לחשב ולמפות את הדרך מחדש – מרקורי נכנס לגדי

היום 29.12.19 מרקורי נכנס לגדי. כל שלושה שבועות מרקורי נכנס לזירה חדשה בה מייצר קסם: (כל שלושה שבועות למעט זמני הרטרו) כל זירה אליה נכנס מרקורי הוא חושף אותנו לסט של התנסויות חדשות בכל הנוגע למחשבה, חשיבה, תקשורת, יחסים ותפיסת מציאות במטרה לאפשר לנו לימוד והתפתחות .

כניסת מרקורי לגדי משנה את האווירה ממקום משועשע בזמן שמרקורי בילה בקשת למקום של רצינות ..אנרגית הגדי מכנסת מבקשת לעשות סדר ולממש את כל האמונות אליהן הגענו בזמן שמרקורי בילה בקשת..

מרקורי אפשר לנו לבדוק לעומק את עולם האמונות שלנו ואיך התפיסה נפתחת ומקבלת אופטימיות.. בגדי מגיעים לזירה חדשה זה הזמן בו סט האמונות ותפיסת המציאות נבדקים ברמה של פרקטיקה ויישום.
כשמרקורי נמצא בגדי ניתן להביא את האמונות שלנו וליישמן, ניתן לצקת את החלומות שלנו לתבניות פרקטיות שתצורנה תוצאה..

מרקורי בגדי מאפשר מיקוד בהיר וברור, עבודה אישית עם דמות הצנזור, דרך הערכה מחדש ומיפוי נתיב ההצלחות של העבר. שימו לב, מיקום זה יכול לגרום לתחושה של כבדות, אשמה בנוגע למה לא עשיתי ובמה נכשלתי ביחס לדרישות החברה, לכן זמן זה יכול להכניס  קורטוב של מלנכוליה  מעורבת בעצבנות לתבשיל החיים..

זה הזמן לעצור ולנשום ולמצוא פתרון חדש לבעיה ישנה.. במיוחד שמרקורי נכנס לגדי תוך מסעו בצל טרום רטרו מה שמספר לנו שמרקורי יחזור לאותה נקודה לקראת סוף הרטרו שלו ולכן זמן זה מקבל מיקוד עמוק יותר ועוצמה חזקה יותר מבדרך כלל.. חשוב לשים לב למפגשים עם דמות הצנזור כדי למנף את הרטרו למקום בו הצנזור הופך להיות מורה דרך שלנו בדרך למימוש והצלחה

דרך אחרת להבנת מהלכו של מרקורי בגדי, מרקורי בגדי מכניס רצינות, אחריות, חיבור קל יותר לגישה הקונבנציונלית, מרקורי מטעין אותנו בגישה תבניתית וממקד את החלק האנליטי לתכנון פרויקטים בעיקר ארוכי טווח..

זה זמן למפות את הדרך מחדש, לחשב מהלכים לתכנית שתביא את האמונות והחלומות לשנו, זה הזמן לבחור במשמעת על פני הסחת דעת או המילים אחרות, ניתן להזיז את הרעש ולפנות את האנרגיה למטרה כדי לשפר את המצב בו אנו נמצאים ולמנף את עצמינו לגרסה טובה יותר

במקביל חשוב לזהות שאם נכנסת עגמויות מסוימת או משהו נעשה מלנכולי ומפחד , זה הצנזור שפעיל שעות נוספות ומספר לנו מה אי אפשר, מכניס לרבדי פאניקה וחרדה .. לנשום, ושוב לנשום ולזכור את להעריך את מי שאנו מה שאנו ואת המסע שעשינו עד כה.. זמן להעריך את מה שלמדנו לאורך הדרך ומה ניתן לשפר כדי להגיע להצלחה אליה אנו שואפים..

זמן זה יכול להוביל להחלטות לא פשוטות משום שלא רק מרקורי נמצא בגדי, אלא גם יופיטר, סטורן ופלוטו וברקע הליקוי שהתרחש ביום חמישי האחרון.. אז לנשום, הכל בסדר, לנקות את הראש ולראות את התמונה הגדולה ואם אפשר לקחת גיחות קצרות לטבע ולרענן את האווירה הכבדה והתחושה של הדרישה לצד אשמה והלקאה איך אנו לא מסוגלים.. מסוגלים בצעדים קטנים לצור מסע מדהים ולצלוח את הפחד והקושי ולהגיע למקום בו ניתן לראות רחוק, לראות שקוף

ברכות ליומלא הבנות והערכות 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן