מה באמת חשוב ולמה – מרקורי נכנס לרטרו – אוגוסט 2024

מרקורי נכנס לרטרו בבתולה ב- 5.8.24 בשעה 07.56 שעון ישראל במעלה 04.05

למעשה התהליך החל כשמרקורי נכנס לבתולה ממש לפני כמה ימים ב- 26.7.24 ומנקודת זמן זאת אנו יכולים להבחין שמזג האוויר האנרגטי מקבל תפנית..

כעת שמרקורי נכנס לרטרו האנרגיה משתנה עוד יותר… מרקורי מייצג את ארכיטיפ מספר הסיפורים ולכן הכניסה לבתולה שלכאורה הביאה אותו הבייתה לבדוק ולבחון מה בעל ערך בחיינו , מה באמת חשוב ומה מינורי.. כעת חוזרים לאחור כדי לנתח לעומק איפה ברחנו מעצמנו והמצאנו סיפורים כדי להצדיק את החוסר יכולת שלנו לצאת החוצה ולעמוד על שלנו ועל מי שאנו

כן החזרה לאריה מספרת לנו על כל המקומות בהם שכחנו את הדרך ואת האפשרות שלנו להיות בעלי משמעות בחיינו, לצור ולברוא את עולמנו מתוך רצון ותשוקה לחיים.. מה שמענין שהשנה מרקורי מתחיל את השנה המרקוריאנית תחת אלמנט האש ובכך מאפשר לנו להתחבר לאותה רוח ואותה עוצמה של יצירה וסלילת דרך אמיתית ואותנטית..

 לכן יש חשיבות עצומה לשים לב לימים הללו בהם מרקורי מבלה בבתולה עד חזרתו לאריה, משום שזמן זה יראה לנו בצורה בהירה מאד מה הפער בין הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו למציאות כפי שהיא..כדאי לשים לב ששנה שעברה מרקורי עשה את כל הרטרואים באדמה ולכן אם נתבונן במה קרה בשנה שעברה בזמן שהותו של מרקורי בבתולה נוכל לגלות סוגיות עימן אנו מתמודדים כעת (שימו לב שמרקורי מתחיל את הרטרו בדיוק במיקום בו החל את צל טרום רטרו בשנה שעברה זאת לצד כל מחזור הרטרו שהסתיים ב 5.10.23)

ברמת הפוטנציאל בזמן מעברו של מרקורי התודעה נרגעת הקצב מתמתן ולעיתים נמצא עצמינו מחפשים את המילים המדויקות, החיפוש אחרי ההגדרה לוקח זמן רב יותר נוכח הצורך החבר בין מילה לחוויה. זמן זה מאפשר להשקיט את השכל ולהירגע, לחבר בין תחושות לבין מחשבות..

למעשה זמן זה מאפשר בניה של אינטליגנציה אנליטית שתדע להראות לנו מה חשוב ובעל משמעות ומה קצת פחות..ועל ידי מבחן זה לזרוע את המחשבות לקראת העתיד בו נוכל לממש את עצמינו באופן פרקטי ביחס לחלומות שלנו… וכן מרגע שמרקורי נכנס לרטרו ניתן להכנס לעומק הדפוסים הישנים והלא רלוונטים ולשנותם, ואיך? באמצעות שינוי הסיפור!! 

כעת נוצר מפגש עמוק מאד עם כל מה שמהווה חסמים ברמה מנטלית/חשיבתית , למעשה כל מה שעדין על אוטומט מגיע למקום בו נוכל לבחון את האוטומט

דרך אחרת להבין את הדינמיקה, כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי על מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת” בחמרה, בתכנה ובמערכת ההפעלה שלנו, כך נוכל לחשוב ולחשב, לעבד ולעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם. בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות או שזה מידע המגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

דמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר ולכן היא מנוהלת מדפוסים ראשוניים והמשפה הראשונית (מעבר לשפת המלל..). מקום זה בונה את הארכיון הפנימי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שיש צורך במידע או הבנת המצב בו אנו נתונים. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים (וניתן להגיע להבנות עד לרמה של קארמה)

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל על בסיס יומיומי כדי שהמפגש עם החיים והעולם יהיה בריא ויעיל, מתפקד ומאפשר להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו ראויים להיות. לעתים, כשהמידע המנוהל מדפוסים ראשונים פוגש את המציאות המשתנה, אנו עשויים להרגיש לא מסונכרנים ולמצוא את עצמנו רצים ורצים ולא מגיעים לשום מקום. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים / תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

כולנו זקוקים למנוחה, להאט את המהירות, לעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו  מספר הסיפורים הולך אתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, העיבוד, העיכול, הארגון והניהול ויותר מכל בתפיסת המציאות כדי לחזור לאריה ולהזכר מי אנחנו באמת !

חשוב לציין שנקודת מפתח הבאה היא חזרת מרקורי לאריה ב- 15.8.24 ומיד לאחר מכן התחלת שנה מרקוריאנית חדשה ב 19.8.24 בצמוד לירח המלא! צפויים לנו ימים מעניינים להפליא

אגב, חשוב...כל מי שחווה עצבנות, חוסר שקט, מתח, תחושת אכזבה, דכדכוך, ייאוש, עצב עמוק ..אלה תופעות שנולדות מחוסר הלימה בין הסיפורים שלנו לבין המציאות.. והזמן כעת מאפשר לזהות זאת ולעבוד על החוזה שלנו עם דמותו של מספר הסיפורים

רוצה לבדוק איך זה עובד המפה שלך? אני זמינה לקריאה עמוקה עם כלים פרקטיים להתנהלות מדויקת ביחס לפוטנציאל שלך – אפשר לקבוע איתי – 0523764220

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן