מותחים ומגמישים את התפיסה – מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש – יולי 2021

היום 5.7.21 מרקורי מתמקם במרחק הגדול ביותר מהשמש. מרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש בזמן בו נמצא בצל טרום רטרו או פוסט רטרו. פעם קודמת מרקורי היה במרחק זה ב- 17.5.21 כשמרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש.

כעת שמרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר, התודעה שלנו יכולה להימתח ולהתגמש ונוצרת הזדמנות לראות הרבה מעל ומעבר למה שאנו רואים בדרך כלל או במילים אחרות זה הזמן לזהות שמשהו כעת אחרי שמרקורי עשה את הרטרו והתאפשר לנו להיכנס למקומות שבדרך כלל לא אפשריים לנו, זה הזמן בו למדנו והשכלנו והגענו לסיפורים חדשים וכעת.. זה הזמן למתוח עוד טיפה את התודעה.

זמן זה יכול להיות קריאת השכמה, תמרור ענק שמגלה דברים שעד כה לא יכולנו לזהות. נקודת זמן זאת יכולה לפתוח ערוץ למשהו שלא ראינו וגרם לנו סוג של נזק או למשהו שיכול להביא הרבה טוב המתנה של נקודת זמן זאת היא מתיחה של התודעה והאובייקטיביות הכל כך נדירה בזמנים אלה.. המתיחה והגמישות מסייעם להגיע למקומות חדשים ולהבין בפרספקטיבה חדשה את הסיפור הישן ומכאן עדכון ושדרוג אותו סיפור.

בזמן שניתן לזהות ולראות תחת האנרגיה של התאומים, לפעמים נראה זאת דרך שיקופים חיצונים במיוחד בסביבה הקרובה לנו.. או שגילוים אלה מגיעים דרך תקשורת חיצונית, רשתות חברתיות, טכנולוגיה של מחשבים ועוד.. המטרה לאפשר לזהות משהו שקודם לא ראינו כדי שנוכל לשדרג הבנות של העבר שלנו במטרה להגיע לסיום לולאת הרטרו עם הבנות אמיתיות וכנות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן