מה מזעזע את הסטטוס קוו – יופיטר עושה תשעים לסטורן – אוגוסט 2024

אחד ההיבטים החזקים ביותר שמתגנב לתוך מערך הירח המלא של אוגוסט 2024 הוא ההיבט בין יופיטר לסטורן, היבט זה מגיע לשיאו ב 20.8.24 בשעה 00.45 במעלה 17.26

יופיטר וסטורן פלנטות חברתיות, וקשרים ביניהם עובדים על מחזורים קבועים, אחת ל 20 עד 22 שנים  (תלוי המזלות בהם נפגשים)  ובמעגלים גדולים יותר אחת למאתיים שנה .. לכן כשמתחיל מחזור חדש בתוך מעגל חדש יש לנו וקטור שמשנה מציאות..

הצמידות האחרונה חלה ביום הקצר ביותר של שנת 2020 על מעלה אפס בדלי (מעלה אותה מפעיל כעת פלוטו!!) מדובר בתחילת תקופה חדשה בה יש הכרח לצור שינוים שנובעים בראש וראשונה ממקום של אנושיות, הבנה שכולנו עם כל מרוכבות היחסים שלנו חיים עלך הכדור וללא חוזים שמובילם למקום של לחיות ולתת לחיות ..לא נוכל לחיות

למה זה כל כך חשוב? משום שמחזור זה של יופיטר סטורן מגיע כעת נקודת שינוי (זוית של תשעים)

הצמידות שחלה ב – 2020 שהייתה שנה עוצמתית ומלאה באירועים אסטרולוגים שהתבטאו בשינוים יוצאי דופן שלמעשה יצרו לנו עולם חדש כשנקודת הסיום של שנה זאת היתה הצמידות של יופיטר סטורן. כל אירוע שחל על שער אנרגטי בעל משמעות גבוהה במיוחד שסוגר מחזור ומעגל התפתחות ופותח מחזור ומעגל התפתחות חדש. המעגל האחרון של 200 שנה כל המפגשים בין השנים היו תחת אלמנט אדמה וכעת המפגשים עוברים לאוויר…

לכן המפגש האחרון בין יופיטר לסטורן מספר שהיו לנו 200 שנים ללמוד ברמה פרקטית ארצית שנמדדת דרך טווח של תבניות ודפוסים וכעת אנו נכנסים למאתיים שנים בהן השיעורים ימדדו ברמה מנטלית, תקשורתית, תרבותית ..תוך הבנות חדשות שנלמדו במהלך המאתיים שנים הארונות

אגב יש שגרסו שזאת הנקודה ממנה החלה התנועה האמיתית לעידן דלי! לעניות דעתי לא כדאי להרחיק לכת עד כדי כך משום שעידן הוא חודש בשנה גלקטית ומסיבה זאת כל יום מדוד לשבעים שנה שלנו ולכן לא ניתן באמת לשים את האצבע במרחבי זמן זה כהנה זה הסימן וזה כאן.

החיבור בין איכויות של יופיטר וסטורן מייצרות פעימות מתואמות של התדרים הכי בסיסים של הטבע, ובמזל דלי נוצר חיפוש טבעי לפתרונות חדשים לבעיות ישנות, כן יש גם היבט מהפכני שיכול להיתקל בהתנגדות של הסדר הישן. אך תהליך זה טבעי ונכון גם בהתפתחות אישית וגם בהתפתחות המאסה האנושית ..כמו שני כוחות שמושכים בכיוונים מנוגים, לדוגמה: המשבר ממשיך ומושך תוך בעיות וקשיים, סוגיות כלכליות וחברתיות, בריאותיות וקיומיות בעוד העתיד מושך לפתרון קל ופשוט, לאיכות חיים אחרת, לחיבורים חברתיים שיכולים ברגע הראשון להראות מוזרים… אך הם הפתרונות החדשים שמחוץ לקופסה והכרחיים להתמרת האנרגיה למרחב חדש ומשנת 2023 פלוטו התחיל להפעיל את הנקודה הזאת !

המפגש בדלי נותן לנו חזון חדש ואומץ לעמוד בערכים ועקרונות שמעבר לתפיסה הקטנה של בטחון (לכאורה) ותלות בחומרים מתכלים, זאת תזוזה של אנרגיה כבדה לאמירה חזקה של כולנו כאנושות שהגיע הזמן לשינוי עמוק יותר. ברמה אישית יתכן שנתקל במפגש לא פשוט עם דמות המורד או שאנו נמצא עצמנו מורדים ועושים הכל כדי לצאת לדרך חדשה , נתקלים בתחושת ההקטנה והכיווץ שיכולה לגרום לתסכול גדול, אך זה הזמן לזכור שהמאסה היא זאת שיוצרת שינוים של ממש.. צמידות זאת של יופיטר סטורן במעלה הראשונה של דלי היא מסר קולקטיבי מחריש אוזניים.

מסר זה מקהיל אותנו בקבוצות עם מטרות דומות שצריכות לנוע כדי לחיות, לדוגמה נדידת הצפרים, התנועה, גלים אלקטרומגנטים, החלפת ראש החוץ, התנודה על הגלים שהמובילים עושים כדי לאפשר לשאר הלהקה להגיע ליעדה.

המסר חזק במיוחד משום שנוצר ביום הקצר ביותר בשנה, יום ההיפוך החורפי שמהותו האו שער חניכה רב עוצמה של שינוי אנרגיה, הימים מתחילים להתארך והאור מתחיל נצח וגם כאן יש מסר חזק מאד של באנו חושך לגרש .. במפגש על נקודת אפס היא תמיד נקודת אתחול של אנרגיה וכששני שותפים ששונים במהותם חוברים יחד למסע משותף, יש לנו סיכוי מעולה להתחלה של מסע חדשני שלא הכרנו עד כה עם דרך אחרת, סדר חדש ועולתם מיוחד וייחודי שמביא אוויר נקי..

וכעת השיח בין השנים אחרי שנוצרה נקודת שבירה בתוך מחזור היחסים בין השנים או במילים אחרות, הפוטנציאל מגיע לנקודה של קונפליקט בין מהות יופיטר למהות סטורן ולכן יש כאן מפתח יוצא דופן שיכול להוות נקודת מפנה עצומה!! חשוב לציין שמדובר בראשונה של זווית של תשעים שתחזור שוב ב 24.12.24 ובפעם הנוספת ב 15.6.25 במעלה ראשונה של המזלות הקרדינלים! (הקרנה לנקודת הפתיח של מחזור זה ) לכן יש לנו זמן מנקודת זמן זאת 20.8.21 עד 15.6.25 לצור מארג אחר.. למרות ועל אף הקונפליקטים..

תזכורת קונפליקט הוא מצב שמזמין ליצירת מרחב חדש באמצעות מציאות פתרון חדש לחילופין אם ממשיכים להיאחז בקרנות הקונפליקט זה מצב של מאבקים עקרים שלא מובילים לדבר מלבד מחיר מלא של כולם.. לכן היבט זה בעל משמעות כל כך גדולה לשנת 2024 והקרנה ל 2025 …כשלתוך מבנה זה נכנס גם המחזור של סטורן נפטון.. והדרך בה נפעל עם יופיטר סטורן תהווה דלק אנרגטי למפגש בין סטורן לנפטון..

לכל מי שיש איוש כוכבי במעלה 17.26 כדאי לקחת לתשומת לבכם את הלחץ /פוטנציאל המגיע היום לשיאו..

למי שרוצה לבדוק את מחזורי ההתפתחות של יו]פיטר סטורן ביחס למפה אישית, אני זמניה לקריאת עומק.. דברו איתי 0523764220 
ברכות לימים טובים

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן