מזג האוויר האנרגטי לשבוע הראשון של מרץ 2020

3.3.20 ונוס עושה תשעים לסטורן
וונוס מייצגת את המערכות המאפשרות לנו לזהות את הצרכים הראשונים שיוצרים לנו מרחב בטוח, הדפוסים מוחתמים בשלבים מוקדמים מאד של חיינו מתוך המגע ראשוני ביותר .. לעומתה סטורן מייצג את הקוד החברתי המסייע לנו לחוש שייכות חברתית דרך הכרה חברתית, תיוג ומיתוג של העונים למושג הצלחה .

כיוון ששני קולות אלה מייצגים צרכים שונים לכן השיח בניהם מדבר על קונפליקט בין מה שאני כפרט זקוק מול עצמי לעומת מה אני זקוק למול החברה, לכן זווית זאת נוגעת בפער בין הצרכים האישים לבין השפעה חברתית, מצד אחד ההשפעה האישית היא המדויקת ביותר ונוגעת בצרכים הכי ראשונים שמאפשרים סיפוק, שמחה ואושר ומצד שני ההשפעות של החברה עצומות שכן הן מוזנות מהיסטוריה ארוכה בשנים, הן מוחתמות משושלות משפחתיות ושיוכים שמתבססים על מקור מדיני, לאומי או כל תבנית שאנו רשומים תחת עינו של האח הגדול..

דרך אחרת לזהות את השיח בין ונוס וסטורן, ונוס מייצגת את אותו חלק פנימי שמחפש בטחון במרחב אישי שלא מותנה בדבר מלבד מה שיענה לאותו צורך ראשוני של בטחון בעוד סטורן מדבר על היסטוריה של שושלות ושיוכים שמתבססים על מקורות. סטורן מייצג את התבנית הפטריארכאלית, לכן מפעיל אותנו בסוגיות של טוב ורע, שכר ועונש, גן עדן וגיהינום, ושוב, תחושות אלה מוחתמות בשלבים ראשונים ביותר של החיים.

סטורן מייצג את הקריטריונים החברתיים שאנו אמורים לעמוד בהם כדי לחוש את תחושת השייכות החברתית, גאווה וכבוד להיות חלק מחברה מסוימת וכל מקום בו אנו חשים את הקוטביות של שייכות וחוסר שייכות, הכרה וחוסר הכרה.. מקום זה גורם לנו להפסיק להקשיב לחושים הראשונים ולגוף ולהתחיל להאזין לשכל שדורש ולוחץ בנוגע למה צריך לעשות כדי להיות ראויים לשיוך ולהכרה של החברה בה אנו חיים. ..

כיוון שוונוס וסטורן נמצאים במזלות קרדינלים, מדובר בזמן מיוחד בו ניתן לשנות גישה ביחס לשני הקולות שוונוס וסטורן מייצגים… לעיתים המציאות תופחת על הפנים דרך הקושי והאתגר הנקרה על דרכינו ולעיתים החוויה הפנימית של בעיה גדולה שניצבת מולנו מתגלה בכל עוצמתה.

חשוב לציין שהקשים כעת נוגעים בכל מה שאמור לספק לנו בטחון, החל מתחושת השפע האישי, מערכות יחסים, נכסים, כספים, עבודה וקריירה ו… לכן זמן זה מאפשר לגעת במקור הקושי ולתת מענה אמיתי לקונפליקטים/קשיים של זמן זה.. למי שרוצה לחקור לעומק איך זה מפעיל את המפה האישית שלו או למי שרוצה לבדוק לעומק איך היחסים בין ונוס לסטורן במפת הלידה, אני זמינה לקריאה מרתקת , לפרטים נא ללחוץ כאן

4.3.20 מרקורי ברטרו חוזר לדלי
מרקורי מייצג את הגישה, החשיבה ותפיסת המציאות וכשנכנס לדלי הוא מביא עימו אובייקטיביות, חדשנות, אוטנטיות ואוויר חדש לאזור.. זמן בו ניתן לפרוץ את תקרת הזכוכית ואת הגישה של ההתאמה לקוביות והרבועים שמכתיבה החברה

כיוון שעת מרקורי נע לאחור ולמעשה כבר עבר על מרחב זה : המרחב של הדלת בין דלי לדגים נוצרת לנו הזדמנות לגעת בסוגיות של אותה דלת המחפשת את מקור ומהות החזון והחלום, המיוחדות האישית ואופן ביטויה במחרב הגדול, מסיבה זאת, נזמן כעת מאפשר גישה חדשה ופתרונות רעננים לעניינים ישנים שהיו מקובעים תחת גישה ישנה/מקובלת. אסטרולוגיה קלאסית גורסת שמרקורי נחשב לנעלה תחת אנרגית הדלי, משום שהשמים נפתחים לו תחת זירה זאת:) ולכן בזמן זה ניתן לשדרג את הרעיונות המסקנות אליהן הגענו כשמרקורי היה בצל טרום רטרו עם מקפצה נוספת שתחול כשמרקורי יהיה בצל פוסט רטרו.. זמן נפלא למציאת פתרונות חדשים לסוגיות ישנות, פרספקטיבה אחרת, מהירות גדולה יותר וגישה שונה ומיוחדת , חשוב לציין ששינוי המיקום של מרקורי כעת יכול להיות מקפצה מדהימה לשינוי

תזכורת לנקודות מפתח במחזור הרטרו הנוכחי של מרקורי נקודות משמעותיות במסלול הרטרו הנוכחי:
2.2.20 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
3.2.20 מרקורי נכנס לדגים
10.2.20 מרקורי מגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש
17.2.20 מרקורי מתחיל את הרטרו
26.2.20 מרקורי מתחיל מעגל חדש
4.3.20 מרקורי ברטרו חוזר לדלי
10.3.20 מרקורי מסיים את הרטרו
16.3.20 מרקורי נכנס לדגים
23.3.20 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
26.3.20 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
11.4.20 מרקורי מסיים את מסעו בדגים

5.3.20 ונוס נכנסת לשור
וונוס שליטת שור חוזרת הביתה:) לכן כשונוס נכנסת לשור למעשה היא מגיעה למקומה הטבעי : כניסת וונוס לשור פותחת ערוץ למרחב בטוח, חוויות חושיות וצורך טבעי לעוד …אולי גם לקצת יותר מדי (בעיקר למי שיש הדגשה על שור ועל ונוס במפה) כניסת ונוס לשור מדברת על מרחב בטוח, המרחב נמדד דרך המערכת החושית : דרך הגוף ולכן זמן זה מאפשר לצור קשר עם הגוף, מה באמת אנו זקוקים כדי לצור מרחב בטוח, כמה אנו סומכים על האמת של הגוף? מה אנו ממגנטים ואל מה אנו מתמגנטים? ואיך כל זה מעניק לנו בטחון? או שמא לא? מה נותן מענה לרעב? אמת או תחליף? שאלות עמוקות שמכריחות לגעת בכנות.. זמן מדהים למגנוט ממקום של עוצמה , טיפ: ליהנות מרגעים קטנים של חוויות חושיות.. חיבור לעוצמה של אמא אדמה, ריחות פרחים, ארוחה טובה, מוסיקה, שקיעה, אהבה וכישרונות טבעיים שקבלת כמתנה:)..למי שמתחבר ומעוניין לפתוח לעומק מה קורה בזמן זה כמנוף למגנוט ושפע.

דרך אחרת להבנת מסעה של וונוס בשור היא דרך הסתכלות על הדמות הפנימית שוונוס מייצגת: כל תת דמות נמצאת במקום המיטבי כשנמצאת בבית. וונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית שמגיעה למקור הביטחון שלה, זמן שמאפשר לה למצוא את עוגני הביטחון, כישרונות, משאבים ועוצמות שיכולים להעביר אותה ממקום של נסיכה המיועדת לתפקיד מסוים למקום של מלכה שנמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון, בעלת השפעה ושפע..

לכן אם מתעוררת תחושה של חוסר בטחון, זאת הנסיכה הפנימית שמתעוררת ומחפשת.. היא בדרכה למצוא אם נסייע לה בתהליך זה,לכל מי שיש איוש כוכבי בשור או ונוס חזקה או לחילופין ונו פצועה, זמן מעניין ליצירת מרחב בטח, חיבור לעוצמה , מגנוט ושפע.

ברכות לשבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן