מאווררים את תפיסת המציאות – מרקורי נכנס לרטרו – מאי 2022

היום 10.5.22 בשעה 14.47 מרקורי מתחיל את מסעו לאחור כדי לאוורר את הארכיון הפנימי, כדי לבדוק מה באמת אמתי ומה ספורים שאנו מספרים לעצמנו כדי לתחזק את תפיסת המציאות כפי שאנו מבינים

תפיסת המציאות מתחילה מיכולת לקרוא לדברים בשם, למעשה כל מתחיל מרגע שהאדם נולד ומתחיל את הבנת הסביבה, המציאות, האנשים הקרובים לו, תחילת הלימוד נעשית על ידי חיקוי ואימוץ מה שקורה ולכן כל כך פשוט לתינוק ללמוד שפה ולדבר באותה שפה.

למעשה אותו מנגנון של חיקוי ואימוץ הוא מפתח חשוב ביצירת תקשורת וחיבור לעולם ואם החיבור קל ונעים העולם והמציאות נתפסים כטובים ונעימים ואם לא, המציאות יכולה להיתפס כעגומה ולא נוחה ומעיקר לוחצת על קצוות העצבים וגומרת לחוסר שקט ותחושה של לבדות גדולה מאד..

לאט לאט הכל מתחיל להתארגן בארכיון פנימי ממנו אנו שולפים מידע לגבי כל מה שאנו פוגשים , בין אם אנשים או מצבים ..הכל מקוטלג בתת מודע והאוטומט עובד שעות נוספות בכל המפגשים שלנו עם העולם ואז.. מגיע המחזור של הרטרו של מרקורי.. הפעם זה מתחיל כבר עם כניסת מרקורי לשור שעתיד לחזור לשור בסוף הרטרו ולכן כבר מרגע כניסתו של מרקורי לשור התחלנו חוות חוויות שמקורן באוורור הארכיון הפנימי, לכן צפו ועלו המון זיכרונות ישנים ברמה של חוויה במיוחד נוכח הקרבה לליקוים שמפעילים את אותם מקומות..

ואז מרקורי מגיע לנקודה ממנה מתחיל את הצל טרום רטרו, הנקודה היא המקום אליוט יחזור לכשיסיים את הרטרו , משם מרקורי ממשכיך לתאומים ולרגע נראה שהנה מרקורי הגיע לנמל הבית והכל בסדר, אבל החוסר שקט, החוסר מנוחה וקפיצות של כל דברים שמטרידים בעיקר חוזרים ונשנים שוב ושוב.. כדי.. כדי שנוכל לחזור ולעסוק בהם הזמן שמרקורי יבלה ברטרו, היום, 1.5.22 מרקורי נכנס לרטרו ומתחיל תהליך עמוק של אוורור אתו ארכיון פנימי והעלאת שאלות של מה זה באמת אמתי או מה נחקק בשלבים כל כך מוקדמים ללא שאלות ללא ספקות

מסיבה זאת נזהה שתעלה המון שלאות בנוגע למה ראנו פוגשים, מה תפיסת המציאות שלנו, מה הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו בגלל סיבה או תירוץ או סתם בגלל שזה תקוע כל כך עמוק בארכיון.. זה הזמן לשאול…

דרך אחרת להבנת מה שקורה כעת: מרקורי מייצג את התת דמות הפנימית של מספר הסיפורים שמתרגם לנו את המציאות על בסיס מידע שספג, עיכל, עיבד ו… (או שלא.. או שהכל בבלגן וכאוס מוחלט)  לכל אחד ואחד מאתנו יש את אותה דמות פנימית שמתרגמת את המציאות כשמאחוריה אותו ארכיון ממנו ניתן לשלוף בהתמודדות שלנו עם המציאות..

האוטומט הוא הכלי הנפלא ביותר כשאין צורך לשאול שאלות, לדוגמה, כתיבה, נהיגה או צחצוח שינים , אין צורך ללמוד מחדש כדי לתפקד באופן שיעזור לנו להתנהל בעולם, אך יש נושאים שיש צורך לשאול שאלות, מה באמת אנו חושבים? האם אנו באמת נפגשים עם המציאות כשאנו מגיעים ממקום מודע ושונה ביחס למציאות המשתנה?

מטרת הרטרו להיכנס לעומק שכבות של הארכיון הפנימי, לשאול שאלות, להעלות ספקות, לצור שיחות עם עצמינו או עם אנשים שאנו מרגישים/חושבים/חווים חיבור .. כדי לקבל שיקוף, כדי להיעזר ביכולת לפרק, לאוורר ולארגן מחדש את הסיפורים שלנו , את הסיבות, את התירוצים ולצור מפגש מחודש עם האמת ועם המציאות המשתנה במיוחד בזמנים אלה..

תזכורת קצרה, למרות שבדרך כלל מקובל להתייחס רק לזמן הרטרו, כדאי ומומלץ להתייחס לתהליך כולו מרגע שמרקורי נכנס לשור, לצל טרום רטרו, כניסה לתאומים, התחלת הרטרו, לחזרה לשור, לסיום הרטרו, לחזרה לתאומים, לסיום הצל פוסט רטרו ועד ליציאה מתאומים.. כל חלק הוא אבן דרך בתוך מסלול התפתחות מרתק .. מסלול שמאפשר התפתחות התודעה, מפגש כן ואמתי עם עצמנו ועם העולם.. מוכנים? דווקא כעת ברטרו כדאי לפתוח חלונות למה שעולה משום שמה שעולה יכול לסייע לנו לאוורר את הארכיון הפנימי, לאסוף מידע רלוונטי ונכון לזמן העכשווי ולהיות בכנות ואמת עם מי שאנו באמת..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן