זמן מיוחד לאתחול תכנת תפיסת המציאות – מרקורי נכנס לתאומים – יוני 2022

היום 13.6.22 מרקורי חוזר לתאומים ואנו מגיעים לפרק חדש בסיפור של מרקורי בכלל והרטרו האחרון בפרט!

היום מרקורי נוגע בנקודת ההתחלה של מזל תאומים בפעם השלישית, פעם ראשונה נכנס לצל רטרו ב –  29.4.22 פעם שניה עבר על אותה זירה כשהיה ברטרו ולמעשה תחילת השנה של מרקורי הייתה על מעלה 0 בתאומים ב- 21.5.22  (הנקודה אליה חוזר כעת) וכעת הפעם השלישית שמרקורי חוזר לתאומים כשהוא נמצא בצל פוסט רטרו.

למעשה היום , מרקורי שליט תאומים חוזר הביתה ובמיקום זה מרקורי מתבטא במיטבו , בכלל וכעת בפרט משום שמגיע אחרי רטרו עם תובנות חדשות מאפשר לנו ליצור חוזה חדש עם מספר הסיפורים שלנו..

ומה החשיבות של כניסת מרקורי כעת אחרי רטרו? בצל פוסט רטרו? הזדמנות לשינוי. ולמה השינוי נדרש? משום שמרקורי מייצג את ההרגלים שנובעים מתפיסה ולכן כשנכנס ללולאת הרטרו נוצרת הזמנות לגעת באותה תפיסת מציאות ולבחון אותה ביחס לחיים שלנו והאם אותה תפיסה משרתת אותנו ומאפשרת לנו מפגש אמתי עם המציאות

מרקורי בתאומים מכניס משב רוח רענן שיכול להביא אל מגוון רעיונות ליצירת סיפור חדש, תסריט חדש ומפגש עם החלומות האמתיים שנכונים לזמן זה. מרקורי מביים את הסרט ולכן כל כך חשוב לעצור ולהקשיב ולצור מילון חדש שמבוסס על נתונים אמתיים .. ההקשבה בזמן זה אפשרית לממדים ולרבדים חדשים ולכן מומלץ מצד אחד ללכת עם המהירות לביטוי חיצוני ומצד שני לאסוף את השקט ולעצור להקשבה ומדיטציה.. למי שמוצא זמן זה קשה למדיטציה, אפשר מדיטציה בתנועה

כדאי לשים לב, חשיבות עצומה לזה שמרקורי נמצא בצל פוסט רטרו, זה אומר שכעת נקבל המון הבנות שנולדו במהלך הטרום רטרו והרטרו עצמו כשכעת יש הזדמנות לעשות משהו בנוגע לזה.. לולאת הרטרו חושפת אותנו למגוון זיכרונות ומהם נוצרות ההבנות, אז. זה הזמן לאתחול מחדש כשמרקורי נכנס הבית..

חשוב, כעת לא רק מרקורי בבית, אלא גם ונוס ומארס, מרקורי בתאומים, ונוס בשור ומארס בטלה.. כל הפלנטות האישיות בבית! מצב מיוחד מאד בו ניתן לצור חווטים וחיבורים חדשים עם הקולות הכי ראשונים שתוכנו..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן