מולד הירח בתאומים – מאי 2022

היום 30.5.22 בשעה 14.30 שעון ישראל : מולד הירח בתאומים

כל מולד ירח הוא הזדמנות להתחבר ולאתחל את אותה אנרגיה בחיינו, זמן לחקור לעומק את מהות הארכיטיפ , להבין ולשנות ביחס למציאות המשתנה של חיינו. היום במולד החדש של הירח בתאומים יש לנו הזדמנות ללחוץ על כפתור האתחול של תפיסת המציאות שלנו ויחסנו עם הסיפורים שאנו מספרים לעצמנו

מולד זה קצת יותר מורכב משום שאנו נמצאים עדין תחת הליקויים שחווינו במהלך מחזור הירחי הקודם, מסיבה זאת הרגישות והפגיעות גבוהים מאד ולהגיע לנקודת אתחול עם פגיעות ורגישות יוצר קושי וכיון שאנו מדברים על מרקורי שליט המולד, נמצא איזה סיפור שיעזור לנו לכסות על הפגיעות והרגישות ולמעשה נפספס את האפשרות לעשות את קפיצת האימון של תחילת מחזור חדש

במקביל שליט המאורות למולד זה, מרקורי נמצא ברטרו בשור. שור הוא מזל קבוע ולכן מספר לנו על זירה של בטחון ההכרחית לקיומנו וכשמרקורי ברטרו בשור יש המלצה לשנות את יסודות ותומכי המרחב הבטוח שלנו כדי שנוכל לנוע ולא רק להיות באחיזה.. כשמדובר במרקורי זה אחיזה בסיפור, או סיפורים שיש לנו על עצמנו ועל החיים. מטרת הסיפורים לצור בטחון, אך בו זמנית יוצרים אחיזה בסיפור ישן של למה לא כדי ולמה זה מסוכן ולמה… והשינוי הולך ומתרחק והחוויה של ההשתבללות הולכת ונעשית חזקה יותר..

ההזדמנות הנפלאה במולד זה דווקא בגלל הקושי לשחרר היא היכולת להבין ממקום עמוק יותר ששינוי גדול לא קורה מעצמו בגלל קפיצת אימון, יש להבין מה לא עובד יותר ואיזה סיפור לא משרת אותנו באמת כדי לשחרר ולקפוץ .. זה הזמן לאפס ולאתחל תוך קביעת יעדים ליצירת תנועה בחיינו

כדי להבין את מולד הירח בתאומים כדאי לחזור למידע בסיס וראשוני, מה הגלופה של התאומים? אנו מזהים שני קווים אנכיים המחוזקים על ידי שני קווים אופקיים: הסימבוליקה של הדואליזם לווקטורים הפוכים משתנים😊 דואליזם מספר על הפרדה ראשונית ומכאן גם הצורך העז לחבר ולקשר וממקום זה נולד הצורך ללמוד, לאסוף מידע, לחבר, להתקשר ולכן זה המקור לשפה ולתקשורת ולמקורם התבניות הראשוניות שכעת ניתן לאתחל.

מרקורי שליט מזל תאומים מתואר כשלי מכונף, מהיר ומעביר מידע ובמיתולוגיה היחיד שיכל לנוע בין ממדים , כמו סמל מזל תאומים בין עולמות של מטה למעלה ובין עולמות של מזרח ומערב, בין ניגודים כשעונה על הצורך לחבר ולתקשר קצוות מנוגדים…אגב גם במציאות אנו יכולים לזהות אותו רק בקצוות, בתחילת מחזור במזרח ובסוף מחזור במערב בקרבה לשמש ..

מולד הירח תמיד מספר על התחלה והתחלה תמיד מגיעה אנרגיה צעירה שלא בהכרח נוח לה עם עומק ועם מפגש כן ועוצמתי, במקביל חשוב לזהות שאנו מגיעים עם התנסות וניסיון של המחזור הקודם ולכן שוב, כדאי לקחת בחשבון את השפעת הליקויים שעדיין אופפת אותנו ולכן מולד זה יכול לצור חוסר נוחות עם רגשות עמוקים כשאנו נמצאים במקום זה במיוחד שמרקורי ברטרו ולוקח אותנו לעוד מרחבים עמוקים שמעבר.. למעשה מולד זה מתעתע במידה רבה משום שמביא התחלה חדשה אך יחד עימה התמודדות עם המון צללים של המחזור הישן ושל הרטרו של מרקורי.. מסיבה זאת יכול להיווצר מתח, זה בסדר.. המתח רק מראה שזה הזמן לשחרר את הסיפורים הישנים ולהיות בכנות עם כל מה שאנו מרגישים כעת ועם ההסכמה לקפיצת האימון.

תהליך זה למעשה עוזר לשחרר ולרפא את כל המקומות שאוחזים בנו בגלל פחד או כאב או סיפורים שקשה לנו להיפרד בגלל הקסם שיצרו פעם. כאן ולה שאלה חשובה, האם הסיפור שלנו על מה אנו לא יכולים בגלל______ (נא למלא את החסר) זה בסדר שסיפור זה ככב בחיינו לפני 7שנים או לפני 22 שנים ,אך כעת? באמת?:)

מה עוד קורה במולד זה ? אופק במולד במחוזותינו במאזנים (מזל אוויר והמולד עצמו באוויר) מזלות אוויר מדברים על יחסים , יחסים תחילים בסיפורים שלנו ובחסרים והחסכים שלנו ומולד זה נוגע לנו בדיוק במקומות אלה ומאפשר לנו לצור אתחול מחדש. ונוס לשיטת האופק/שליטת המפה נמצאת בבית 7 , המיקום מחזק עוד יותר את מה שצוין לעיל ובמקביל השיח שלה עם פלוטו מדבר על הכרח לזנות ולהביא את האמת בנוגע לאהבה ושפע ולא רק בנוגע למה חסר לי ואיך ניתן להשיג זאת ..

מארס ויופיטר חזקים מאד בטלה, רק אתמול התחילו מחזור חדש של יחסים וכבר מככבים במולד שבמחוזותינו לוחץ על האופן בו אנו מתפקדים בעולם, האם אנו מתפוצצים על הכל או שמא יש לנו יכולת לצור מטרות ברורות שתשפרנה את חיינו ותאפשרנה לנו לנהל את המשאבים שלנו בצורה חכמה ונכונה.. וכיוון שהגענו לצורה, כדי לציים שתקפה ארוכה מאד יש לנו מקבץ חזק מאד של גרמי שמים באיזור מאד מצומצם וכעת אם נקח זאת בחשבון זה אומר שהכל מרוכז מאד, אינטנסיבי מאד ולוחץ על כל הכפתורים חזק מאד.. חשוב לציין שיש שיח חזק מאד בין המאורות בתאומים למארס יפטר בטלה.. אש, המון אש שהשיח כעת נותן אפשרות להתעלות מעל הצללים !

כיוון שמפת המולד מצומצמת מאד ויוצרת לחץ חזק  מאד, לחץ כזה יוצר הכרח לגעת במקומות הרגישים, כך שצד אחד יחשפו הצללים הקשיים של היאחזות בסיפורים ומצד שני יש הזדמנות נפלאה לפתוח צוהר לאמונה נקיה שתאפשר לנו לייצר סיפור חדש וממנו תפיסת מציאות חדשה והתחלה חדשה..

כאן עולה השאלה, האם אנו יכולים להרשות לעצמנו לשחרר את הסיפור הישן ואת הגישה השינה שלא באמת משרתת אותנו ולהתחיל חוזה חדש עם עצמנו ועם העולם, חוזה שמאפשר להיות מי שאנו יכולים להיות באמת..

ותרגום אחר לחלוטין דרך מהות הארכיטיפ התאומים.. דמות מספר הסיפורים שלנו , בדרך כלל מונעת על אוטומט וכעת ברטרו ובמולד על רקע הליקויים יש לנו הזדמנות לשנות את הפאזה המנוכה ביותר של הלהטוטן בו האוטומט עובד שעות נוספות כדי להתחבר מחדש למספר הסיפורים להעביר את עצמינו סדנת כתיבה/הבנה על מי אנו ומה אנו יכולים להיות ואז נגיע לפאזה הגבוהה ביותר של דמות זאת: הקודם וממנו נוכל להתחיל לצור אלכימיה של ממש.. ברוכים הבאים למציאות חדשה

טיפ: לעצור לרגע ב 14.30 , לנשום עמוק, לשים כוונה ולראות בעיני רוחנו את עצמנו בגרסה המיטבית ..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן