מה קורה שסטורן ואוראנוס מנהלים קונפליקט – דצמבר 2021 – סטורן עושה תשעים לאוראנוס

היום 24.12.21 סטורן עושה תשעים לאוראנוס, או במילים אחרות סטורן ואוראנוס משוחחים! זאת הפעם השלישית שהשניים מנהלים שיח זה בשנה זאת. שיח זה שמתבטא דרך תשעים מעלות מדבר על קונפליקט, מאבק ושני צרכים שונים שנתקלים זה בזה..

סטורן מייצג את הסדר, המסורת, רצינות, אחריות, שיאפה להגיע למטרות קונבנציונליות בעוד אוראנוס מייצג את השינוי, מהפכה, כאוס, אנטי ממסדי, שחרור חזק מקונבנציונליות כך שכל דבר שמתרחש תחת השיח הזה מספר לנו על קושי, מאבק ומסע למפגש סותר של צרכים מנוגדים

זווית של תשעים תמיד מדברת על אי הסכמה בין שני כוחות או יותר, על ניגוד אינטרסים שיכול לגרום לבזבוז אנרגיה עצום או לתיעול של האנרגיה למילוי ומיצוי הצרכים של שני הכוחות/קולות המעורבים בשיח זה

במקביל סטורן ואוראנוס במהותם מייצגים שני כוחות מנוגדים, כל כוח/קול מנסה לשמור על המהות והאינטרס שלו , חשוב לזהות את העוצמה של סטורן כמייצב למה שעובד נכון ואת אוראנוס ככוח ששואף לשינוי ..

היכולת לחבר שני קולות מנוגדים לאותו אינטרס היא הסוד של ההתנהלות עם המאבק הפנימי שלנו דרך משא ומתן פנימי כדי להגיע למקומות חדשים בשנת 2021..

שיח זה הוא השלישי בסדרה, שיח זה ליווה את שנת 2021 מאז פברואר, פעם הראשונה היתה ב 17.2.21 פעם שניה היתה ב 14.6.21 וכעת אנו מגיעים לפעם השלישית בה נוכל לראות באור אחר את כל השיח נוכח ההיסטוריה של השנה הנוכחית דרך הפעמיים שעברנו קודם לכן..

בפעם הראשונה בדרך כלל צצה הבעיה של הצרכים המנוגדים, הקולות השונים שנאבקים זה בזה.. בפעם השניה יש לנו אפשרות לראות ממקום עמוק יותר ואולי גם להתחיל לטפל בבעיה שמתגלה כתוצאה מקונפליקט זה, בפעם השלישית זה הזמן לעשות, אך במקומות בהם אנו מבינים ויודעים השכל מנחה אותנו לסיפורים למה לא כדאי ולמה אין סיכוי ..

אז.. דווקא מקום זה מאפשר לזהות את כל החוטים שעדין מושכים לאחור ולא מאפשרים לנו לבצע את השינוי דרך וויתור/פשרה על דברים שלכאורה מאד חשובים.. זמן למבחן פנימי עמוק מאד ולהסכמה לצאת ממקום של מאבק למקום של מטרה חדשה

שיח זה הוא חלק ממחזור יחסים בין סטורן לאוראנוס, שיח זה החל ב 1988 בצמידות בין השנים, השיח המשיך לקונפליקט ראשוני כשנוצרה זוית של תשעים ב- 1999-2000 , ממקום זה ממשכים למולות שהיתה ב- 2008-2010 וכעת שנת 2021 היא התשעים המסיים את התהליך כשהמטרה להגיע לצמידות הבאה עם הבנות חדשות.. 2032 ..

חשוב לציין מדובר כאן במחזור גדול מאד שמשפיע על המון שטחים בחיינו ותוך כדי גם נוזל לתוך המרקמים הפנימים שלנו ומעורר את הקולות האישים ואת המאבקים ביניהם, וכאן טיפ חשוב, אם כל אח ואחד מאיתנו ידע לעבוד עם הקונפליקטים , כולנו ביחד נוכל לצור אפקט של מאסה קריטית😊 בהצלחה לנו

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן