפורים, הרגלים ומערכת אוטומציה שמסייעת לנו לנוע ללא מחשבה נוספת על שביל החיים

תחילת הרטרו בגדי, תחת אלמנט אדמה.. למעשה סוג של המשך לשנת 2023 שלאורך כל כולה מרקורי עשה את כל הרטרואים באדמה ולכן שנה זאת היתה סוג של מבחן תוצאה בכל מה שנוגע לאנרגית אדמה, גדי, שור, בתולה וכעת שוב..גדי!! אמנם מרקורי ממשיך לקשת והרטרו “לא נקי” חל על שני מזלות.. אך תחילת השנה המרקוריאנית מתחילה באדמה במעלה אפס! כן שוב חוזרים לאותה נקודה (תזכורת פעם אחרונה שמרקורי עשה את כל הרטרואים באדמה היתה 2015…ברמה אישית כדאי לחזור לבדוק מה קרה שם )

מרקורי עשה  ב 2023 את כל הרטרואים תחת אלמנט אדמה ומכאן ניתן להסיק שהמבחנים הגדולים ביותר היו במקום הכי פשוט של השורה התחתונה, האם אנו באמת מבינים את המציאות או ממשיכים לנוע עם אין סוף סיפורים הנובעים מהרגלים או תכנות מוקדם, או גישה, תרבות וכו.. בגדול הסיפורים שלנו משרתים אותנו באופן שמעניק לנו את הוודאות ואת הביטחון שהכול בסדר..

המבחן תחת אדמה מבקש מאיתנו לפתוח את הסיפורים ולבחון את הנרטיב של הסיפורים, מאיפה הם מגיעים ולמה ומכאן השורה התחתונה מאד ברורה.. אנו חווים ומרגשים את החוסר וודאות והצורך העז ליצר הבנות חדשות ולבנות סיפורים חדשים

כעת אנו נכנסים לרטרו האחרון תחת אנרגית אדמה, והמבחן הגדול ביותר מתייצב בתחילת השנה המרקוריאנית על מעלה 0 בגדי, על נקודת המפה של היום הקצר ביותר בשנה שניתן לכנות שער חניכה.אגב פעם אחרונה שהיה מצב מסוג זה היה ב 23.12.1819 (רק כדי להבין עד כמה מצב זה נדיר ומיוחד)

כשמרקורי מתחיל בנקודה זאת את השנה, זה אומר לנו שאנו יכולים לראות את צל הגדול ביותר, במקום האפל ביותר והתחלה הראשונית ביותר! זמן לאתחול ביחס להבנות ברורות מאד של הצלחות/כישלונות שלנו במחזור האחרון של מרקורי  החל מספטמבר 2023 ועד עכשיו ובמחזורים גדולים יותר ניתן לחזור ל 2003 אז כל הרטרואים של מרקורי היו בדיוק כמו השנה , הכל באדמה.. פעמים קודמות היו ב-  1990 , 1977, 1964, 1957, 1944

מרקורי ברטרו בגדי מגיע כדי לאפשר כניסה לשכבות העמוקות ביותר של הסטנדרטים שלנו, של אמות המידה, מוסר, מבנים חברתיים ומערכות שאמורות להעניק לנו בטחון…האם פועלות נכון, האם יש לנו הצלחה במרחבים אלה או כישלון. אם אנו מתקשים להבין מה קורה, נחווה את הצל דרך הצד המנוגד של הציר , דרך סרטן משמע שברים רגשים, תחושת חסר וחסך במעטפת בטחון ראשונית, הרגשה של עומס והצפה גדולה מאד ועוד..

זה הזמן לחקור פנימה מה מרגיש ובאמצעות זאת לגלות איך לעבוד עם מספר הסיפורים שלנו ולצור סיפור תואם מציאות.. שימו לב לשלב הבא: תחילת שנה מרקוריאנית על מעלת אפס בגדי: היום הקצר ביותר בשנה, שער חניכה בעל עוצמה לא רגילה בו ניתן לזרוע מציאות חדשה מרקורי מסיים את הרטרו בקשת ובזמן בו שהה בקשת היתה אפשרות להיזכר קצת יותר לעומק מה עולם האמונות שלנו כדי שנוכל לחזור אליהן וממקום זה לאתחל נכון יותר את מציאות חיינו, מרקורי סיים את הרטרו ב 2.1.23 בקשת וכשחזר בפעם השלישית על אותו איזור, אולי שם מבחן האמונה היה הקשה מכל משום שלא ניתן היה לברוח להסחות דעת, סיפורים או לפילוסופיה שלא נשענת על האמת..

וממקום זה כעת מרקורי נכנס לגדי בפעם השלישית, עובר על נקודת האפס בה החל את השנה החדשה שלו ולכן זמן זה קריטי!!!  וכעת ניתן לבחון שוב את המציאות, האם באמת הגענו לאיפה שתכננו, האם באמת הצלחנו, האם באמת ניתן לומר שהשתפרנו בצורה הטובה ביותר? עד סוף הצל פוסט רטרו ניתן לעבוד על מקומות אלה ולשפר!! לשנות את השורה תחתונה..

כעת יש לנו זמן עד סוף הצל פוסט רטרו כדי לעשות! לעשות! לעשות! ממקום כן ואמיתי, ממקום שהאמת נר לרגלינו, ממקום של התבוננות כנה ורצינית במה יש לנו באמת ולמה?

זמן לצאת מסיפורי האשמה, הלקאה ולקחת אחריות על חיינו !!

ברוכים הבאים 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן