מולד הירח בטלה – מרץ 2023

מולד הירח בטלה תמיד מולד מיוחד במינו משום שפותח לנו התחלה חדשה למרחבים חדשים, להתעוררות, חיות ושמחה.. המולד הנוכחי מיוחד עוד יותר משום שחל על מעלה אפס בטלה. מעלה אפס היא מעלת האתחול, עוצמת הלידה מחדש, עוצמת הזעקה הראשונית, עוצמה החיים עצמם בכול הכוח..

מולד זה מתרחש שעות אחרי מעבר השמש למזל טלה,. מעבר השמש פותח את הדלת ומציע לכולנו לצאת החוצה ולכבוש את החלומות שלנו, לא עוד רגע, לא מחר ולא מחר-כך.. עכשיו! זה הזמן 

 ולמעשה בפעם האחרונה שמולד הירח היה בטלה במעלה 0 היה ב- 21.3.2004 ובפעם הבאה אירוע מסוג זה יתרחש ב 20.3.2053 ..נקודת האפס היא נקודת מלאת אנרגיה שלוחצת בכל הכוח לצאת החוצה..

למעשה נקודת האפס מדברת על שער חניכה של התחלה, בקוע המחסומים בעוצמה וכעת עם גל גדול של מים שמגיע מאנרגית דגים לטלה.. גל שהפוך לאש יוקדת שיכולה לעזור לפתוח את כל המחסומים ולצור מרחב חדש ונקי להתחלה חדשה! זמן המולד 21.3.23 בשעה 19.22 שעון ישראל .

מה מספר לנו מולד על מעלה אפס? פעולה.. זה לא היכון, החל וצא.. אלא צא.. זה המקום בו אנו יכולים לבחון כמה אנו מוכנים ומכווננים למציאות, כמה אנו מלאים בחזון שמגיע מהדגים ומוכנים לצאת לפעול כדי לשנות את המציאות, או כמה אנו מפחדים, בורחים, מתעלמים, חרדים או קפואים.. כל אחד עלפי המפה האישית וכל פי השלב בו נמצא ביחס לחוזה האישי ומסלול ההתפתחות האישי…

מולד הירח בטלה מביא עוצמה של פילוח וביקוע, כל החלקים המעודנים ביותר מקבלים עוצמה יוצאת דןפן ופורצים את המחסומים, ממש כמו לידה, התינוק העדין וחסר האונים המלא בפוטנציאל לגדילה וצמיחה, אותו תינוק מצליח לפרוץ את המרחב הרחמי ולצאת לאוויר העולם כישות נפרדת ונבדלת עם מסלול מרתק ויוצא דופן

למעשה, היום מתחיל מחזור חיים חדש שרובו ככולו עוסק בהתחלה. מה נדרש להתחלה? אומץ גדול מאוד, רצון עז, אמביציה, מיקוד במטרה, תשוקה ופריצת גבולות הקיים כדי להגיע למרחבים חדשים. ומשום שמדובר בנקודת התחלה ופריצה של האנרגיה , חשוב להבין את המולד כנקודת הטענה, פריצה ויצירת תו חדש בתוך המנגינה של החיים

מפת המולד מספרת לנו על מחזור ירחי זה וכיוון שהוא פותח את השנה כולה ולכן גם משפיע על השנה כולה. אסטרולוגית שמש וירח בטלה (מעלה 0 – מעלת האתחול) ואופק במאזנים.. המזל המנוגד כשונוס השליטה של האופק נמצאת בבית בשור.

מפת המולד מדברת על התחלה חדשה שדורשת איזון. אופק במאזנים מדבר על היכולת הפוטנציאלית שלנו לצור איזון מתוך הבנה כל חלקי התמונה בחיינו… אפשרות לשנות קונפליקט לדיאלוג בריא ונקי, השליטה, ונוס בשור בבית 7 מספרת לנו על הצורך להבין את הערך שלנו מתוך דיאלוג, קשב ויכולת למצוא פתרונות שנכונים לכולנו מתוך הבנת הכולנו..  להמשך המאמר נא ללחוץ כאן

הקומפלקס בין אנרגית טלה שמייצגת את האני למול אנרגית מאזנים שמייצגת את האנחנו, קומפלקס מורכב מאד שלוקח לפיצול ובידול …אך אם נשכיל לראות את המטרה שמעבר נוכל לגייס גם את האני וגם את האנחנו למטרה משעבר לטובה הכלל.. חודש זה מדבר על יציאת מצרים, מעבר במצרים צרים ולא פשוטים אך המטרה להגיע לחופש ולארץ המובטחת.. האם נשכיל למצוא את הארץ המובטחת המאפשרת קרקע פוריה ומעניקה לכולנו .. מולד זה מדבר איתנו על תהליך ריפוי עמוק מאד שיכול להוביל למקום זה..

מיקום שמש וירח בבית שש מדבר על ההכרח לרפא את הפגימות ופגיעות הנובעת מקושי לגשר בין שמים לארץ, בין אידיאלים לבין מציאות..בין גן עדן שלם להגליה מגן עדן בה אנו נטושים ומחפשים את הדרך בחזרה הביתה.. כולנו נמצאים במקום של עבדות לתפיסות והרגלים, לא בודקים ולא מתחדשים ומתעדכנים בתנאים המשתנים בעולם וממשיכים ללכת באותו ערוץ צר שלא מאפשר לראות אלא רק את הגב של מי שנמצא לפנינו.. ממקום זה בקלות רבה נכנסים לתודעת ההרדמה, הסבל והכאב.. האם אלה נחוצים לחיים בעלי משמעות?

חודש זה מדבר על האפשרות לשנות את תודעת העבדות , לצאת מעבדות לחירות, מאפילה לאור גדול.. לחצות את ים הפחד, לצלוח את הכישלונות ולהגיע למרחב חדש בו ניתן לייצר אתחול מחדש למציאות חדשה…רמז לחודש ניסן המסמל את היציאה מעבדות לחירות ..אתחול מחדש.

מרקורי בטלה, בית 6 יכול לסייע לנו לראות את כל חלקי המתנוה ואת התמונה הגדולה, להגיע לקשב, הבנה, הכלה, חוזים חדשים ..ברקע אמנם הצל מגיע עם המון רעשים ומאבקים, מלחמות והתמודדויות.. המטרה לבדוק לעומק את טיב הסיפורים, גישה ותפיסת מציאות כדי ליצר מרחב בו ניתן ליצור חוזה חדש..

נקודה מעניינת נוספת היא פלוטו במעלה קריטית , רגע לפני מעבר לדלי.. פלוטו חזק מאד על הציר (במחוזותינו) מייצג את השינוים העצומים המתרחשים מתחת לפני השטח, כל הסוגיות של אנרגית הגדי מוצאות ערוץ לצאת החוצה בימים האחרונים של פלוטו בגדי (מאז ינואר 2008) ולכן הצפות, גילוים, חדשות לבקרים, רעידות אדמה וסוגיות של הון, שלטון ודת מקבלות עוד תפנית שלא בהכרח תגיע לפתרונות כעת.. משום שפלוטו טרם סיים את מסעו בגדי.. נחכה לסבוב האחרון בגדי לאחר הרטרו וימים יגידו.. יש סיכוי מצוי שמה שאנו מכירים כעת לא יהיה אותו דבר אחרי מעבר זה..

במקביל מארס, סוגר את המפה רגע לפני שעובר לסרטן אחרי מסע ארוך מאד בתאומים עם חילופי שליטים על מרקורי, מרקורי שליט תאומים בטלה ומארס שליט טלה בתאומים ..לולאה אנרגטית לא פשוטה, אך דווקא עוצמתה מדבר על אפשרות למצוא פתרונות חדשים ומיוחדים כדי לרפא את המקומות שנובעים מתפיסה המייצרת חולי וסבל.. זאת לצד סטורן שרק עבר לדגים ולוחץ על התחלות חדשות מסוג אחר

כירון חזק מאד במפה זאת ולכן יש לנו גורם נוסף שמדבר על פצע, בטלה, פצע הזהות וחיפוש המשמעות דרך הבנת המטרה וכשאין מטרה וכל מה שיש זה כאוס ובלבול.. ערפל חזק, פגיעות ופגימות, העלבות ומגננה חזקה..כל אלה יכולים להוציא את החיצים וללבות עוד יותר את המאבקים שלנו ביננו לבין עצמינו, ביננו לבין אחרים ובינינו  לבין העולם בכלל.. האם העולם מקום מלא בטחון או שהעולם מקום מסוכן ואגרסיבי.. זמן לבחון לעומק מה מקור הפצע..

לכירון מצטרף יופיטר שעדין צמוד לו ונוגע בפצע האמונה, כמה אמונה שי לנו ובנו והאם אמונה היא המפתח במיוחד אם נשענת על רעש, ספקות, סימני שלאה, בלבול וחוסר כיוון.. כדי לחדד את משמעות הצמודות של יופיטר וכירון, מוזמנים להכנס לכאן…

המפה רובה ככולה מפה מגיבה ולכן יש חשיבות עצומה למפה אנו חושפים את עצמינו, משום שכל דבר יכול להיות טריגר חזק להפעלה, ללחץ, להתפרצות ולליבוי חזק מאד של כל מה שאין..

חודש מרתק שמאפשר לאתחל הכל.. לקחת את הפוטנציאל הטהור של הטלה הקטן כדי להגיע עימו לבנית תשתית של הראם, השליט האדיר של העדר שמוביל למרחבי בטחון ועוצמה, שמאפשר חיים של שלווה ונחת עם ידיעה שהכל בסדר… וכאן כדאי להיכנס למהות הארכיטיפ טלה, לחבור לדמות הלוחם!!! ארכיטיפ טלה מדבר איתנו על דמות הלוחם, מי הלוחם הפרטי שלך? מה המטרה של הלוחם? מאיפה הוא מגיע ולמה? איך עובדים עם הלוחם כדי להגיע לכבוד יעדים ולא להלחם עם הצללים? כל המידע נמצא במפה האישית ורצוי וכדאי לבחון מקום זה כדי לקבל את המפה לשנה החדשה, למולד החדש ולאתחול שלם ומדויק.

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן