מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של אוגוסט 2019


1.8.19 מולד הירח באריה
כל הפרטים במאמר מיוחד לקראת המולד עצמו

1.8.19 מרקורי מסיים את הרטרו
מרקורי מסיים את הרטרו ונכנס לזירת הצל פוסט רטרו. אזור זה מייצג את השלב האחרון של הרטרו. בשלב זה ניתן להפיק רעיונות חדשים לבעיות ישנות וברטרו הנוכחי תרגום ותפיסת המציאות בכל הנוגע לעולם הרגשי שלנו, ואיך מתבטא ביחסים בכלל ומשפחה בפרט, זמן להסקת מסקנות חדשות וכללים חדשים כדי לחיות חיים רגשיים עשירים ומהנים

תזכורת למהות הרטרו: שלב ראשון של הרטרו נקרא הצל טרום רטרו. בשלב זה צפות תחושות (כיון ששלב זה מתחיל בסרטן ) עולים זיכרונות מעומק המאגרים הפנמיים ביותר לאורך ציר הזמן של חיינו… לכן הצל טרום רטרו הוא הזמן להסב את תשומת ליבנו והבנתנו לסיפורים שאנו מספרים לעצמנו על בסיס סובייקטיבי בכל הנוגע לעולם הרגשות שלנו וקשרים רגשיים
שלב השני של התהליך, זהו הרטרו עצמו. ברטרו עצמו נתקל באנשים ומפגשים שילחצו לנו חזק על כפתורי הפעלה, דפוסים שמחברים את האינטליגנציה למציאות, לכן עולים מתחים, חששות, לחצים, עצבים, ולא מעט כאב וצער שהתחבאו עמוק עמוק בתוך הלא מודע.. כיון שהרטרו החל באריה המטרה של רטרו זה להעיר אותנו לשדרג את התכנה ביחס למציאות המשתנה ולא רק ביחס לרגשות האישים שלנו… שלב זה נחשפים לשכבות עמוקות שמנקות את כל מה שצף על פני השטח ובכך מתאפשר תהליך ריפוי ויצירת מציאות חדש .
השלב השלישי ואחרון של הרטרו הוא הצל פוסט רטרו.. הזדמנות שלישית לפגוש את אותה אנרגיה במינון אחר אחרי עבודת מודעות שנעשתה ומכאן האפשרות לצור שפה מדויקת יותר במפגש עם המציאות, החל מהדיאלוג בין החלקים הפנמיים שבתוכנו, כלה ביחסים עם המאגרים הרגשיים שלנו משפחה וזיכרונות . זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לארגן את הארכיון הפנימי בצורה יעילה, נכונה ובריאה. טיפ, שלב זה של הרטרו בעל משמעות עצומה שכן מעניק את הדלק עד רטרו הבא..
אנו נמצאים כעת בשלב השלישי שמאפשר להעלות את התדר ולהסכים לצור חוזים חדשים עם עניינים ישנים:)

2.8.19 ונוס עושה תשעים לאוראנוס
שיח זה בין ונוס ואוראנוס מייצג את הצורך בביטחון (ונוס) מול הצורך בשינוי והתחדשות (אוראנוס) . ונוס מייצגת את המרחב הבטוח שמשרת אותנו באופן קבוע, אותו מרחב בטוח נבנה על בסיס דפוסים חוזרים ונשנים שנובעים מזמנים מוקדמים מאוד של החיים . אוראנוס מייצג את הצורך לחופש מכל המוכר והידוע כדי לייצר חיבור לאני האמתי האותנטי . לכן המפגש יכול להיות טעון בהמון מתח, חוסר יציבות, אימפולסיביות ולחץ על נקודות “תורפה” ..אך בו זמנית חשוב לזהות שהאתגר והמטרה של אנרגיה זאת להוציא אותנו מהמרחב הקבוע והידוע למשהו חדש, רענן יותר, מרחב בו נוכל לחוות חוויות שטרם התנסינו בהן, שנוכל לגעת במשאבים שטרם הכרנו ויותר מכל לאפשר שינוי כדי למנף את הקשיים מהמחסן הסגור לאוויר..

זמן לאוורור ולפתיחה חדשה של חפיסת הקלפים הישנה, לכן לדוגמה אם הבעייתיות שלנו נוגעת לכספים (ונוס מייצגת בין היתר את היחסים שלנו עם כספים ) זמן זה נוכל לצאת מבעיה הקבועה ומתמשכת ..דרך מפגש עם הכאב שהיא מייצגת….למעשה הקונפליקט בין ונוס לאוראנוס מאפשר להוציא החוצה את כל מה שדחקנו, סגרנו ולא אפשרנו לפגוש בגלל הכאב ששייך למקום זה.. זה לא רק כאב אישי, אלא כאב אנושי (התנהלות כלכלית לוקה של בזבוז למול רעב, הון למול חולי ו..) לכן זמן זה מאפשר לנו לגעת במה שהזנחנו ולתת פתרון חדש דרך פתיחות וחשיפה של אותו כאב למקום של חוזה חדש הניזון מאינטואיציה אחרת..

זמן זה מהווה נקודת מפנה למי שמי שמוכן לגעת בחוסר יציבות, בשליטה, איפוק, פחד וכאב .. למי שרוצה לבדוק את הקומפלקס הזה ביחס למפה אישית, אני זמינה לקריאה טלפונית קצרה וממוקדת.. 

ברכות לשבוע מלאור

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן