מולד הירח באריה – אוגוסט 2020

מולד הירח באריה: 19.8.20 בשעה 05.42 שעון ישראל הירח נולד באריה

מחזור ירחי זה מתחיל עם שמש, ירח ואופק באריה, שילוש מקודש של מלוכה עוצמתית המציע לכולנו להיזכר במלכות הפנימית שלנו, בלב, בנדיבות, בשמחה, יצירתיות, אהבה ויכולת להאיר ..

בכל מחזור ירחי נזרע במולד והאנרגיה של המולד מלווה את כל אותו ירח/חודש ופותחת את התדר המיוחד לאותו מולד דרך החיבור לנפש, לרגש, לעולם השייכות, ובמשפט מטפורי ניתן תאר זאת כמשיכת מכחול המביאה את כל האנרגיה מנקודת המגע של המכחול עם הצבע והבד.. לכן כל חודש אנו חווים מעגל שמאפשר לנו לחוות את אותה משכית מכחול לסוגיות של אותו חודש בכלל ובפרט, ביחס ישיר למפת הלידה שלנו

מולד הירח באריה מספר לנו על היציאה שלנו החוצה, הפריצה מהקונכייה הביתית לעולם שבחוץ. זה הזמן בו אנו נפתחים מעבר מוכר והידוע למרחבים חדשים שמעולם לא היינו בהם.. ממש כמו ילד קטן שיוצא מביתו בפעם הראשונה: התרגשות ושמחה גדולה אך בו זמנית הילד הקטן לא מודע למה מתרחש במרחב החדש ולכן מסע זה מדבר על התפתחות המודעות דרך מפגש עם אנשים לא מכורים ועם סיטואציות לא מוכרות.. ממקום זה אגב בספרים העתקים מקשרים למזל אריה הימורים ובעיקר הימורי הלבJ, מזל אריה מדבר על אהבה ועל פתיחת הלב..ממש כמו ילד קטן, לא ברור מה יקרה..אך כדי להגיע לשמחה נוצר מסע לפתיחת הלב..

דרך אחרת ומעניינת לא פחות להבנת מהות אנרגית האריה נפתחת לנו דרך היכרות עם האריה בקוסם מארץ עוץ.. האריה יוצא למסע כדי לגלות את האומץ, האומץ להיות מלך החיות, האומץ לפתוח את הלב ולשאוג בכל העוצמה את האמירה שלו לעולם.. האומץ נמצא שם תמיד, אך המסע למקום הלא מוכר ולא ידוע פותח ערוץ למפגש עם האיכויות הפנימיות..

דרך נוספת להבנת האנרגיה של האריה היא להביט בילד קטן שעומד על הבמה של החיים ומחכה למחיאות כפים, בגיל צעיר הוא מנסה המון “שטויות” כדי לקבל את המחיאות כפיים.. (אגב, לעיתים נשאר במקום זה גם בגילאים בוגרים ומקבל משוב תואם) ..אך אם צומח ומוכן להבין שהאומץ לעמוד על במת החיים ולפתוח את הלב מביאה להכרה וההכרה היא האור החוזר והגילוי של האני..ממקום זה השחקן הצעיר גודל להיות במאי ובורא מציאות חיים התואמת את חלומותיו..

המולד מעניק את המתנה של ההתחלה החדשה: היציאה החוצה למרחב חדש תוך התמודדות עם אנרגיות דינמיות מאד, לכן נגיע למולד עייפים, תשושים ולא בדיוק מייחלים לעלות על הבמה ולהראות את עצמינו מול העולם .. דווקא זמן זה מאפשר להתמודד עם אנרגיות שסוגרות אותנו בתוך בועות של העבר, או נועלות את הלב בגלל פחד.. זמן זה מעניק את אנרגיה המיוחדת שדוחפת החוצה ואם נדע להעזר בה נוכל לפרוץ את גבולות הפחד להיכרות מחודשת עם מי שאנו באמת

במולד זה מצטרף מרקורי לצמידות שמש וירח ומעניק את המתנה של מספר הסיפורים ליצירת סיפור חדש שתואם לצורך שלנו לשאוג את השאגה שלנו בעולם, להשמיע את הקול ואת העוצמה ובעזרת קול זה להאיר..

מולד הירח באריה מציע תהליך של היכרות עם הגיבור הפנמי, בכל אחד מאיתנו נמצא גיבור פנימי, ברגעים שאנו מחוברים לגיבור הפנימי יש תחושה שהכול אפשרי, תחושה של חיבור מוחלט למי שאנו מי אנו אמורים להיות. לכן ברגעים שאנו בצומת, סימן שאלה, תהייה, תעייה או טעייה, אנו מחפשים את אותו קול פנימי שמנחה את הגיבור.. אנו משתוקקים לעוצמה של אותו גיבור, אנו רוצים וכמהים לחוש את אותו גיבור, ליהנות מיכולותיו, אנו חולמים עליו, אנו משליכים אותו על אחרים, אנו מנסים למגנט מעט מכוחותיו עד לרגע שנוכל להפיק זאת מעצמינו. אותו גיבור יכול כל מה שלא אפשרי לו כעת…

המולד מעיר את הגיבור ומציע לו לצאת למסע, הגיבור הפנימי כמו גיבור באגדות, יוצא למסע של גילוי, התנסות, לימוד והליכה מהלא מודע ללא ידוע כדי לאפשר תהליך של חניכה, העצמה וחיבור לאני האמיתי, הגיבור הפנימי..

מסעו של הגיבור הוא מסע של יציאה מהבית, כמו בכל אגדה כך בחיים, הגיבור יוצא מהבית למרחב לא ידוע, למגרש משחקים אחר שחוקיו לא נהירים לו, אך הקול הפנימי מכריח אותו לצאת, בדרך הוא נאבק עם שני כוחות מנוגדים מצד אחד הפוטנציאל, הידיעה העמוקה בהצלחה, נוכחות, עוצמה ושמחה ומצד שני תבניות עבר, ציפיות, חברה, תרבות, הורים, מורשת ועוד.. הגיבור נאבק בצלליו ושידיו ודרך מאבק זה עובר חניכה, יוצר מציאות אחרת, לומד להיות מה שחלם להיות כדי לחזור הביתה להיות שלם, אמיתי, נוכח ושותף ליצירה ולבריאה.

כשמרקורי הלו הוא מספר הסיפורים לצידו של הגיבור יש את מתורגמן למציאות ויש סיכוי מצוין להשמיע את הקול והשאגה האמיתית שלנו..במיוחד שמרקורי מגיע למעלה קריטית, זאת לצד אוראנוס שרק נכנס לרטרו ומציע אווירה כאוטית בכל הנוגע לביטחון שהרי הגיבור לא יצא לדרך אם הכל נפלא ונהדר.. הכאוס מהווה גורם מדרבן לצאת החוצה למסע אינדיבידואציה, במיוחד שאוראנוס חזק במפת המולד במחוזותינו (צמוד לציר)

במקביל חשוב שסטורן נמצא בבית בגדי במעלות האחרונות של גדי (ברטרו) ומארס נמצא בבית בטלה במעלות האחרונות של טלה (לקראת רטרו) מצב זה בו המריעים העתיקים נמצאים במקום בו יכולים לפעול בשיא העוצמה.. זה זמן נפיץ מאד שיוצר לחץ חזק בין מה רוצים למה צריכים כשהכל נמצא בתוך דלתות מסתובבות עם סימני שאלה גדולים מאד ..

כמו כן נפטון, נפטון גם כן בבית בדגים (שליט מזל דגים) וחזק במפת המולד שמשום שהוא היחיד במזלות המשתנים ולכן עוצמת החזון והאימון יכולים לחלחל בקלות לתוך המרקם של ההתרגשות מהמולד..או לחילופים נוכל לגלות את האשליה הענקית שאחריה הלכו שבי.. כמו החלילן מהמלין..

נקודה מענינית נוספת במולד זה, אין לנו איכות של אוויר ולכן נמצא עצמינו במסע לגילוי הנשימה, הקשבה, הגדרה מחדש של מחשבה ותקשורת ויותר מכל ההסכמה לספר סיפור חדש שיכול להוביל למלוכה האמיתית

ובמבחן האלמנטים כשיש לנו המון אש והמון אדמה.. הפעולה שנוצרת היא בעירה חזקה מאד שממיסה את האדמה ומייצרת זכוכית .. לכן מולד זה מביא את חכמת הבהירות והפיכת האבק והאפר לזכוכית בהירה דרכה ניתן לראות את הקשת.. הבטחה לימים חדשים

וברוח המקורות.. חודש אלול נולד, חודש של חשבון נפש, הטהרות, הזדככות והכנה לשנה החדשה.. זמן נפלא לסליחה ותפילה עמוקה להאיר בחושך הגדול שאנו נמצאים כעת..

ברכות לחודש מלאור

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן