מה הסיפור שמגבה את אסטרטגיית החיים שלך – מרקורי עושה מולות למארס

היום, 24.9.20 מרקורי עושה מולות למארס: מה מספר לנו שיח דינמי זה בין מרקורי ומארס, קונפליקט ולמה? מרקורי מייצג את החשיבה ותפיסת העולם שלנו ומארס מייצג את האסטרטגיה, לוחמה ומנהיגות שלנו לכן כששתי אנרגיות אלה נמצאות בקונפליקט הן יכולות להביא למצבי לחץ ולוחמה, ואיפה? החל מהדיאלוג הפנימי שבתוכנו, בין מספר הסיפורים הפנימי לבין הלוחם הפנימי, מתחיל במקומות הקרובים ביותר בסביבה שלנו, בגישה, אמונה, ועד לדיאלוג שלנו עם אלוהים.

ואיך זה בא לידי ביטוי?אם נוצר מאבק פנימי, מאבק זה ימגנט עוד מבחוץ, נתקל בהתנגדויות, בצורך להיות מהירים מאוד במתן פתרונות ומקום זה יכול עוד בעיות חדשות ללא יכולת לגעת בבעיות הישנות. הפתיל קצר מאוד לא רק בהתעסקות עם בעיות אלא בכלל ולכן הכול הופך להיות בעיות, נוצר צורך עז לבטא את התסכול והכעס ללא גבולות וללא מחשבת תחילה. אנרגיה זאת חזקה מאוד ולוחצת על כפותרים לא מעטים שנוגעים לאיזון בין מחשבות וחלומות לבין היישום במציאות החיים..אם נדע להמיר ולהתמיר את הקונפליקט לדיאלוג יש סיכוי מצוין שנוכל למצוא קצה חוט שמוציא מתוך מבוכים ישנים, פתרונות חדשים והיפוך של מצבי מלחמה למצבי השלמה ושלום.

בנקודת זמן זאת הקונפליקט גדול יותר משום מארס ברטרו ומקלף בעוצמה את המגננות והפחדים שלנו ולכן המאבק נוגע במקומות עמוקים מהרגיל, זה לא רק רצון ומטרות בחיים אלא המקום בו הרצון מסורס והמטרה לא ברורה ולגבי חשיבה, זזה מקום בו הכל נכנס לעומק האינטליגנציה המחפשת פתרון איתו ניתן לחיות בשלום עד יעבור הזעם..

במקביל מרקורי נמצא כבר בצל טרום רטרו ולכן הבזקים ישנים נכנסים לתכנונים עתידים ואנו מונעים מתוך חששות ופחדים שמא ואולי ואם.. וכשסיפור זה מגבה את דמות הלוחם הפנימי שלנו, כל אסטרטגיית החיים שלנו מתחילה לבעבע ולצור מפגשים שונים עם המציאות..

זה המקום בו הלוחם הפנימי מתקשה לצאת החוצה כשמשקעים עתיקים מציפים את יכולת התנועה שלו. מצבים מסוג זה יכולים לגרום לעגמומיות, תסכול, חוסר רצון, הרגשה שאין סיכוי לצד מאבקים חסרי טעם בתוכינו ועם קרובים לנו.. המטרה של שיח זה הוא להאיר על הרצונות שלנו ועל המחשבות והפער בין לבין כדי שנמצא ערוץ בריא לביטוי מלא של הצרכים המנוגדים שבנו

לכן אם נמצא עצמינו במצב לא נוח, עם חוסר שקט, כעס ואף זעם שנובעים מהתנהלויות שלנו בעבר, זה הזמן להתבנון מחדש ולבדוק מה למדנו מתוך התנהלויות שקראנו להן כושלות ואיך ניתן להתשמש בחכמה שהרווחנו כדי לצור אסטרטגיה חדשה שתוביל למטרות שלנו..

נקודה חשובה נוספת שנוצר שיח מסוג זה בו תפיסת המציאות שלנו מראה לנו תמונה מסוימת שנולדה מתוך השוואה לאנשים/מצבים/חלומות.. (אנרגיית המאזנים) זה המקום להבין שלא ניתן להשוות אלא רק למי שאנחנו וזה הזמן להעלות את הערך האמתי של מי שאנחנו דרך בחירה בגרסה המשופרת שלנו.. אמנם דורש מאמץ ועבודה נגד פחדים וכעסים, אך שעוברים את המשוכה ניתן להגיע למקום בו יש לידה מחדש מעבר להתניות והשוואות.. מקום פשוט של שלווה והרגשה של חיבור לליבה הפנימית ..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן