מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של ינואר 2021

שנה חדשה בפתח ועמה בשורות חדשות, אוורור כל הדחיסות שחווינו בשנה הקודמת

2.1.21 מארס מסיים את הצל פוסט רטרו
אחרי מסע ארוך מאד מארס מסיים את הצל פוסט רטרו בטלה. מרגע שמארס נכנס לטלה ב- 28.6.20 החל תהליך עמוק של שינוי שלחץ על שפע כפתורי בראשית בתוך שנה מאד אינטנסיבית. התהליך נכנס להילוך אינטנסיבי ברגע שמארס נכנס לצל טרום רטרו ב- 25.7.20 .. השלב הבא החל כשמארס נכנס לרטרו ב 9.9.20 זמן של מאבק עם שפע קולות פנימיים שלוחצים על מקום של תסכול ועצבנות במיוחד בתוקפה זאת ובמיוחד בזמנים בהם מארס “שוחח עם פלוטו” מארס החל שנה חדשה, שינוי פאזה וזריעה של זרעים למחזור הקרוב ב- 13.10.20, וסיום הרטרו חל ב- 13.11.20 ומכאן החל המסע בצל פוסט רטרו, זהו השלב האחרון והחשוב ביותר במחזור הרטרו משם שכעת ניתן לעשות פעולות ולשנות את המציאות דרך מפגש עם הקול הכי ראשוני בבסיס האישיות שלנו. היום מארס מסיים את צל פוסט רטרו ועוד ארבעה ימים יצא מטלה ויעבור לשור, מפגש עם אדמה, עצירה ושינוי תדר …

כל התקופה הזאת אופיינה במפגש עמוק מאד עם דפוסים ראשונים שנובעים מהקשר שלנו למארס, בכללי ובפרטי בעיקר, משום שמארס שליט מזל טלה ועובר במחוזות הבית ולכן לקח אותנו למפגש אינטנסיבי עם דמות הלוחם שלנו, מהם הקרבות שלנו? למה? מאיפה נובע הצורך והדחף? איך ניתן לשנות ויותר מכל איך אפשר לצאת ממצב של הישרדות למקום של מנהיגות, החל ממנהיגות אישית וכלה בבחירות החדשות שניצור במרחבים הגדולים יותר של חיינו.

זה הזמן להדליק את המוטיבציה, לבדוק את הפחדים שעוצרים את המוטיבציה ולהסכים לשנות את הדפוסים להם הורגלנו. אם עדין נמצא כעס ותסכול, זה הזמן לנהל שיח עמוק ומהיר כדי לנקות את המקום הזה, לסלוח לעצמנו ולהסכים לצור חוזה חדש בו העבר נשאר בעבר והווה הוא המקום בו ניתן ליצור תהליכים בראשיתיים שיובילו לעתיד נכון ומדויק יותר..

כיון שכעת הגענו לנקודת הסיום של מסע הרטרו כל השאריות יכולות לצוץ לפתע פתאום ואם נחווה עוינות, תחושה של מתקפה, תבוסה, מלחמה וקרבות עקרים, סכסוכים פנימיים ומתח, זה הזמן לעצור ולהסכים להיות אמיצים! להתחבר למוטיבציה, התלהבות של החיים, ניצוץ ופריצת גבולות. חשוב לזכור שאלמנט האש לא קיים בטבע (כמו אדמה, מים ואוויר.. ) לכן נדרש מאמץ ומכאן מזלות האש מדברים על רצון!

ברוכים הבאים לדלת חדשה לחיים מלאי שמחה והתרגשות..

4.1.21 מרקורי נצמד לפלוטו
פלוטו נמצא בגדי מאז 2008 וכל שנה עובר על מספר מעלות בגדי, כך שיסיים את כל המסע בגדי, כולנו נדע שעברנו את המסע של שינוי העולם כפי שהכרנו אותו בעבר. כדי להבין מה קורה אנו זקוקים לאותו קול של מספר הסיפורים הפנימי : מרקורי, היום מרקורי נצמד לפלוטו ויכולות להיווצר תבונות עמוקות מאד, העוצמה של הקליטה משתנה, העוצמה של ההבנה והידיעה על מהות השינויים שמתחוללים ואיך ניתן לעבוד איתם כמנוע ומחולל שינוי בחיינו. צמידות זאת היא מאד אינטנסיבית ויכולה להיות מקור לפריצת דרך לשינוים עמוקים ביותר בחיינו. ההבנות של הכוחות הגדולים מאתנו ואיך ניתן לעבוד איתם כדי לחולל שינוי במה אנו מזהים שמטרה, הצלחה, רף ויעד .

כיוון שמפגש זה מאד אינטנסיבי הוא יכול לגעת במקור האובססיות בחיינו, המקרר הנובע מחוסר בטחון או מהיאחזות בכל הכוח במה שנראה נכון או מהתקבעות בעוגנים עתיקים שלא זזו שנים רבות.. כעת אנו יכולים לזהות ולהבין מה מתוך זה מנהל אותנו וגורם לנו להיות במקום שאנו נמצאים.. כל האמור במיוחד נוכח השנה האחרונה שפלוטו מהווה חלק ממבנה שהיווה גנרטור לשינוי כל כך גדול ועוצמתי של כל מה שאנו מכירים

אולי זה הזמן להבין מה קרה ולמה, איך זה עובד ברמה אישית , חברתית, מדינית, כלכלית וגלובלית קולקטיבית.. מפגש זה מדליק את האור וניתן לזהות דרך בחשכה , או יותר נכון לומר איך לפקוח את העיניים ולראות בתוך אותה חשיכה, מפגש זה מאיר את הפינות החשכות בתודעה שלנו, גם אישית וגם קולקטיבית, לכן נוכל למצוא עצמנו נאבקים שוב ושוב במקום שמטריד ומפחיד מאד .

מפגש זה נוגע לעומק בפצעים הפעורים שנותרו מהשנה האחרונה וכעת נוכל למצוא הבנות ותובנות איך להמשיך ולמה כדאי להמשיך.. זה הזמן לבחור איך אותם משברים בעצם אפשרו לנו לצור חיסון נפשי עמוק יותר, זה לא החיסון של הקורונה זה חיסון האנושיות שנובע ממעבר דרך קירות חשוכים. זמן זה מתיר את הקשרים ומאפשר צמיחה. זמן בו נוכל לשחרר את מה שנשחק ולא יעל ולא עובד עוד, תפיסות גישות, מחשבות וצורות תקשורת וכעת נוכל להתמיר ולרפא דרך ההבנות והתובנות.

6.1.21 מארס נכנס לשור
מארס סיים לפני ארבעה ימים את לולאת הרטרו וכעת יכול לנוע בבטחה למזל שור.. אמנם המהות של מארס שונה מארס מהאנרגיה של שור, אך אחרי זמן כל כך אינטנסיבי של מארס ברטרו בטלה, הגיע הזמן לנוח קצת.. לנשום לתאם את המקצבים שלנו עם האדמה ועם החיים

זמן זה עוצר את המהירות והדינמיות שהייתה בטלה, זמן זה מאפשר לנוח מעט אחרי המסע הכול כך עמוק להבנת מה אנו רוצים באמת ומה הפעולות שאנו יכולים לנקוט, כעת זה זמן לבחון במבחן התוצאה, מתקדמים לאט ומוודאים כל צעד שאכן הגענו ואיך? הגוף מספר לנו, מרגישים נוח וטוב, הכול עובד.. הגענו ליעד וכעת ניתן לעשות את הצעד השני

אמנם איטי, אך היכולת לוודא שהכול נוכח, מטפורית זה כמו צמח שהצליח להיאבק באדמה הקשה ולנבוט ולעמוד זקוף מול הרוח והשמש בטלה.. וכעת הוא כבר יציב יותר, ירוק יותר ומתחיל להראות פרחים ראשונים ואנו יכולים ליהנות מהמרבדים הירוקים ומהפרחים..

בחיים, התמדה, יש שיאמרו עקשנות, אך זה רק המקום של אלה שוויתרו כבר כשהשור עוד עומד וממשיך עוד צעד ועוד צעד ועוד צעד. כעת זמן לעבודה שגרתית ורגילה , רגל אחרי רגל, לאט , בהתמדה ובשלווה בונים את הפרויקטים הגדולים ביותר , קצת מזכיר את סטורן במרחב זה, אך הדינמיקה אחרת, עם מארס שמהווה “מסננת ראשונית” אנו חווים עונג ושלווה בעוד סטורן “מסננת חברתית” אנו רואים זאת ממקום של צריכים וחייבים, עם מארס נהנים עם סטורן נענים.

מארס מאפשר מיקוד אך במרחב זה למרות ההתמדה יש לשים לב להתעקשות (במיוחד שהגוף מבקש די) להיזהר לא להינעל על מטרות עקרות, לשים לב שמגיעה הנוקשות והתחושה של אי אפשר.. זה סימן די טוב לעצור ולנשום, שור מבקש אדמה ועבודה ותוצאות ומארס מצטיין במהירות והחיבור יכול לגרום להישרף מרוב מאמץ, כדאי לשים לב…למרות הסיבולת הגבוהה למתן ולהתמיד בצעדים עדינים ופשוטים ולהקשיב לגוף

ברכות לשבוע נפלא ושנה של שינוים מבורכים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן