מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של אוגוסט 2021

22.8.21 ירח מלא על ציר אריה/דלי
ירח מלא הוא הירח כחול, ירח שני על אותו ציר, הירח המלא הראשון היה על המעלה הראשונה ולכן הביא עמו את הרוח הילדית של אנרגית אריה/דלי וכעת אנו מקבלים ירח על המעלה האחרונה מה שמספר לנו שאנו פוגשים את הפאזה הבוגרת של ציר זה..

לכן אם הירח המלא הראשון בדלי ספר לנו איפה אנו לא שייכים, איפה הכל מרגיש אחרת, איפה ממש בלתי ניתן ללכת בשבילים סלולים מראש, ויחד עם זאת החשש של הילד הקטן לצאת לעולם הגדול.. אז כעת,  ירח זה מדבר על קפיצת מדרגה, זה הזמן בו דמות המורד מקבלת את עוצמה הגדולה ביותר ואת החיבור לקול של השליחות

ירח זה מציע את ההשלמה, את המקום בו אנו יכולים לנתק ולפעול למען שינוי בין אם בחיינו האישים או המשפחתיים או בין אם מדובר בתחום החברתי, זה הזמן להתחבר למה שאמת מרגישים ללא דאגה, פחד וחרדה ממה אחרים חושבים.. שוב בהשוואה לירח המלא הראשון על ציר זה, הילד תמיד חושש ממה אחרים אומרי או חושבים ואיך זה יפגע במקום של הנוחות שלו וכעת.. זה סיפור שונה, זה לא ילד נפחד אלא המורד כאן משמיע את קולו האמיתי והאותנטי

נקודה נוספת שהודגשה במהלך הירח המלא הראשון הייתה התבססות בתוך האגו, תפיסה ילדית, גישה אגואיסטיות להיות בשביל עצמי ולמען המקום שלי על מרכז הבמה של העולם וכעת זה סיפור אחר, המקום הזה של פופולריות אישית וחווית מרכז הבמה נגוז כדי לאפשר את גיוס הרצוו לשנו למען הכלל.. במשפט אחר דרך חדשה ולא שגרתית כדי להביא לידי ביטוי את הקול האמתי

למעשה מהירח המלא הראשון על ציר אריה דלי ועד עתה עשינו מסע במסלול מרתק שנראה כמו גשר שתלוי על חבלים מוזרים ואמור להוביל אותנו מיבשת אחת ליבשת אחרת, מיבשת של ילדים והתנהלות של “בעל זבוב” ליבשת בה הכללים תואמים את חוקי הטבע ואת הצרכים הדואליים שלנו בין המקום האיש למקום החברתי אולי “פנדורה” (תזכורת לסרט – אווטר) מתאים לרעיון .. גם צורת החיים וגם הקריצה לדמותה של פנדורה (במיוחד כעת שמרקורי עומד להיכנס למאזנים שם יעבור מפאזה של אפימתאוס לפרומתיאוס…לכל המתענינים בקרוב קורס מרוכז על מרקורי והצופן המרקוריאני!)

למעשה קבלנו מנה גדושה של אנרגיה אוראנית  (אוראנוס שליט מזל דלי) במיוחד שאוראנוס התחיל את הרטרו רק לפני יומיים , מה שמציב ת האנרגיה במקום של עוצמה גדולה מתמיד והלחץ לפרוץ את הקירות הסוגרים והתקרות הזכוכית נעשה גדול וגבוה מתמיד..

השיח בין הירח לבין יופיטר מעצים את הידיעה וההבנה הפנימית העמוקה ביותר שמה שאנו מרגישים הוא צודק ומדויק ונכון ורצוי וכדאי עכשיו.. היבט זה למעשה מציע לנו הזדמנות גדולה לפרוח ולשגשג לתפיסה רחבה יותר של הקול האינדיבידואלי שלנו ושל עמדותינו כלפי מה שאנו בסופו של דבר מצפה לנו בחיים האלה. .אגב, אופק המולד במחוזותינו הוא קשת ולכן הצמידות בין ירח ויופיטר היא מצפן מדהים לזיהוי הכיוון ..

כדאי לקחת בחשבון שאוראנוס נמצא בשיח עם סטורן, שיח זה מאפיין את שנת 2021 ונוגע בקונפליקטים עמוקים בין המקום של המסגרת למקום האישי, בין צרכים מערכתים שלנו לבין מצרכים אישים ובעיקר בין מה לא עובד יותר ומה נדרש ליצר כדי לצור פלטפורמות שתשרנה את היחיד ואת הכלל..

לצד ירח מאד חזק גם השמש חזק מאד משום שהוא היחיד שנמצא באלמנט אש ולכן האנרגיה של מודעות הנדרשת למצבים הקיימים כעת עולה למקומות גבוהים מאד ומאפשרת פתרונות יצרתים מאד, אך.. אם נפחד ולא נשכיל לשמוע את הקריאה הפנימית, נתקל בקירות של הצל ומשם קצרה הדרך להסתגרות והשתבבלות ובריחה מכל מה שאפשרי כעת

בנוסף כדאי לציין שגם נפטון חזק מאד, היחיד במים ולכן יש לנו תבלין נוסף של חלומות שנכנס לתמונה ואין כמו תזכורת של חלומות בזמן בו אפשרי להענות לקריאה ולשליחות שלנו.. אך כמו תמיד אם לא נשכיל לשמוע את החלומות ונכנס למקומות של חרדות ופחד, נתקל בתחושה של בדידות, אבדן, נטישה ואין טעם לכל הסרט הזה..

לכן מומלץ לנשום עמוק, להסכים להיזכר בקריאה האמתית של הנפש שלנו ולא רק לעצמנו אלא לחברה האנושית בכלל ואול זה הזמן לעשות משהו קטן בשביל משיהו ובכך להתחיל לזרוע זרעים מצד אחד ומצד שני להתחיל לצור מאסה קריטית שתוביל לשינוי של ממש כפי שמבקשת מאתנו שנה זאת בכלל וכעת בפרט!

22.8.21 שמש נכנס לבתולה
מזל טוב לכל בני מזל בתולה.. כניסת שמש לזירת בתולה מספר לנו על מסע של הבנות, תובנות, מיקוד אנליטי של המציאות ואפשרות לשפר ולרפא את חיינו..
וכמה מילים בהרחבה: ארכיטיפ הבתולה מתפתח מארכיטיפ האריה. האריה הוא הילד של הגלגל, הילד שחווה את עצמו כמרכז העולם, המטרה לאפשר זיהוי עצמי ובניה של אגו וזהות כדי שיוכל לשלוט בעולמו ולחוות תחושה של עוצמה ומלכות. ממקום זה הילד מעלה שלל דרמות והצגות כדי להבין דרך החוויה מי הוא ומה הוא ..

ההתפתחות לאנרגית הבתולה מדברת על התוצאות של אופן ההתנהלות .. התוצאות שהבתולה מגלה הן סוג של התפקחות והתפכחות של מה שנשאר אחרי כל ההצגה הגדולה:) הבתולה “יושבת” עם ספר החשבונות לחשב מה נשאר אחרי המאמץ והיצירה של הילד, לעיתים נשאר הרבה לכלוך, לעיתים נשאר כאוס, לעיתים נשאר משהו פגוע ופצוע, ותמיד, תמיד מה שנשאר לא מושלם ותמיד רחוק מהחזון הראשוני של האדם.

כיוון שהעולם לא מושלם והספרים וחשבונות של הבתולה גורסים שיש צורך באיזון (אגב, זה נמדד במזל הבא) הבתולה עובדת ועמלה להגיע לעוד ועוד, לשפר את מה שלא מושלם ולאט לאט יכולה למצוא עצמה שפחה לאותו מקור שהיווה את מקור השראה ומנוע של תשוקה. כיוון שמדובר במזל אדמה, האנרגיה דחוסה מאוד ולא פשוט לצאת מתוך ההתניות של העבדות, במקביל מרקורי השליט מאפשר לתת סיבה רציונאלית לכל מעשה וכל פעולה ומכאן קצרה הדרך למסע של עבודה אין סופית ותחושה שהגן עדן הולך ונמוג אט אט עד שמגיעים לנקודה בה נשכח לחלוטין.

מקום זה הבתולה יכולה להתדרדר אט אט לכאוס גדול יותר, לתחושה של פגימות ופגיעות, אגב, מקום זה הוא “הרשת” הממגנטת חולי וכאב.. לכן זמן בו שמש מקרין אור על זירת הבתולה ניתן לראות ולהבין בבהירות את מציאות חיינו , לשפר ולרפא.. לא בכדי זמן זה מחובר לחשבון הנפש וסליחות שטרום השנה החדשה.. תהליך השחרור , הריפוי והכנות לניקיון פנימי כדי להגיע להתחלה חדשה ןזריעת כוונות לשנה החדשה.

24.8.21 מרקורי עושה מולות לנפטון
היום מרקורי מתמקם מול נפטון ומיקום זה מדבר על אפשרות לפגוש יצירתיות חדשה, השראה, גישה למימד של חלומות, ערוץ למרחבים של הלא מודע הקולקטיבי

לפני הכל חשוב לזהות שמרקורי כעת בבית (שליט מזל בתולה) ובמקביל נפטון בבית (שליט מזל דגים) ולכן שיח זה עוצמתי מתמיד.. מה מספר לנו שיח זה? לפני הכל נבדוק מי המשתתפים: מרקורי מדבר על היכולות של המוח שלנו, בין היתר לזהות, לתרגם, לעבד ולהכניס למגירה הנכונה כדי להעביר לרמה של חוויה, נפטון מיצג את כל מה שמעבר לזיהוי הרגיל והרציונלי, כל מה שמעבר למה שנמצא במגירות ומקוטלג ביחס לחיים שלנו..

בכל שיח הפלטנה הקטנה סופגת את מה שהפלנטה הגדולה מביאה עמה .. לכן המולות לנפטון מדברת על יכולת להתחבר למימד גבוה יותר, לשנות את התדר לאינטליגנציה אינטואיטיבית ולמוסס את הלוגיקה ורציונל. לכן יום זה פותח ערוץ נפלא לקסם שמעבר ליומיום, לתדרים מעודנים יותר, לחומרי ריפוי גבוהים יותר, למעבר ישיר מהלא מודע למודע וגילוים של משאבים ונכסים מיוחדים שהתחבאו עמוק עמוק בתוך המגירות של הרציונל….

ועם זאת, כמו תמיד , גם הצל פעיל. תפיסת מציאות יכולה לקבל כיוון משלה שלא קשור לעולם של היומיום, הצפות רגשיות לא ברורות וניהול אחר של מספר הסיפורים : מספר הסיפורים האישי יכול להוליך אותנו שולל אחרי מה שנדמה כל כך אמתי, רצוי ומומלץ לכתוב את המחשבות והגיגים המיוחדים, לשחרר חשמל סטטי ממערכת כדי לאפשר ערוץ נקי ומפגש עם המסרים הגבוהים של הנשמה..

26.8.21 ונוס עושה מולות לכירון
ונוס מול כירון היא זווית שניתן לתרגמה בכמה וכמה דרכים, נתחיל ממהות ונוס במאזנים שנוגעת במקום של ההבנה הדקה של הרעב הנובע מריצוי ורעב או רעב וריצוי, מה קודם למה, לכן תרגום ראשוני מגלה לנו שמדובר בקומפלקס הביצה והתרנגולת.. האם הרעב מוליד את הריצוי והפשרה או הפשרה והריצוי מולידים את הרעב..

לכן הפצע בגדול ביותר שעולה בזמן זה הוא פצע חוסר , של ריק וחסך באהבה, מעבר לחוויה האישית זהו פצע המגיע מימים עתיקים כימי בראשית ולכן נוגע גם בפצע קולקטיבי עמוק מאוד שכל עדין מוביל לרבדים נוספים באותו פצע.. דרך אחרת לתרגם את הזווית היא הקונפליקט בין שני צדדים: מצד אחד מאבקים מלווים באשמה, כאב וגירוי פצעים ישנים שלכאורה כבר החלימו אך בו זמנית מצד שני אותו לחץ מהווה קטליזטור לחמלה והסכמה לריפוי , הסכמה וקבלה ומציאת דרך חדשה למרחב נקי מהשוואה, בושה וריצוי

זווית זאת מדברת על יחסים בין שני קולות פנימיים: קול אחד הוא קולה של הנסיכה המחפשת את הפתרון המושלם לבין הקול האחר שהוא קולו של הלוחם המחפש את המקום של הצמיחה האישית הבלתי תלויה ומתנת באחרים ? מצד אחד נוכל לחוש את ההבנות אך מצד שני נחוש את המלכוד
הפצע הוא פצע כירוני ופצע זה יפמפם ויגרום לנו לחוש את נבדלות וההפרדה, ויותר מכל את הכאב והמרחק בין מה שאפשרי ברמה של רצון וצורך. לכן בעיות לא פתורות ופצעים פתוחים בנוגע ליחסים וכל דבר שאנו נותנים בו ערך (ארכיטיפ ונוס) יכולים לעלות באופן חזק ביותר מהלא מודע, אמנם הכאב בלתי נמנע אך מביא עימו ריפוי …

30.8.21 מרקורי נכנס למאזנים
מרקורי נכנס למאזנים וכניסתו לזירה זאת יוצרת אוורור של מערכת החשיבה .. מרקורי יוצא מנמל הבית (בתולה) ויוצא למסע חדש שמתחיל בכניסה למאזנים… מעבר מרקורי למאזנים מביא עמו רעיונות חדשים, מודעות אחרת ויותר מכל יכולת לעבור ממצב של שיח פנימי לאינטראקציה עם מי ומה שנמצא מחוץ לעולם האישי שלנו. לכן זמן זה מאפשר דיאלוג קל יותר, לא רק ברמה של ביטוי רעיונות ומחשבות אלא גם ביכולת ההקשבה והאזנה.

זמן בו היכולת הדיפלומטית מתגברת ונוצרת תחושה חזקה שניתן לראות את שני צידי המטבע בכל סוגיה, בכל מצב ועם כל אדם ..הזדמנות נפלאה להתייחסות מחודשת לחוזים, החל מהקולות הפנמיים וכלה באינטראקציות עם אנשים, אמונות וערכים. למעשה כניסת מרקורי למאזנים מדברת על פתיחת שער ענק למודעות חדשה שנוגעת לאינטראקציות, יחסים, חוזים ויכולת להכניס מרכיבים חדשים למשוואות ישנות. זמן זה מאפשר תקשורת קלה יותר, יכולת הקשבה גבוהה יותר , הדברות, משא ומתן, הבנות של רצונות מול צרכים. בגדול מדובר בהתעוררות המודעות לקיום האחר בחיים, החל מיחסים אישים וכלה ביחסים בין מדינות, דתות, קהילות או כל תבנית שבטית אחרת..

אך כמו תמיד שיש לנו פוטנציאל לעבוד על סוגיה מסוימת מגיע הצל והצל יראה עצמו דרך סוגיות של שקרים לבנים, תפיסת מציאות שונה , שפה אחרת ודרך שונה לתרגם ערך מוסף מיחסים וכאן נכנסים לא רק למקום אישי אלא גם לסוגיות של תרבות…תרבות היא הסכמה קולקטיבית לעולם של ערכים אמונות, פילוסופיה ותפיסת מציאות של קבוצה אנושית מסוימת, ומקום זה מאפשר דיאלוג בין תרבויות דואליות המנוגדות בראייתן ותפיסתן…בו זמנית גם נוצר הזיהוי של השונות, כוח הניגודיות… לכן זמן זה מהווה שער אנרגטי ענק להקשבה, התבוננות והסכמה לאזן ולצור תנועה חדשה שתפרה ותעצים את השיתוף פעולה והערך המוסף שכל צד מרוויח מתוכה.

והנקודה החשובה ביותר היא: הגענו למרחב בו מרקורי עומד לעשות רטרו, מרקורי יישאר בזירה זאת כחודשיים ולכן כדאי לשים לב לכל מה שקורה כעת ולהיעזר בזמן זה לשדרוג חוזים עם עצמנו , מערוכת יחסים בכלל ואישיות בפרט לצד יחסים ם העולם.. זמן מרתק

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן