כמה אמונה וכמה אימון יש לנו ביקום – שמש עושה תשעים לנפטון – דצמבר 2021

היום 12.12.21 נוצרת זווית של תשעים מעלות בין שמש לנפטון, זווית זאת מספרת לנו על שיח דינמי , שיח לא פשוטי שנוגע בצרכים הגבוהים של הנפש. ולמה ? משום ששיח זה מספר לנו על אידיאלים, תקוות ומשאלות שעולים על פני השטח ולא אחת מתגלים ומתגלמים בממדים גדולים מידי, משמע, המציאות חושפת מפגש עם אכזבה, התפכחות והתפקחות.

במסע ההתפתחות שלנו נקודת זמן זאת חושפת את הפער בין אמונה בחלום לאשליה, מצד אחד ניתן בקלות להיכנס לאכזבות, תחושת רמייה וכאב או להגיע להבנות חדשות דרך ההתפכחות והתפקחות ודרך גילוי זה למנף את עצמנו למקום חדש נכון ובריא יותר
.
במקביל אנרגיה זאת מאפשרת לדמיון לעבוד שעות נוספות, שפע של יצירתיות וליכולת לרתום את האמונות והמחשבות להתפתחות בכל הממדים והמישורים של החיים. נקודה חשובה נוספת שהאנרגיה חשופת לנו, אפשרות להעביר את הממד האמונה לממד השראתי יישומיי ומכאן העשרה של החיים ולא רק ברמה אישית, סביבתית אלא השפעה ברבדים הנסתרים על הלא מודע הקולקטיבי.

חשוב, זמן זה יכול לגעת במקומות של עצב עמוק הנובע מהתרחקות מהממד הרוחני ומהנשמה, אך בו זמנית האמונה יכולה לאפשר יצירת גשר בין לבין..

אם ננסה לתאר את הדיח באופן שונה נוכל לזהות את הגיבור הפנימי שיוצא למסע לגלות את האמונה שלו ותוך כדי נתקל בממד שונה לחלוטין בו הכללים שמכיר לא עובדים ולא נמצאים, זה המקום בו האמונה והאימון בדרך לוקחים למקום אחר

מצד אחד מקום זה יכול להיות האכזבה והייאוש שאין מקום לאופטימיות ואמונה בעולם ומצד שני זה בדיוק המקום בו ניתן לתדלק בדמיון של מה יכול להיות כחלק ממסע האפשרויות לעתיד טוב יותר ולא רק ברמה אישית.. מקום זה פותח ערוץ לדמיון, חלום, תפילה וחיבור לאור וריפוי ואולי הכי חשוב לאפשרות להפוך אותנו לטובים יותר..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן