למצוא את קצה החוט – צמידות מרקורי שמש – אוקטובר 2023

היום 20.10.23 בשעה 08.37 שמש ומרקורי נפגשים על מעלה 26.34 במאזנים! מדובר בשיאו של מעגל שהחל ב- 6.9.23 למעשה הזמן בו החלה שנה מרקוריאנית חדשה הצמידות בין שמש ומרקורי פתחה צוהר למשהו חדש אחרי צלילה עמוקה לארכיונים עתיקים מעלה אבק גדול מאד…

אז נוצרה גישה למידע ישן שאצור ואגור במחסנים ובארכיונים האישים ביותר ולכן גם יכול היה לצאת החוצה, לא תמיד היציאה קלה משום שמדובר באנרגיה של אדמה דחוסה מאד ומפגש עם האדמה יוצר טלטלה של יסודות עליהם אנו מבססים את הגישה שלנו לחיים. אז התאפשר לנו להציץ לרגע ובכוח המחשבה לצור משהו חדש

מרקורי מתחיל את השנה החדשה שלו כשפניו מול השמש ואחוריו לכדור, זמן זה הוא התחלה וכמו כל התחלה, לא ברור אם סגרנו את הקצוות הפרומים של המעגל הקודם ואם פתחנו נכון את המסלול החדש.. לא בכדי דווקא נקודת ההתחלה מצויה בתוך אי וודאות, חושך והסתר ועם זאת לוחצת על הכפתורים הראשונים ביותר של הסקרנות וצורך להבין מה קורה. לכן בנקודה זאת יש את הגישה למה קורה.

תחילת שנה היא שיאו של תהליך הרטרו מכניס אותנו לעומק הלא מודע, במטרה לפגוש את כל מה שמסתתר מתחת לפני השטח כדי להציף ולהגיע לתובנות חדשות שיתנו כלים חדשים להתנהלות עם ההרגלים , המציאות היומיומית , הגישה והתפיסה שלנו..

כיוון שתהליך זה מכניס למקום לא מוכר בו אין לנו את הכלים הרגילים של הרציונל, אין לנו את השכל הרגיל לנתח מה קורה ומכאן נתקשה לסמוך הרגלים של התנהלות יומימית. כעת אנו מגיעים לנקודת התוצאה של אותה זריעה שהיתה בתאריך זה ..החשיבות לרטרו האחרון של מרקורי ..בבתולה, מרקורי עשה את הרטרו בבית! למעשה כל התהליך הרטרו בבתולה..

בבתולה מרקורי מאט את המקצב האנרגטי תחת אנרגית אדמה המחשבות מקבלות גוון פרקטי יותר, התקשורת זהירה יותר והתבלין המאפיין את התפיסה והגישה בזמנים אלה השהייה והקשבה למערכת החושית שיודעת לסנכרן נכון בין הגוף לבין המציאות החיצונית ובין הסיפורים שלנו לאופן ההתנהלות שלנו במציאות חיינו

ברמת הפוטנציאל בזמן מעברו של מרקורי התודעה נרגעת הקצב מתמתן ולעיתים נמצא עצמינו מחפשים את המילים המדויקות, החיפוש אחרי ההגדרה לוקח זמן רב יותר נוכח הצורך החבר בין מילה לחוויה. זמן זה מאפשר להשקיט את השכל ולהירגע, לחבר בין תחושות לבין מחשבות.. למעשה זמן זה מאפשר בניה של אינטליגנציה אנליטית שתדע להראות לנו מה חשוב ובעל משמעות ומה קצת פחות.. ועל ידי מבחן זה לזרוע את המחשבות לקראת העתיד בו נוכל לממש את עצמינו באופן פרקטי ביחס לחלומות שלנו..

זה היה הזמן בו ניתן היה להבחין ולאבחן בין מה חשוב ובעל משמעות במסע חיינו ..  וכעת אנו בודקים איך ניתן לשים את כל מה שלמדנו על כפות המאזנים ולמצוא איזון והתחלה של ראיה מחודשת … בעמדה זאת מרקורי עם פניו לכדור ולכן ניתן סוף סוף לראות..

האתגר ולזהות באמת מה לא ראינו במהלך הרטרו האחרון ומה התוצאות העכשוויות ואיך ניתן להתמודד עם המציאות העכשווית

נקודה מעניינת נוספת שיאו של מעגל זה במאזנים שונוס השליטה לכן נוצרת התעוררות הישרדותית לרצות להתפשר ולמצוא רק את הפגמים והקשיים על בסיס השוואה למה אמור היה להיות…אך דווקא האירוח ההדדי בין מרקורי וונוס יכול לציין שכבר היום מתחיל סוג של חיפוש אחרי קצה החוט בתוך המבוך בו אנו נמצאים..

קצה החוט נמצא בקרבה אך דורש אמת, כנות, אותנטיות ומערכות ערכיות המעניקות ביטחון לכולנו…

 ברכות לימים של ריפוי ושלווה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן