מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של יוני 2021

2.6.21 ונוס נכנסת לסרטן
היום ונוס נכנסת לסרטן, ועם כניסתה לסרטן אנו מתחילים להתמקד ביחסים משפחתים ומערכות תמיכה רגשית . האם יש לנו שורשים? האם יש לנו מערכות תמיכה? האם טובות? מעצימות ויוצרות בטחון? או לא? זה הזמן בו הצלילים של העבר מנגנים ברקע, ציפה של רגשות ותחושות של עבר מחזירה לנמל האם:) זמן בה מעורר את הצורך שלנו בשבט, משפחה, מערכת תומכת, אהבה ואכפתיות ולכן מומלץ להשקיע את האנרגיה, הזמן והנוכחות באותם שורשים שמזינים אותנו.

מעבר ונוס בסרטן מדבר על אפשרות להתחבר לזמנים קדומים בעבר שלנו, בין אם עבר לוקלי או עבר גלגולי, לכן נוצר צורך ורעב להתחבר , לצור אינטראקציות, לתת מקום לרגשות להניע אותנו אך בו זמנית כדאי לזהות שאם מקומות אלה פצועים או מגורים יתר על המידה ייווצר מקום של פגיעות, או התגוננות או מפגש עם מניפולציה רגשית שלוחצת על כאב עמוק יותר… זמן נפלא לרפא וטפח את המקומות שמזינים אותנו.

5.6.21 מרקורי עושה תשעים לנפטון
היום מרקורי בתאומים מקיים שיח דינמי עם נפטון בדגים, בפעם השנייה (בגלל הרטרו של מרקורי) מדובר בשיח דינמי חזק מאד ועמוק מאד משום ששניהם נמצאים בבית – מרקורי שליט מזל תאומים בתאומים, נפטון שליט מזל דגים בדגים ולכן כל אחד נמצא במקום חזק ועוצמתי והשיח ביניהם יכול לחשוף ביתר עוצמה את כל מה שמתחבא מתחת לפני השטח, במיוחד כעת שמרקורי נמצא ברטרו

מי הם מרקורי ונפטון? מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים שלנו ונפטון מייצג את דמות החולם שלנו.. מרקורי מייצג את המרחב הקרוב אילנו ביומיום ונפטון מייצג את המרחב שמעבר למקום והזמן ומסיבה זו, זווית זאת יוצרת חיבור למרחבים חדשים שמעבר ליכולת המדידה הרגילה, ממקום זה ניתן ללכת לאיבוד או להתחבר למקורות שמעבר, לפלאג הראשי ….

איך? דרך הסרת המסכים, מחסומים וציפיות ישנות כדי לאפשר למשהו חדש לחולל ניסים.. במיוחד כעת שמרקורי ברטרו ועוזר לחשוף את מה שאנו נוטים להסתיר … אז אם קצת הלכנו לאיבוד, אולי זה באמת לאיבוד, אולי זה הזמן למקום חדש שיכול לאפשר ראיה אחרת, הבנה חדשה וחיבור למשהו שמעבר: לרובד חדש המשרת את הצורך של הנשמה ולתועלתה העליונה. המטרה כעת להגיע ליכולת לתרגם באופן פשוט את החלומות הכי גדולים ולגלות את ההבדל בין אשליות לחלומות..

חשוב לזהות שגם אם שנוצר בלבול ואין יכולת לראות יותר.. זה הזמן בו אנו מקבלים תמונה של הקונפליקט בין החלומות לבין המציאות.. מה ניתן לעשות? להסכים לעצור ולזהות, מצד אחד להפריד כדי להבין כל חלק של המשוואה ומצד שני להבין איך שני החלקים יוצרים משוואה שסך חלקיה גדול מסכומה. זמן נפלא להבנות חדשות

5.6.21 מארס עושה מולות לפלוטו
מארס ופלוטו, שני שליטי מזל עקרב נמצאים היום בקרב אינטנסיבי עמוק מאד, זהו אחד הקרבות החשובים ביותר בחיינו, ולמה? כיוון שקרב זה לוחץ על הכוח שיש לנו להיות מנהיגים בחיינו (או להסכים לברירת המחדל של ההישרדות ) מול הכוח שיש לאחרים להפעיל אותנו או להפרות ולהעצים אותנו (או להסכים לברירת המחדל של ניהול על ידי המפלצות הפנימיות שכוחן גדול מאיתנו)

קרב זה יכול לצור קרבנות רבים ומחיר עצום שכן יושב על כפתורים מאד ראשונים שמביאים לנפיצות עצומה , כפתורים אלה נעולים בתוך מטענים גנטיים עתיקים ומחברים אותנו למסה עצומה שמנוהלת על ידי שני כוחות אלה בהוויה הנמוכה שלהם, הישרדות בכל מחיר, טריטוריאליות, אגו, כעס וזעם לצד התניות, מניפולציות ואלימות סמויה/גלויה (תלוי איפה מתיישבת מולות זאת במפה ועל מה.. ובמקביל איפה מארס ופלוטו במפה האישית ומה הדיאלוג שבניהם)

המאבק בין שני כוחות אלה יוצר מקדם חיכוך גבוה ונפיצות עצומה כך שכל דבר קטן יכול להעיר את המפלצות ולהגיע לאגרסיביות, זעם, פחד וחרדה. האדרנלין מגיע לשיאים חדשים ועמו המתח והלחץ. כיוון שהכול מגיע ממקום ראשוני מאד נראה כי רך כך ניתן להתמודד עם כוחות אלה ..חשוב לזכור שניתן לצור התמרה ולהתחבר לפאזות הגבוהות של כוחות אלה או לפאזות הגבוהות של תת דמויות הפנימיות שמנהלות כוחות אלה ..

מילת המפתח כשמגיעה אנרגיה כל כך אדומה, לראות את האור האדום ברמזור:) לעצור, לנשום ולבחור ממקום אחר.. משום שהיבט זה הוא הזמנה לקרב אך מאחריו יש את ההזמנה לריפוי אותם סימפטומים שצוינו לעיל ומקור החולי ממנו נובעים..

זמן מרתק לגלות כמה כוח יש שם או כמה עוצמה..כמה חולי ואלימות או כמה ריפוי , חמלה וסליחה. במילים אחרות.. שיח זה יוצר אווירה שמאפשרת להוציא את מה שמתחבא בפנים בין אם מפלצת או עוצמה, לכן זמן זה מהווה הזדמנות נפלאה לבחון מה אנו ממגנטים לחיינו ומה זה משרת, ובמקביל לזהות “חומרים בסיסים וראשונים” הקיימים בנו וזקוקים למיקוד ולעבודה אישית, למשל: פחדים, תסכולים, כעסים לא פתורים וריפוי פצעים עמוקים של שייכות, זהות, שורשים, מטרות וסוגיות של הצלחה/כישלון.. ויותר מכל לחבור לגיבור הפנימי..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן