מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של יולי 2021

2.7.21 מארס עושה מולות לסטורן
מארס וסטורן מייצגים שתי אנרגיות שונות ומנוגדות ולכן שנוצרת זווית דינמית בין שתי אנרגיות אלה נוצר לחץ חזק, מצד אחד מתיחת האלסטיות עד קצה גבול היכולת למאבק דינמי, ומצד שני השלמה של שני כוחות מנוגדים שיוצרים קשר בין רצון למטרה. מארס מיצג את הכוח עוצמתי של האביב, פריצה, חום ותנועה בעוד סטורן מייצג את האנרגיה של המסוגרת של החורף, שימור, קור וסטטיות.

דרך אחרת להבנה היא דרך הבנת הארכיטיפים, הדמויות שכל גרם שמימי מייצג: מארס מייצג את הצייד והלוחם וסטורן את הצנזור והמורה, לכן מפגש מבניהם יכול להיות מפגש של מתח, מאבק ותסכול עמוק או דיאלוג מדהים של גיוס החכמה של המורה הפנימי כדלק ללוחם ולסמן מטרות, יעדים (סטורן) ביחס לרצון אישי וצרכים אישיים (מארס) וממקום זה חשבון נפש עמוק, הבנות אמתיות, שחרור תסכולים וכעסים ומינופם לתכניות ארוכות טווח, בזהירות מתוך הבנת המפה הגדולה של החיים. לכן זמן זה מאפשר לנו לפגוש את הקצוות כדי לצור אלסטיות ובכך לגייס את עוצמות למסע למימוש רצון, מטרה, הצלחה ויותר מכל סלילת דרך אמתית וכנה עם הסכמה להצלחה ומימוש חלומות

נקודה חשובה, בקלאסיקה מולות מדברת על קושי, כעס גדול, תסכול עצום וקשיים, זה נכון, אפשר לחשוף את הרגשות הללו ואפשר לעשות איתם משהו! ניתן לבדוק ולאבחן את הכעס, תסכול וקושי ולדרכם להגיע למקור שיצר אותם ולשנות את המקור, כמו טיפול שורש לתופעות שעוצרות בחיים. לכן זמן זה הוא כמו מראה עמוקה מאוד לכל מה שעוצר ומכאיב, מכעיס ומתסכל כדי לאפשר ריפוי!! כדי לאפשר שינוי ומרחב חדש של הוויה. מילות מפתח –השקעה ובזבוז, להעביר את החיים בצורה הכי פשטנית דרך פילטר של האם אני משקיעה או מבזבזת .. ולחכות לתשובה כנה:) דוגמה: האם אני משקיעה אנרגיה ביחסים או מבזבזת את האנרגיה ביחסים? אם נוצרת תחושה של שלווה, התרחבות הלב וטוב, יש סיכוי מצוין שיש תמורה בעבור השקעה או אם נוצרת תחושה של התכווצות, כעס ומתח, יש סיכוי מצוין שיש כאן בזבוז אנרגיות! כן, באופן מוזר התשובות מגיעות ומאפשרות להתמיר את הקונפליקט להתמיר את המצב למרחב הוויה חדש.

4.7.21 מארס עושה תשעים לאוראנוס
השיח בין מארס לאוראנוס מדבר על שני קולות פנימיים, מארס מייצג את הרצון על כל גווניו וצורותיו, החל מרצון ראשוני לשרוד וכלה ברצון להיות מיוחד, אינדיבידואלי ובעל אמירה חדשה כדי לצור השפעה רחבה ולשנות מצב הישרדות למצב של מנהיגות.

אוראנוס מייצג את הקול של המורד הפנימי המתפתח לדמות בעלת עוגן של אותנטיות עוצמתית המייצרת השפעה רחבה. שני קולות אלה יושבים בזירות שונות עם צרכים שונים שלעיתים נראים סותרים זה את זה , ממקום זה נוצר קונפליקט חזק , הקונפליקט מייצר לחץ גדול מאד שמוביל לתזוזות בקרקע המוכרת לנו , ממקום זה נוצר חוסר שקט, מתח, ולחץ על כפתורים ראשונים של ביטחון

ולמה? משום שכולנו שואפים למרחב בטוח בו נוכל לחוש שלווה ושמחה. אך הביטחון משתנה עם תהליך הצמיחה וצרכים של ילד בן שנה שונים מצרכים של אדם בן 20 או 30 או 40 או 50 או ..   ומה גורם להיתקע בצרכים של ילד בן שנה: הרגלים !!!

ההרגלים מקבעים אותנו וגורמים לנו להיאחז בכל הכוח.. שנוצר שיח דינמי בין מארס ואוראנוס, נוצר לחץ חזק מאד שממש מנפץ את אותם קירות. החוויה הראשונית היא פחד ואימה שכן הקירות שהגנו עלינו ויצורו מרחב בטוח מתמוטטים. אך אם נשכיל להבין מה הם הקירות הללו ומה הצרכים שנענים בתוך קירות אלה נבין שהתמוטטות מבורכת ומאפשרת לנו לפרוץ את הגבולות ולצור מרחב חדש, עצמאי ובהיר בו נוכל להתחבר לקול אחד של המנהיג הפנימי ולקול אחר של האינדיבידואליסט האמתי והאותנטי.. לכן גם אם שיח זה לוחץ בכל הכח הוא מוביל לתהליך עמוק ובריא של עצמאות כשהפוקוס כעת הוא על פעולה מכוונת למטרה כדי להגיע לעצמאות אמיתית

4.7.21 שמש עושה תשעים לכירון
השמש תמיד שם מיקוד חזק על מהות האני, כירון שם מיקוד על הפצע הפנימי על כל רבדיו (פצוע, פוצע ומרפא) לכן במשך כמה ימים לפני כבר נחוש באור המוטל על הפצע של האני (כך גם כמה ימים אחרי עדין נרגיש את האפקט), אם אפקט פצוע: הפצע יפתח , נחווה את הפצע בעוצמה ונמגנט תשומת לב לפצע, אם אפקט פוצע נרגיש את הצורך להוציא את הפצע ואולי על עצמינו או על הקרובים לנו ואם אפקט מרפא נרגיש טוב יותר, מחוזקים, שלווים ומועצמים.

כירון מייצג את מחסן הטראומות שלנו, את הפצע שלנו בכל הרבדים של הקיום, החל מפיזי, רגשי וכלה במנטאלי ורוחני, מסיבה זאת השיח בין כירון לבין השמש נוגע בפצע של האני .. לכן זמן זה יוצר פגיעות גבוהה יותר במעטפת ההגנה שלנו ולכן לעולם קל יותר לחדור למקומות הכואבים שלנו ובמקביל הפצעים שלנו נחשפים.. הרגישות גוברת ותחושת הפגיעות/פגימות מתעצמת כמו תמיד שהפצע נגלה והחולי מתעצם, זה הזמן בו כוחות הריפוי פועלים באופן חזק ואינטנסיבי יותר ולכן זמן זה מציע נקודת שינוי בכל הנוגע למודעות למקום הלא מושלם, פגוע ופצוע, להסכמה ליצירת תהליך ריפוי החל במערכת חסינות וכלה בבניה וחיזוק של המרכז הפנימי..

זמן מרתק לעבודה אישית על רצון לצד שייכות (כירון בטלה ושמש בסרטן) זה הזמן בו נוכל לחוות באופן חזק מאד את העובדה שאי אפשר להשאר בעמדת החיפושית על הגב או בהשתבבלות עמוקה ללא יכולת להגיב..

שמש וכירון יוצרים שיח זה במזל טלה וסרטן, מזלות קרדינלים שלוחצים לפעולה ויצירת תוצאה.. חשוב לזהות את הפצע ולפני הכל להסכים לצור שיח עם הפצע, להסכים להחלים ולרפא.. זהות אישית לא סותרת שייכות ושייכות לא סותרת זהות אישית, אלה שני חלקים חשובים במבנה האישיות שלנו שהיום קורא לנו להתיחס לפער בין לבין או להעדר או לחוסר וחסך של חלק מסוים כדי להבין שיש צורך בשני חלקים לצור שלם

5.7.21 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
מרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש בזמן בו נמצא בצל טרום רטרו או פוסט רטרו. פעם קודמת מרקורי היה במרחק זה ב- 17.5.21 כשמרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהשמש.

כעת שמרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר, התודעה שלנו יכולה להימתח ולהתגמש ונוצרת הזדמנות לראות הרבה מעל ומעבר למה שאנו רואים בדרך כלל או במילים אחרות זה הזמן לזהות שמשהו כעת אחרי שמרקורי עשה את הרטרו והתאפשר לנו להיכנס למקומות שבדרך כלל לא אפשריים לנו, זה הזמן בו למדנו והשכלנו והגענו לסיפורים חדשים וכעת.. זה הזמן למתוח עוד טיפה את התודעה.

זמן זה יכול להיות קריאת השכמה, תמרור ענק שמגלה דברים שעד כה לא יכולנו לזהות. נקודת זמן זאת יכולה לפתוח ערוץ למשהו שלא ראינו וגרם לנו סוג של נזק או למשהו שיכול להביא הרבה טוב המתנה היא מתיחה של התודעה והאובייקטיביות הכל כך נדירה בזמנים אלה.. המתיחה והגמישות מסייעם להגיע למקומות חדשים ולהבין בפרספקטיבה חדשה את הסיפור הישן ומכאן עדכון ושדרוג אותו סיפור.

בזמן שניתן לזהות ולראות תחת האנרגיה של התאומים, לפעמים נראה זאת דרך שיקופים חיצונים במיוחד בסביבה הקרובה לנו.. או שגילוים אלה מגיעים דרך תקשורת חיצונית, רשתות חברתיות, טכנולוגיה של מחשבים ועוד.. המטרה לאפשר לזהות משהו שקודם לא ראינו כדי שנוכל לשדרג הבנות של העבר שלנו במטרה להגיע לסיום לולאת הרטרו עם הבנות אמתיות וכנות.

6.7.21 מרקורי עושה תשעים לנפטון
זאת פעם שלישית!!! היום מרקורי בתאומים מקיים שיח דינמי עם נפטון בדגים, בפעם הראשונה גילנו כמה פערים בין החלומות למציאות שלנו, יכולנו לחלוף במהירות ולא לשים לב, פעם השנייה (בגלל הרטרו של מרקורי) היה שיח דינמי חזק מאד ועמוק מאד משום ששניהם נמצאים בבית – מרקורי שליט מזל תאומים בתאומים, נפטון שליט מזל דגים בדגים ולכן כל אחד נמצא במקום חזק ועוצמתי והשיח ביניהם יכול לחשוף ביתר עוצמה את כל מה שמתחבא מתחת לפני השטח, במיוחד כעת שמרקורי נמצא ברטרו

מי הם מרקורי ונפטון? מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שלנו ונפטון מייצג את דמות החולם שלנו.. מרקורי מייצג את המרחב הקרוב אילנו ביומיום ונפטון מייצג את המרחב שמעבר למקום והזמן ומסיבה זו, זווית זאת יוצרת חיבור למרחבים חדשים שמעבר ליכולת המדידה הרגילה, ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, לפלאג הראשי ….

איך? דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים.. וכעת שאנו נפגשים בפעם השלישית עם אותו שיח, זהו המקום שאחרי הלימוד וההתנסות .. זה המקום בו אנו יכולים להסיק מסקנות בקשר בין החלומות לבין מה שבאמת קורה ביומיום… ולהתחיל לצור פעולות כדי לחבר את הפערים ולמלא את החסרים..

לפעמים גם אם בדקנו ולמדנו וראינו, משהו מוכן לעשות עוד קפיצה נוספת ואז חשוב לזהות שגם אם נוצר בלבול ואין יכולת לראות יותר.. זה הזמן בו אנו מקבלים תמונה של הקונפליקט בין החלומות לבין המציאות.. מה ניתן לעשות? להסכים לעצור ולזהות, מצד אחד להפריד כדי להבין כל חלק של המשוואה ומצד שני להבין איך שני החלקים יוצרים משוואה שסך חלקיה גדול מסכומה. זמן נפלא להבנות חדשות.. וקפיצה גדולה בשיח בין שני חלקים במרכזים בחיינו, החלומות והמציאות

7.7.21 ונוס עושה מולות לסטורן
היום ונוס משוחחת עם סטורן, סוג השיח מיוצג על ידי ההיבט, כעת זה היבט של אחד מול אחד או כפי שאנו מכנים מולות. מה זה אומר בעצם? כל היבט במפה מהווה תבנית של אנרגיה המתבטאת דרך שלל חוויות, תחושות, מפגשים והתנסויות בחיים. כשאנו חוקרים היבט מסוים חשוב להבין את משמעות התבנית האנרגטית, שכן תבנית זאת יוצרת את הדפוסים שלנו או במילים אחרות, כל תבנית אנרגטית היא אבן בסיס ראשונית הדומה ל-“חומרה” “תכנה” ול-“מערכת ההפעלה” שלנו.. שלל התבניות יוצרות את הדפוסים המרכיבים את אישיותנו, דפוסים אלה ניזונים מגנטיקה ארוכה בשנים, יש שייכנו אותה קארמה ויש שהתייחסו אליה כשורש ממנו האדם מוזן ויש שילכו לאסטרולוגיה הקלאסית ויאזינו להסברים שלה בדבר היבט/תבנית כזאת או אחרת, יש שיקשיבו לאסטרולוגיה פסיכולוגית ויש שיחקרו את התבנית מכיוון של התפתחות נשמה..

כל אלה מעניקים לנו זוויות הסתכלות שונות על מהות מסוימת. אך מה זה באמת? ונוס וסטורן מה מספר השיח בינהם: נתחיל באסטרולוגיה קלאסית, אסטרולוגיה קלאסית מתייחסת לכל היבט בין ונוס לבין סטורן כלא פשוט, כתבנית המייצגת קשיים בחיים, תחושה של חוסר סיפוק בחיים בכלל וביחסים בפרט, מלווה בפשרות, תסכול ובדידות, אין יותר מדי תרגומים למה ומדוע. בימים עברו ההתייחסות למושגים אלה הייתה כמו התייחסות לאקסיומות, לומדים, משננים ומדקלמים.

ככל שהשפה האסטרולוגית התפתחה כך גם היכולת לפתוח את האקסיומות ולחקור אותן וממקום זה קבלנו מידע חשוב מאוד בכל הנוגע לתבניות האנרגיות , מעבר לאבחון, הבנות עומק, יכולת לעבוד עם האנרגיות ולשנות ביחס למשימות למסע החיים שלנו.. למי שמתענין מוזמן להיכנס לשלל המאמרים על היחסים בין ונוס לסטורן ואיך ניתן להלביש היבט זה על המפה האישית כדי להפיק את המקסימום מזמן זה …ושוב על פניו זמן של קונפליקט בין הנוח האישי לבין הכתבה חברתית, אך אם נכנס לעומק נראה שאין סתירה אלא שני חלקים של אותו שלם שמחפים בטחון וערך..

7.7.21 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
היום 7.7.21 מרקורי מסיים את הזירה עליה עבר שלוש פעמים… פעם ראשונה בצל טרום רטרו בה עלו רק הבהובים של מה שעתיד להגיע במהלך הרטרו.. פעם שניה מרקורי החל לנוע לאחור ונחשפו לנו דברים שלא שמנו לב בגלל המהירות של החיים, ההליכה לאחור או כפי שמכונה רטרו זה הזמן בו נחשפים דברים לעומק ונוצר לנו ערוץ להיכנס למקומות שבדרך כלל לא אפשריים לנו. כשמרקורי מסיים את הרטרו הוא נע בפעם השלישית על אותו מסלו, זהו הצל פוסט רטרו וזה הזמן בו ניתן לראות באופן בהיר מה קורה ואיך ניתן למצוא ערוץ חדש דרך מחשבה חדשה ולמה? כדי לצור משהו חדש …

דרך אחרת לתאר זאת היא סוף מעשה מחשבה תחילה ואם נעשה הכל אותו דבר נגיע לאותה תוצאה ואין ספק שבזמנים שהשינויים כל כך גדולים יש צורך בדרכים חדשות משמע, מחשבה חדשה.  והכל מתחיל במחשבה וכעת בנקודת הפיק של סיום הצל פוסט רטרו אפשר להגיע למרחבים חדשים ולממש להמציא את עצמנו!

זמן זה ניתן לעצור לרגע ולחזור שוב למה למדנו במהלך הזמן שמרקורי עשה את הרטרו, איזה תובנות קבלתנו האם יש להן עיגון במציאות? האם הגילויים והמחשבות באמת נכונים או שמא ברחנו מהם כבר כי זה מצריך אומץ לעשות אחרת? המון שאלות שיכולות להכניס למתחי ולעצבנות.. זאת לא המטרה..

כמו תמיד המטרה לעצור והסכים להתבונן במראה ולראות מה באמת משתקף כתוצאה ממסעו של מרקורי בתאומים מאז 4.5.21 אז כמה שינוים עשינו, כמה מחשבות חדשות גילנו או המצאנו או הבאנו לידי ביטוי בתודעה שלנו ומפגש עם המצאות .זה הזמן לשנות ..יש לנו חמישה ימים עד מרקורי ינוע לסרטן ושם מדובר בזירה אחרת לחלוטין.. אז, עד תאריך זה כדאי ומומלץ להדק את הרעיונות, לצור תכניות ולצאת לדרך…

ברכות לשבוע מלא גילוים ושמחה

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן